Fruugo reviews

2.6

Dani
11-02-2020

Koop niet bij Fruugo, doe het echt niet.

Hoi,

Koop echt niet bij FRUUGO, klanten service krijg je niet te pakken, pakketen komen kapot aan en als je retourneert krijg je niks terug en alleen maar hoofdpijn.

Doe het echt niet.

Machteld
08-02-2020

Bedriegers

Ik heb reeds over fruugo geschreven,dat het een abominabele firma is.heb natuurlijk niets ontvangen,maar

Ze doen wel alsof,zeggen dat ik een verkeerd adres heb doorgegeven.

Niet tegen staande heb ik hetzelfde dan maar bij direct repair besteld en dat zat de dag erna in mijn postbus.dus fruugo slecht ,slecht,slecht

Turgeh
06-02-2020

Plastic toolbelt besteld, blijkt voor kinderen te zijn.

Aan het shoppen voor carnaval, bij de afdeling costuums staat een helm met plastic gereedschap. Verder staat er geen informatie bij. Blijkt dit dus een kindermaat te zijn. Word nergens genoemd.

Blijkt dan ook nog van een Duitse verkoper afkomstig te zijn. Waardoor je op eens ook nog de retourkosten naar Duitsland moet betalen.

Allemaal een vreemde bedoeling.

05-02-2020

24 uur levering duurt 14 dagen met iDEAL betalen?

Op site staat binnen 24uur levering maar na betaling komt er een bericht - iDEAL betalen duurt 14 dagen om te vewerken, dan gaat het pas naar de retailer.huh? echt slecht vooral dat levering 10 euro is

04-02-2020

Na het schrijven van review reactie van Fruugo.

Na het schrijven van een review over Fruugo, kreeg ik meteen de vraag om mijn klantnr. door te sturen. Maar die heb ik niet. Ook nooit gehad. Dit is dus hoe Fruugo handeld. Ik heb allang een klacht ingediend bij Fruugo maar die worden nooit serieus behandeld. Dus bij deze, bestel nooit bij Fruugo.

Gerda en Liam
31-01-2020

Wel geld terug beloven, maar niet doen!

In juni 2019 heeft mijn zoon 3 zomerbroeken besteld die nooit zijn geleverd. Na lange tijd berichten gewisseld te hebben met diverse medewerkers, werd tot 2 keer aan toe beloofd het geld terug te storten. Nog steeds niet gebeurd. Wat een onbetrouwbare bende! Nooit meer iets bestellen bij Fruugo!

Alies
30-01-2020

Wel betaald niets ontvangen

In november badpak besteld nog steeds nietsnontvangen en geld kwijt. Klantenservice reageert niet ook niet op mails in Engels. Bestel hier dus nooit iets want je bent je geld kwijt!

Linn
29-01-2020

Invoerrechten

Ook opletten dat als je iets koopt, waar het vandaan komt, want je zit opeens met invoerrechten opgescheept en dan is het plotseling bijna 2x zo duur.

Daar vermelden ze maar niks over. Dus let op waar het vandaan komt als je dat al kan zien. Was gelijk de laatste keer. Volgende keer naar een betrouwbare website. Dan maar iets meer betalen, maar dan wel alles duidelijk en goede service.

In
20-01-2020

Slechte service en geen levering ontvangen

Hier nooit bestellen!midden december een bestelling gedaan bij twee leveranciers. Van één netjes ontvangen en van de ander: leather compagnie niets. Wel betaald! fruugo vertikt mijn berichten goed te lezen en beweert dat ik de levering ontvangen heb. Ja, één deel. Al eerder een beoordeling op deze site gezet en ze wilde meteen oplossen. Na invoer van het gevraagde bestelnummer nooit meer iets vernomen!

Nan
17-01-2020

Product geannuleerd toch ontvangen

Niks bestellen hier!

Ik had kommen besteld en binnen een half uur geannulleerd. Twee weken later heb ik deze toch ontvangen. Ik heb ze netjes teruggestuurd maar krijg geen geld terug!

Helpdesk reageert niet! Gewoon geen reactie.

Echt schandalig.

14-01-2020

Misleidende verzendinformatie!

Op 18 december een boek besteld, was op voorraad en zou dezelfde dag verstuurd worden.

Dacht bij mezelf dan heb ik hem nog mooi voor kerst binnen. Blijkt later dat ze hem in Engeland ergens op voorraad hebben en ik kreeg hem dus op 8 januari binnen. Nooit weer voor mij dus.

Ida
12-01-2020

Niks ontvangen maar wel betaald.

Wacht al maanden op mijn betaalde artikel!

Naar een paar mailtjes gestuurd te hebben nog steeds niks gehoord!

Niet echt klantvriendelijk! ?

Judith
08-01-2020

Prima service

Ik snap niet waarom er zoveel negatieve reviews op staan. Ik bestel hier al maanden mijn Amerikaanse skincare producten. In Nederland zijn deze producten zo’n 30-40% duurder. De pakketjes zijn soms wel 1-2 weken onderweg, maar dat vind ik zelf geen probleem. Prima service!

Gerda
06-01-2020

Schandalig.

Pakketje niet ontvangen. Steeds dezelfde email in het Engels. En of je maar zelf het bedrijf wil contacteren.

53 euro kwijt, die zie ik nooit meer terug vrees ik.

Nooit meer fruugo.

Liesbeth
06-01-2020

Schandalig, hier bestellen is geld kwijt

Pakketje besteld, zou aankomen ten laatste 31december. hoe dichterbij de datum kwam wist ik al genoeg! rarara nog steeds niets ontvangen! Een degelijke klantenservice is er al helemaal niet. Geen telefoonnummer te vinden en als je dan mailtjes stuurt krijg je altijd dezelfde Engelse uitleg terug. Ben blijven mailen en uiteindelijk werd mij de opdracht gegeven om zelf uit te zoeken of het misschien bij 1 van de nabije postkantoren lag. Waarbij ik heb geantwoord dat het onbegonnen zaak in aangezien ik geen track and trace code heb! Hierna nog weinig reactie gehad. Centen kwijt!

Bert Hilde
05-01-2020

VERVALSERS VAN DE BOVENSTE PLANK

Bestelling geplaatst, betaling gedaan, bevestigingsmail ontvangen met voorziene leveringsdatum. Nooit goederen ontvangen. Opnieuw geprobeerd hun te contacteren. Ze gingen het geld terugstorten maar hebben dit nooit gedaan. Sindsdien niet meer bereikbaar. Praktijken door mensen uitgebaat waar de ouders niet bekwaam genoeg zijn geweest om hun kinderen op te voeden met de juiste waarden en normen. Bende achterlijke achterbakse dieven!

Stefanie
04-01-2020

Bestelling

Ik heb voor de 1ste keer ( en al zeker de laatste keer) een bestelling geplaatst bij fruugo voor ons dochter. een schooltas van paw patrol waarbij ze er allemaal opstaan want hier vind je dit niet.

Zou normaal toekomen ten laatste 26 december. nog niks ontvangen. al paar keer gecontacteerd maar wordt er niet veel wijzer van. wat een flut gedoe is me dat zeg.?

02-01-2020

Fruugo zijn boeven

1 rol behang besteld maar nooit geleverd gekregen geen antwoord op mails en probeer maar eens in contact te komen met fruugo als er iets fout gaat. Je moet het maar lekker zelf uitzoeken.

27-12-2019

Fruugo blijkt doorgeefluik/ afrader!

Het blijkjt dat fruugo een tweede bestelling plaats bij ander andere bedrijf.

Daar had ik ook meteen kunnen bestellen

1 heb snellere levertijd,

2 goedkoper. fruugo neemt zo 5 euro extra op 30 euro.

opletten niet meer doen.

27-12-2019

Niet afgeleverd

Order gedaan en betaald.

Bevestiging gekregen van verzending en vermoedelijke datum van levering.

Ondertussen reeds een maand aan het wachten maar nog niks afgeleverd, ook geen antwoord op mijn mails. DIEVENBENDE