Fruugo reviews

2.7

Mira
16-06-2022

Ik heb begin maart een pakketje gekregen, een 3 delig pak, helaas was die te klein dus heb ik hem 2 dagen later terug gestuurd!

Ik heb een foto van het pakketje en tracking nr gemaakt maar nu zeggen ze hem nog steeds niet gehad te hebben bijna 3 maanden later.

Ik krijg amper of nauwelijks contact met het bedrijf.

En ik krijg nu klarna op mijn dak om te moeten betalen!

Iemand een idee wat ik hiermee of tegen kan doen!?

Carly
15-06-2022

Pure oplichting! Koop hier niet!

Dit is een Chinees bedrijf met als website fruugo.nl

Ik heb een zacht roze tasje besteld en ik ontvang het tasje in de kleur wit. Natuurlijk ben ik daar niet tevreden over.

Ik mag het artikel terugsturen op mijn eigen kosten: voor € 19,25

Dit om € 23,96 terug te krijgen!

Gulcan
15-06-2022

Please, koop niks via deze site! Ik heb een avond jurk besteld. Nou, nou, nou, ze hadden beter een jutten zak van sinterklaas op kunnen sturen. Ik had zelf wel de gaten in geknipt voor mijn armen. vreselijk!

Renee
13-06-2022

Zeer slechte kwaliteit kleding.

Communicatie onmogelijk: wordt niet op gereageerd.

Op Fruugo site niet duidelijk dat het om een een Chinees bedrijf gaat.

Terugsturen moet naar China tegen hoge kosten.

Mona
12-06-2022

Wat een waardeloos bedrijf wacht al 6 weken op mijn bestelling, service zeer slecht, om de dag contact met ze maar ze doen werkelijk waar helemaal niks, antwoorden krijg je half in het Nederlands terug, ik probeer mijn bestelling te annuleren maar dat snappen ze ook niet, nooit maar dan ook nooit doe ik hier een bestelling meer

Guy

Waardeloos!

Bestelling geplaatst 2 t-shirts en 2 polo s .

Na 4 weken komen de t-shirts ( slechte kwaliteit) en ook nog verkeerde maat!

Hoop gemaild maar het is alsof je met een kind van 5 mailt!

Polo s na hoop mails pas na 8 weken geleverd .

Zeer slechte kwaliteit!

Achteraf gewoon 130 € weggegooid.

Bestel hier niets want je wordt bedrogen .

Voor mij een site die ik snel wil vergeten ;)

Mvg Guy

Marloes
11-06-2022

Waardeloos! Ten eerst was levertijd vijf weken langer dan verwacht en daarna ook nog eens een waardeloze kwaliteit ontvangen. 79 euro betaald voor een slap tuinkussen wat nog niet eens rechtop blijft staan. Retourneren moet naar verkoper ergens in China, zit geen retourgegevens bij. Zou niet weten hoe dit moet en geen mogelijkheid om contact te krijgen Fruugo zelf om hier navraag over te doen.

Rachid
11-06-2022

K.bedrijf als je het al een bedrijf kan noemen krijg verkeerd spullen en vies.

En het duurde 5 weken dus NO GO!

Famke
08-06-2022

Waardeloos bedrijf bestel iets wat er binnen 2 weken zou moeten zijn volgens de website. Ik had het dus ook binnen 3 weken nodig dus top ruim genoeg de tijd zodat het er zou kunnen zijn. Krijg ik bevestigingsmail met daarin ook dat het er binnen 2 weken zou moeten zijn. Na 2 weken nog niks dus ik contact opgenomen zou het er pas op dat moment over 2 weken moeten zijn. Dus totaal al 4 weken en 1 week telaat. Nog steeds niks ontvangen maar fruugo blijft beweren dat het product is geleverd en ik snel moet betalen want ze hadden volgens hun toch echt geleverd. De bestelling heb ik in maart gedaan. Maar als ik contact wil opnemen met ze krijg ik steeds dezelfde standaard mail met gaan bij de buren of postkantoor checken terwijl ik steeds terug stuur dat al te hebben gedaan. Uiteindelijk de DHL gebeld want die zouden hebben moeten leveren. Die wilde mij graag helpen maar fruugo heeft daar afgesproken dat ze eerst toestemming voor onderzoek moeten geven. Nu heeft fruugo geen reactie mee

Mandy
08-06-2022

Oplichters! Niet duidelijk dat spullen regelrecht uit China komen. Enorm slechte troep. Badpakje gekocht, dochter verdrietig want het ding kon meteen in de prullenbak. Terugsturen mag.naar China.

Klantenservice? Welke Klantenservice? Reageren nergens op.

Nooit iets kopen!

Justin
03-06-2022

Zo jammer dat je geen 0 kan kiezen.

Zou hier echt niets bestellen. Na een review krijg ik een mail dat men mijn bestelling zo snel mogelijk zou sturen. Daarna werd gevraagd wat ik van hun vond. Zelf niet eens een 0 waard maar ja je moet een cijfer geven om door te kunnen gaan

Sandra
01-06-2022

Nooit bestellen! artikel retour gestuurd, naar china, nooit aangekomen. Mailcontact gehad met fruugo, word vanuit het engels vertaald. Totaal geen goede communicatie. Pas na 2mnd "contact" gekregen en kan ik uiteindelijk dit pakket alsnog betalen. Nog nooit meegemaakt! slechter dan slecht!

Niels
01-06-2022

Je hebt het idee dat je met een Nederlands bedrijf te maken hebt, met een paar dagen levertijd.

Ik had beter bij ali kunnen bestellen, weet je teminste waar je aan toe bent

Kim
31-05-2022

Rugzak van stitch voor mijn dochter besteld. Helaas niet binnen gekomen.

Kreeg een melding dat het in amsterdam was en dat ik het daar op kon halen.

Omdat ik niet gereageerd had,wat dus niet kan twrug gestuurd.

Wat een flut bedrijf!

Maike
27-05-2022

125,- betaald. Krijg iets wat er niet op lijkt. Waarde zo een 20,- ROTZOOI

Rien
25-05-2022

Twee Solar Fan petten besteld kreeg er helaas maar 1 binnen. Ondanks dat er beloofd werd dat men er nog eentje na zouden sturen heb ik nog niets ontvangen. Nog 3 mails. Gestuurd maar krijg een reactie meer. Dus een onbetrouwbare leverancier

Jeanette
23-05-2022

Een nepserum binnen gekregen. Kan meteen de prullenbak in. En dat voor 129 euro!

Mick
21-05-2022

Bestelling geplaatst levertijd zou 4 werkdagen zijn.Na een maand nog niets ontvangen .

Ze onderzoeken nog steeds mijn klacht. Mijn advies. Niet (nooit)bestellen via Fruugo.

Margaret
20-05-2022

Product werkt 100%niet super slecht kwaliteit

Henkie
19-05-2022

Waardeloos! Het zijn oplichters! Bestel hier niks mensen! Ik ben mijn geld kwijt en heb nooit iets gehad! De bedragen kloppen ook niet. Er wordt meer afgeschreven van je bankrekening dan wat je besteld hebt! Stelletje criminelen!