Fruugo reviews

2.7

21-07-2022

Ze bestellen de spullen zelf bij AliExpress en verdubbelen de prijs.

Levertijd en kwaliteit van de goederen is exact hetzelfde.

Mo
21-07-2022

Ben weken aan t wachten op vlooienbandje voor mijn kat 24 euro betaald nooit ontvangen.

Koop niks via fruugo zijn oplichters!

Eugene
20-07-2022

Het zijn gewoon oplichters en ik wil graag mijn geld terug

19-07-2022

Ook ik ben er ingestonken. Ze verkopen neppe troep, alsof het echt is en vervolgens krijg je rommel toegestuurd uit China. In ieder opzicht een slecht platform. Men wordt belazerd, de neppe makelij wordt in stand gehouden en het milieu gaat naar de knoppen. Bij klachten geen gehoor vanuit Fruugo en een brutaal en bijdehand antwoord vanuit de leverancier. Ik hoop dat dit platform uit de lucht gehaald wordt.

18-07-2022

Ben ook opgelicht.

Het product was een zeer slap aftreksel van wat er op de afbeelding stond. Terugsturen voor het dubbele als de prijs waarvoor het is aangekocht is de enige retour optie. Dit weten ze.

Ze doen zich via een nl website voor als Nederlandse aanbieder.

Ondertussen zijn ze in UK gevestigd en staan niet open voor oplossingen. #nooitmeerfruugo!

Roos
16-07-2022

Een pak besteld, stom dat ik erin ben getrapt, niks ontvangen!

Cathelijne
16-07-2022

Ze sturen rommel direct uit China. Retourneren is feitelijk onmogelijk. Relatief zeer hoge prijs voor kwaliteit die ze leveren - dit soort bedrijven zouden niet mogen bestaan. Zeer klantonvriendelijk, ronduit oplichting en zeer slecht voor het milieu.

Helga
15-07-2022

Verkeerde kleur papieren tasjes bezorgd, beschadigd in een plastic verpakking. 150 besteld en 70 geleverd. Verzendbedrijf noch Fruugo bereikbaar. Geen retourlabel.retourneren via Fruugo pagina gaat ook niet😡 en het volledig bedrag betaald! Nooit meer Fruugo en ik wil mijn geld terug!

Marceline
12-07-2022

Ik heb 27Juni een pakket besteld 1 maand later vandaag op 12 Juli krijg ik de pakket binnen alleen het plastic verder zonder inhoud plus het duurt veel te lang voordat je je pakket binnenkrijgt,

Als ik jullie was nooit wat bestellen hier 👎

Vieze oplichters zitten erachter 🤬😡

Nanda
12-07-2022

1 juli een bestelling geplaatst en tot nu toe, 12 juli, niets ontvangen. Je pakket is ook niet te traceren. Bestel nooit weer iets. Waardeloos!

10-07-2022

Niets ontvangen geen reactie geld kwijt

Francesco
09-07-2022

Ik heb 3 weken terug een kabeltje voor een macbook besteld en is nog steeds niet binnengekomen ik denk dat ze hem zijn kwijtgeraakt ofzo maar hoe dan ook ik wil mijn geld terug nooit meer fruugo dus een dikke afrader!

Sjoerd
06-07-2022

Stoelhoezen bestelt 59 euro 6delig toen ik het pakketje binnen kreeg schrok ik behoorlijk een heel klein pakketje zo groot als een pak suiker de hoezen zijn flinterdun echt een miskoop voel me opgelicht wees gewaarschuwd niks bestellen bij fruugo

Irma

Vreselijk!

Bestel hier nooit wat.

Je krijgt de rekening voor iets wat nooit is GELEVERD!

Had gelukkig nog niet betaald.

Maar nog willen ze dat je betaald.

Waarvoor?!?

Ik betaal niets.

En anders zet ik onze acvocaat van ons bedrijf er op.

Niets ontvangen.is niet betalen!

Harry
06-07-2022

Had een kettingslijper besteld en daarna de reviews bekeken en kreeg er een naar gevoel over. Maar niks is minder waar , pakketje binnen een week in huis en ook nog zoals ik het graag wilde.

Dus niks te klagen over Fruugo , bestel er vaker als het moet .

Ab
06-07-2022

Zeer triest je bestelling komt niet aan,

Nooit doen.

De data van aankomst veschuift gewoon automatisch

Kim
04-07-2022

Heb net besteld maar aan de reviews te lezen was dat stom. Ik hoop maar dat ik de bestelling krijg dacht echter dat het een nederlands bedrijf was. Mocht ik het niet krijgen waar ik nu bang voor ben kunnen wij als slachtoffers dan niet samen een rechtszaak aanspannen of een petitie of wat dan ook want dit lijkt mij fraude. En zie dat 92 procent van alle reviews slecht is. We moeten dan toch wat kunnen doen?

Geke
04-07-2022

Pak besteld voor 119 euro! Zag er niet uit. heel anders dan op de foto’s, dus geretourneerd. Fruugo geeft geen gehoor. pak weg en 119 euro armer😠

Isabel
02-07-2022

Nooit hier iets bestellen.

Ruim drie weken geleden bij fruugo een pak besteld. Bij het plaatsen van het pak stond op de site vermeld dat het pak binnen vijf werkdagen geleverd werd. Helaas heeft dit 17 werkdagen geduurd.

De kwaliteit van het pak is zeer slecht. Dit is de reden dat ik het pak terug wil sturen. Bij het retourformulier staat echter een ongeldig aders. Daarnaast is terugsturen ook erg duur; 25 euro.

Ik raad iedereen af om hier iets te kopen.

01-07-2022

Bestelling gedaan. Netjes verzonden met t&trace. T&trace zegt: geleverd. Dat is echter niet zo. Contact opgenomen met fruugo, fruugo zegt telkens dat t&trace zegt dat het geleverd is. Ondanks dat ik meerdere keren heb aangegeven dat dat niet het geval is. Fruugo zegt daarop: transporteur benaderen. M.a.w. Je moet als klant zelf uitzoeken waar je pakket is gebleven! de transporteur benaderd, maar ook daar zeggen ze: t&trace zegt dat het geleverd is. Daarop bij transporteur gemeld dat ik mijn geld terug wil, omdat het niet geleverd is. De transporteur wijst mij (terecht overigens) terug naar fruugo. Dus bij fruugo ingediend dat ik mijn geld terug wil, dit is de reactie: "aangezien het pakket correct is geleverd, heeft ons magazijn de bestelling correct uitgegeven. Ik begrijp je stemming. Als verkoper maken we geen fouten. We hebben de goederen verzonden zoals vereist. We kunnen ook gedetailleerde logistieke info verstrekken, dus begrijp dit. Advies: hier nooit iets kopen!