Fietsenstunt.nl reviews

7.7

André
30-05-2017

Verkoopt fietsen die ze niet op voorraad hebben

Hier een fiets besteld en direct betaald. Fiets zou binnen 2 werkdagen geleverd worden. Helaas totaal niets meer vernomen van deze zaak dus zelf maar eens gebeld na 2 dagen. Het zou om het laatste exemplaar gaan en deze waren ze aan het zoeken. Wederom twee dagen later een mailtje dat de fiets een maand later zou worden afgeleverd. Het enige positieve was dat ik wel gelijk mijn geld heb teruggekregen toen ik de order heb geannuleerd. Voor mij nooit weer fietsenstunt.nl

19-05-2017

Top service en zeer vriendelijk personeel

Ik heb laatst een Sensa racefiets gekocht bij Fietsenstunt. Ik Ik wist niet goed welk model ik wilde en de verkoper heeft mij uitstekend geholpen om de juiste fiets uit te kiezen. De fiets werd snel geleverd en ik heb er nu al veel plezier van gehad!

Samir

Dikke voldoende!

Fiets werd op de voorkeursdag geleverd, compleet bescherm met plastic. Mand gemonteerd en fietsen maar.

Karel
18-05-2017

Perfecte service in de winkel

Fiets gekocht in de winkel en perfect geholpen. goede uitleg over de verschillende e bike systemen.

de fiets heb ik nu drie weken en zeer tevreden mee.

Erwin

Snelle levering!

De fiets is zoals aangegeven op de site binnen 2 dagen geleverd, ook de zitjes waren direct gemonteerd! Nogmaals bedankt!

Arjan
09-05-2017

Hele nette service en uitleg over de fietsen beleefde mensen

Deze week 2 fietsen gekocht bij www.fietsenstunt.nl Batavus Monaco heren en dames model we zijn naar de winkel in wervenshoof geweest om het dames model op te halen ik had me de heren model online gekocht was binnen 2 dagen geleverd via transmission netjes gebeld een half uur van te voren dat hij onderweg is en de fiets is netjes afgeleverd binnen de tijd.afgelopen maandag8-5-17 toen we in wervenshoof aan kwamen werden we netjes geholpen door de verkoper goede uitleg over de fiets.fiets werdt nog helemaal nagekeken voordat we hem mee namen ze hebben een ruime keus aan fietsen en accessoires staan voor de fiets je ziet gewoon dat het een fam bedrijf is. Ik zeg het is een top bedrijf waar ik zeker zou terug keren en mensen aanraden om hier een fiets te kopen als je de fiets die je wil op een andere site goedkoper ziet staan krijg je hem ook voor de zelfde prijs. Ik had me fietsen binnen 3 dagen in huis.

Nu een verhaal over fietsenwinkel.nl Mensen koop hier geen fietsen de service en levertijd is ver te zoeken bij hun en ze kunnen niks waar maken We zijn 2e paasdag langs geweest in de winkel aan de gyroscoopweg te Amsterdam we hadden 2 fietsen besteld 1 Batavus Monaco heren model en een Puch e rock s 2017dames de verkoper had belooft dat hij ze kon leveren in week 17 inverband met fietsvakantie zondag in week 16 kreeg ik een mail dat ze niet op vooraad zijn en dat ze in week 18 nu geleverd zouden worden ik had tegen ze gezegd doe maar op zaterdag 6-5-17 die afgelopen donderdag 4 mei om 17.30 weer een mail van dit top bedrijf dat de Batavus Monaco weer niet op vooraad was en dat hij in week21 nu zou komen weer pist toen contact met hun opgenomen en gezegd dat ze dan maar de Puch e rock s2017 moeten versturen en leveren op de afgesproken dag Vrijdag 5 mei een mail van xxl pakket dat ze hem leveren tussen 11/14 ondertussen 14.30 nog geen fiets weer gebeld met xxl pakket waar me fiets blijft 25 min stond ik in de wacht eindelijk iemand aan tel gekregen zeide ze de koerier komt er niet meer aan toe het wordt aankomende maandag voor u ik zei dacht het niet je zorgt maar dat hij geleverd wordt toen werdt de haak er op gegooid toen met fietsenwinkel.nl gebeld hun zouden met xxl pakket contact opnemen en Me binnen 15 min terug te bellen hebben ze niet gedaan ik weer contact gehad met xxl pakket kwam hij toch om 17.40 met gieren de banden aanscheuren ik Zag de fiets was omgevallen in zijn bus hij zat wel helemaal in het karton het was een buitenlandse man die amper Nederlands of engels kon ik moest eerst betalen voor dat ik mijn fiets mocht nakijken op schades ik het bedrag gepint hij gooide het karton achterin ze bus en hij was vertrokken tot me verbazing zat de fiets vol krassen niks was vastgezet wielmoeren stuur en trappers ik fietsenwinkel.nl weer gebeld en dit bij hun gemeld ze konden niks meer voor me doen dan aankomende dinsdag dus geen fietsvakantie vakantie verziekt en nu nog wachten dat fiets wordt opgehaald en ik hoop dat ik me geld terug krijgt

Dus mensen koop een fiets bij www.fietsenstunt.nl Het is een klein fam bedrijf waar de service en garantie top is en je krijgt de fiets bij hun ook voor de zelfde prijs

Fietsenstunt.nl

Bedankt voor de goede service advies en het lekker bakkie koffie en snelle levering van onze fietsen. We komen zeker bij jullie terug

Met vriendelijke groet

Fam Guyt Uit Noordwijk

Deejay
04-05-2017

Op voorraad.of toch niet

Weer zo'n amateuristische webwinkel die aangeeft voorraad te hebben maar na bestelling daar op terug moet komen. Waardeloos!

Danny
22-04-2017

Gemak

Ik wist wat ik wilde hebben en in een niet alledaagse maat. Hier op voorraad en door samenwerking met Afterpsy vertrouwde ik het wel en besteld. Op tijd geleverd en vooraf even telefoontje gehad van bezorger. Prima.

Jansen
15-09-2016

Strakke combinatie van winkel en webshop

Goed advies met betrekking tot verschillende fietsen, ook proefrijden is mogelijk.

Janneke
05-09-2016

Prima bedrijf - Ga zo door!

Scherpe prijs, duidelijkheid over voorraad, snelle communicatie via email, duidelijkheid over leveringstijd, af te halen op verschillende lokaties.

Jannet
27-08-2016

Betrouwbaar familiebedrijf

Wij hebben 2 ebikes gekocht en zijn goed geholpen door meneer Hofstra. Duidelijke uitleg over verschillende ebikes en konden alles proberen! Ga zo door

Cor
15-05-2017

Niet professioneel

Ik heb €99 moeten betalen voor een reparatie, binnen een jaar. Dit vergoeden ze niet want ik heb het niet door Fietsenstunt.nl laten doen. Dan zou het binnen de garantie vallen , maar dan moet je wel € 59 verzendkosten betalen, of een speciaal servicepakket kopen. Jaja dat heet dan garantie.

garantie en reparatie

verkoop van de fiets prima, wel een andere fiets dan besteld 8 versnellingen gevraagd 7 versnellingen geleverd. "Garantiebepaling" alles wordt voor niets gemaakt, maar wel afhaalkosten a €59 berekend. Jaja voor niets, kan je beter iets meer betalen bij de plaatselijke rijwielhandelaar. Kom je ook niet voor minder leuke verrassingen.

Eddy
12-08-2016

Wel alle moeren en bouten nalopen

Enkele inbusbouten zaten los. Remmen waren niet afgesteld en ook de versnelling liep niet okay. Kabels veel te lang gelaten... kortom direct van de fabriek doorgeschoven naar de klant. Stijve schakel in de ketting. Voor mij geen probleem om alles even na te lopen en af te stellen, maar daar moet je wel rekening mee houden als hier besteld.

10-08-2016

Zeer tevreden!

Inmiddels al 3 fietsen gekocht en altijd goed geholpen.V

Webwinkel met echte fysieke winkels.

Jan en Trudy
30-07-2016

Prima zaken doen met deze firma.

Goede voorlichting en 2 Qwic fietsen gekocht bij deze firma.

Joos
22-06-2016

In 1 woord Fantastisch!

Komen geduldig over en snelle levering. Jullie zie ons vaker terug.

Aad
09-06-2016

Tevreden en ouderwetse service

Ik kocht een Sensa Racefiets en de levering verliep vlot. Helaas was het witte stuurlint niet helemaal netjes meer, maar na 1 telefoontje kon in langskomen in de ruime winkel in Wieringerwerf waar ze ter plaatse een nieuw stuurlint hebben gemonteerd! Nogmaals bedankt. Groeten Aad

Angela
07-06-2016

Vriendelijk personeel en transparant

In eerste instantie een fiets bestelt bij Fietsenwinkel.nl, maar de communicatie was dramatisch bij dit bedrijf. Levertijden konden ze niet waarmaken en rekenen afleverkosten in de winkel in Almere. Uitendelijk daar onze bestelling geannuleerd en een nieuwe bestelling gedaan bij Fietsenstunt. Leuk familiebedrijf en we werden goed geholpen. Fiets kon na aankoop meteen mee. Onze dochter rijdt nu blij op haar nieuwe Batavus transporter.

Ralph
04-06-2016

Slechte bezorgdienst

We hebben een fiets gekocht voor ons zoontje.

Deze zal vrijdag worden geleverd, dus we nemen een dag vrij. Vrijdag echter geen fiets want die waren ze vergeten. Dus zou die zaterdag komen, zaterdag echter geen fiets want het was geen zaterdag levéring. Dus weer ons kind moeten teleurstellen

Nou benieuwd wat er maandag gebeurd............

Johan Voskamp
03-03-2016

Houden aan alle afspraken.

Telefonisch goed te woord gestaan en alle afspraken nagekomen. Nogmaals bedankt, onze dochter is blij.