Fruugo reviews

2.6

01-07-2022

Bestelling gedaan. Netjes verzonden met t&trace. T&trace zegt: geleverd. Dat is echter niet zo. Contact opgenomen met fruugo, fruugo zegt telkens dat t&trace zegt dat het geleverd is. Ondanks dat ik meerdere keren heb aangegeven dat dat niet het geval is. Fruugo zegt daarop: transporteur benaderen. M.a.w. Je moet als klant zelf uitzoeken waar je pakket is gebleven! de transporteur benaderd, maar ook daar zeggen ze: t&trace zegt dat het geleverd is. Daarop bij transporteur gemeld dat ik mijn geld terug wil, omdat het niet geleverd is. De transporteur wijst mij (terecht overigens) terug naar fruugo. Dus bij fruugo ingediend dat ik mijn geld terug wil, dit is de reactie: "aangezien het pakket correct is geleverd, heeft ons magazijn de bestelling correct uitgegeven. Ik begrijp je stemming. Als verkoper maken we geen fouten. We hebben de goederen verzonden zoals vereist. We kunnen ook gedetailleerde logistieke info verstrekken, dus begrijp dit. Advies: hier nooit iets kopen!

30-06-2022

Twee portable ssd kaarten gekocht van 4 tb.

Lekker voor mijn backups dacht ik.

Maar wat een rotzooi heb ik ontvangen.

Zo langzaam als ict artikelen 10 jaar geleden! verschrikkelijk.

Nu is er bovendien al een (binnen één dag) van gecrashed. Dat wil zeggen: na 4000 mb kan er niets meer op weggezet worden.

Miskoop dus. Had ik eerst maar onderstaande reviews gelezen.

Koop hier niet.want behalve de extreem lange waaaaaachttijd is het rotzooi dat je ontvangt.

De merknaam: portable ssd mobile storage

Andre
29-06-2022

Ik wacht 8 weken op een sd kaart, zou binnen 3 weken geleverd moeten worden. Geen mogelijkheid tot contact. Alleen nietszeggend antwoord van computer

29-06-2022

Bijna alles komt uit China en als het terug moet kan je 25€ verzendkosten betalen.

Het is een buitenlands bedrijf dus je hebt geen rechten.

Janna
28-06-2022

Onlangs 60 plastic maaimesjes besteld voor mijn grastrimmer.

Slap materiaal, zijn te kort en breken zeer snel.

Een echte miskoop. Goedkoop is duurkoop,

Mirjam
28-06-2022

Heb in april jasjes besteld, paste niet meteen geretourd niks meer van gehoord geen mail niks maar wel 133,00 betalen.

Zijn niet te pakken te krijgen, hoe dan?

Zó jammer dit, ik ga het afwachten, niks van zich laten horen, bahhh

28-06-2022

Bah, ook opgelicht. Klein bedrag maar voelt toch zuur. Te snel besteld zonder eerst reviews te lezen.

Enrico
28-06-2022

Waardeloos! Het rugbyshirt van de afbeelding is niet geleverd. Het werkelijk geleverde shirt zag er anders uit. Ben niet tevreden. Terugsturen moet weer naar China! En naar je geld kun je fluiten! Ik bestel NOOIT MEER bij Fruugo! Klaar met deze K.zooi!

27-06-2022

Leveren gewoon niet ondanks betaling wacht al 8 weken niet te bereiken. bestel niets hier mensen! oplichters

Arie
26-06-2022

Scheerkop besteld volgens foto site van fruugo.

Krijg vanuit China een nep scheerkop die niet op de foto lijkt.

Contact opgenomen met de verzender uit China.

Heb daarna een andere scheerkop ontvangen.

Maar ook deze blijkt een nep product en doet het voor geen meter.

Advies nooit iets bestellen bij fruugo.

Oplichters.

Maria

Opgelicht voor 109,00 euro

Wilard
25-06-2022

Bestel nooit bij fruugo! ik had originele jbl earpods besteld bij fruugo. Echter krijg je gewoon neppe slechtwerkende earpods van een chinees merk toegestuurd in een jbl case. Het duurde ook nog eens 6 weken voor het geleverd werd. Contact opnemen met fruugo is ook niet te doen.

Ikke
25-06-2022

Dropship, geeft misleidende informatie.

“Binnen 24 uur verzonden” ja, vanuit China, duurt weken voordat je wat binnen krijgt maar dat zeggen ze er niet bij. Trap er niet in!

Charissa
25-06-2022

Had wat bestelt bij fruugo.

24 euro bijna betaald.

Verkeerde product gekregen. Lekker dan

Pas op mensen!

Sandrien
22-06-2022

Op 30 mei 9 paar bretels aangekocht. Deze waren op de foto en bij de omschrijving overduidelijk bruin. Jullie sturen mij rood/Bordeaux bretels op. Ik heb deze moeten terug zenden om mijn geld terug te krijgen. Maar ik moest wel 70 euro verzending betalen, voor iets wat ik niet heb besteld. Jullie zijn oplichters!

Ab
22-06-2022

Beste mensen ik waarschuw jullie dit zijn groot oplichters.

Ze kopen van aliexpress en verkopen ze door aan mensen voor een hoge prijs. Nooit hier kopen echt oplichters.

Marie-Paule
22-06-2022

Crome cast gekocht via deze site. Gewoonweg een nep ding . Kreeg het langs geen kanten aan gesloten. Ben ermee naar een winkel gegaan om uitleg te vragen. Daar vernam ik van de zaakvoerder dat het nep is. Op de echte crome cast moet een letter G staan. Bij de nep staat er een C op. Fraude op grote schaal.

Els
20-06-2022

Je wordt vreselijk besodemieterd. Het is een Chinees bedrijf wat onder de Nederlandse vlag gewoon weer aan kan klooien!

Wat ik besteld had was maar iets goedkoper dan bij een ander wel Nederlands bedrijf dus spijt als haren op mijn hoofd

Hélène
19-06-2022

Wtf.Echt bale zeg!

Had al een voorgevoel ivm prijs was wel heel goedkoop.

Enja hoor lees alleen maar ellende hier.

Dus betalen voor rotzooi .ik moet het nog krijgen.de chineese rotzooi.

Snap niet dat dit k.u.t.bedrijf nog mag bestaan!@;(

17-06-2022

Heb vlooienbanden besteld van seresto

Betaald

Dom van mezelf dat ik niet eerst goed gekeken heb

Want google staat vol van klachten en oplichting van de website fruugo ik ben dus opgelicht en 35.95 lichter helaas NIET KOPEN!