Fruugo reviews

2.6

Rien
25-05-2022

Twee Solar Fan petten besteld kreeg er helaas maar 1 binnen. Ondanks dat er beloofd werd dat men er nog eentje na zouden sturen heb ik nog niets ontvangen. Nog 3 mails. Gestuurd maar krijg een reactie meer. Dus een onbetrouwbare leverancier

Jeanette
23-05-2022

Een nepserum binnen gekregen. Kan meteen de prullenbak in. En dat voor 129 euro!

Mick
21-05-2022

Bestelling geplaatst levertijd zou 4 werkdagen zijn.Na een maand nog niets ontvangen .

Ze onderzoeken nog steeds mijn klacht. Mijn advies. Niet (nooit)bestellen via Fruugo.

Margaret
20-05-2022

Product werkt 100%niet super slecht kwaliteit

Henkie
19-05-2022

Waardeloos! Het zijn oplichters! Bestel hier niks mensen! Ik ben mijn geld kwijt en heb nooit iets gehad! De bedragen kloppen ook niet. Er wordt meer afgeschreven van je bankrekening dan wat je besteld hebt! Stelletje criminelen!

Nancy
19-05-2022

Nooit doen pure spam oplichting,zou iedereen willen weten om samen een zaakop te spannen ik 22 euro,iemand 55euro easy mony ,ons geld bhe maar fruugo,en yunexpressusa.com,ja moet van het web af

Guy
19-05-2022

Er wordt een prachtig product getoond op de foto's.( Onzichtbare stromende tuit Gieter Fontein Drijvende Kraan Fontein Voor Huis tuin). Product is kapot geleverd. Is niet compleet, geen handleiding.

Is plastic en geen metaal zoals beschrijving doet vermoeden. Komt van China (wat niet vermeld is.) Wordt 2 maand na datum geleverd (er wordt 5 dagen beloofd). Dit is rotzooi, dit zijn gewoon Chinese oplichters.

Anne Rose
18-05-2022

In 1 woord. NOOIT bij fruugo bestellen.

Als ik de reviews eerder had gelezen had ik er nooit besteld.

16-05-2022

Geen tekenbanden van seresto bestellen bij fruugo. Ik heb 2 tekenbanden besteld en na een paar maanden kwamen ze eindelijk binnen. Wat blijkt, de beide banden zijn nep. Bevatten niet het poeder wat er op hoort maar zitten wel in de verpakking van de erkende leverancier, seresto. Dit is pure oplichting. Dit is mijn 1e bestelling bij fruugo en helaas direct een zeer slechte ervaring. Ik heb een klacht ingediend en mijn geld terug gevraagd. Ik vrees dat dit ook weer maanden gaat duren alvorens ik een reactie ontvang. Vandaar dat ik u alvast wil waarschuwen!

Miss
16-05-2022

Ik heb een Elsa horloge besteld. Er stond bij dat het op voorraad was en dat het binnen 4 dagen geleverd zou zijn. We zijn nu weken verder, geen horloge ontvangen. Wel een mail dat de bestelling geleverd zou zijn. Ik heb de bestelling nooit gehad! Ze zijn ook niet bereikbaar en reageren niet op mails.

Ook worden bestellingen gewoon uit China besteld Ali express daarom duurt het zolang en zo maken ze een winst van 80% op producten.

Waarschuwing bestel nooit via deze site! Bestelling ontvang je niet en service hebben ze ook niet!

Jet
14-05-2022

Net bestelling gedaan , ik wil mijn geld graag terug 😭😭😭😭😭

11-05-2022

Goederen nooit ontvangen. Hele trage afhandeling bij het crediteren.

Sinan
11-05-2022

Ik had hier werkschoenen besteld en zoals altijd heb ik pas na het bestellen gedacht om eens reviews te checken aangezien het op een goedkope/scam website lijkt. Ik had schrik door al de negatieve reviews dat ik mijn bestelling niet zou ontvangen. Echter zijn ze zoals ze hebben aangegeven perfect op tijd aangekomen zonder mankementen. 👍

Inge
11-05-2022

Vreselijke klantenservice! Ik wacht al 4 maanden op mijn bestelling, deze is volgens de winkelier in Amsterdam geleverd terwijl ik daar duidelijk niet woon. Geen beweging in terugbetaling. Ik voel me enorm belazerd! Nooit iets bestellen!

Annemarie
10-05-2022

Helaas, ook ik heb me laten belazeren door Fruugo. Inderdaad het geleverde leek absoluut niet wat het volgens mij moest zijn, In plaats van een mooie badjas van € 38 euro, ontving ik een enge roze flodder uit china, die hoogstens € 5 euro waard is. Terugsturen kan op eigen kosten. € 25,55 via PostNL.

Annemarie

Sharon
07-05-2022

Krijg geen reactie van klantenservice …. zit nu opgescheept met een product wat niet compleet is …… geld van mijn zoon verspilt …. En aan de recensies die ik beter eerst had kunnen lezen ben ik niet de enige …. Iemand tips om toch contact te krijgen?

Soufyan
07-05-2022

Koop nooit iets van deze site aub. Je zou denken dat de producten die zij verkopen van goede qualiteit zouden zijn en dat je ze direct ontvangt maar dat is totaal niet zo. Je ziet fruugo. BE maar al hun producten komen rechtstreeks uit china en pakken hier winst op. Ze zeggen dat je je pakket binnen 7-14 dagen krijgt maar uiteindelijk duurt het een maand. Hun klantenservice trekt ook op niks. Bij het terugversturen van een pakket moet je zelf naar een postkantoor gaan en alles regelen. Aangezien je het naar China moet sturen zijn de verzendingskosten ontzettend duur.

Janke
05-05-2022

Wat ik besteld hebt kan zo de container in, zitten geen retour mogelijkheden bij, dus een retour aangevraagd, krijg je gewoon wat papieren met je bestelling en het retouradres. Dus ik naar DHL punt, en daar werd me verteld dat je dat zo niet kan versturen, geen verzendlabel, en de oude voor mij bestemd doet ook niks. Zelf een retoyrlavel kopen kan wel, kost alleen 60 euro! En daarna krijg je geen contact meer met fruugo. Heb zelfs de beoordeling ingevuld, maar ook daar reageren ze d niet op. Kan dit bedrijf niet eens aangepakt worden met zoveel klachten?

Petra
05-05-2022

Valse nikes uit china ontvangen verkeerde kleur, gebelt 3x a 5 euro en 3x n dame die niet goed nederlands sprak en de verbinding steeds verbreekt, of doorverbind en wacht je en alsnog weer verbinding verbroken.hard gespaard voor schoenen zoon s verjaardag en nu alles kwijt en nep.waardeloos ik koop nooit meer iets

05-05-2022

Ik had een bestelling gedaan en deze direct geannuleerd toen ik zag dat ik geen zaken direct deed met fruugo maar via een aziatisch bedrijf spullen kreeg. Pas na paar dagen reageren ze dat het al verzonden is en ik het pakket dan maar moet weigeren. Vandaag is het zonder aan te bellen gewoon door mijn brievenbus gegooid dus weigering pakket kan niet. Tevens het bestelde product lijkt in de verste niet op wat ik heb besteld. Je krijgt telefonisch niemand te pakken. Waardeloos bedrijf en ruikt naar misleiding. Doe nooit zaken met deze partij.