Fruugo reviews

2.7
Leo
11-03-2024

Ik heb 3 bewegingssensors besteld van steinel en ze hebben er gewoon 3 andere geleverd zonder merk en een hoop rommel.

Ze werken gewoon niet naar behoren en gaan aan en uit op onbepaalde tijdstippen,ook overdag.

Ik heb het gemeld aan Fruugo en moest foto's door sturen maar dat gaat gewoon niet, je kan ze nergens naar toe sturen en kan nergens terecht. Ze durven we je ervaring vragen om zogezegd hun website te verbeteren maar dat je het probleem hebt meegedeeld zijn ze van de wereldbol verdwenen en contacteren ze je niet ze.

Allemaal nep en rommel.

Koop nooit bij fruugo want je zijt bedrogen.

Van Leo

Pascal
09-03-2024

Klote firma bedriegers

Skyfter
08-03-2024

Parfum gekocht Armani, deze is gewoon fake niet juiste geur. Namaak geur van gemaakt dat niet eens een klein beetje naar de originele zou rieken.

Blijf van deze bedrijf af

08-03-2024

Bestellìng krijg je niet, bellen kan niet, track and trace geen resultaat, kortom ben geld kwijt.

Bedrag te klein voor aangifte.

Advies niets bestellen via hun.

07-03-2024

Ik vind het echt oplichters en weet zeker dat het volgens de Nederlandse wetgeving niet mag op deze manier. Maar met fuugro zelf is helaas geen contact te krijgen. 50,00 armer helaas en nooit meer een bestelling plaatsen. Raad het iedereen af!

Erwin
07-03-2024

Niks geen problemen met fruugo alles netjes bezorgd en optijd top

Tji
07-03-2024

Ik heb 80 scheermesjes besteld en heb er maar 8 gekregen. Staat duidelijk in omschrijving 80 en ze zeggen dat ik 8 heb besteld.

Vaag bedrijf niks bestellen!

Willy
01-03-2024

Het bestelde super snel ontvangen. Het was precies wat ik verwacht had. Top!

29-02-2024

Mijn bestelling zou 29 jan. binnen moeten zijn, 29 feb. nog niet ontvangen, ik ben er van uit gegaan dat door de problemen op de rode zee mijn bestelling wel 4 tot 5 weken later bezorgd zou worden, daarom zo lang gewacht, totdat de tracking een onbekende code gaf. daarop een klacht ingediend, waarop hetzelfde uur het aankoopbedrag weer op mijn rekening werd teruggestort. daarom denk ik dat Fruugo wel betrouwbaar is.

PATRICK
29-02-2024

Ik had een bestelling gedaan van een stel lamphouders voor een heel speciale lamp, heel moeilijk nog te vinden op het internet. Afgaande op de foto op de website van Fruugo deed ik een bestelling. Waren exact deze die ik zocht. Na een paar dagen kreeg ik mijn lamphouders toegestuurd maar die waren niet deze die ik zag op de foto van hun website. Eigenlijk kreeg ik direct contact met hun en ik mocht de zending terug sturen. De wat hoge retourkosten hielden me tegen en ik nam terug contact op met Fruugo. Een zekere Matthew beloofde mij dat hij een oplossing voor mij zou vinden. En enige dagen later kreeg ik het bericht dat het totale bedrag van mijn aankoop zou teruggestort worden! Hadden alle webshops maar zo'n kerel in dienst! Ik kan dus niet anders dan Fruugo aan iedereen aanbevelen en ze zijn zeker te vertrouwen.

Patrick Baert

SIROCCO FASHION

28-02-2024

Ik heb een commandotrui besteld in de kleur olijfgroen. De trui is naar engels model, met een ronde hals, ziet er uit als gebreid en heeft verstevigingen op de schouders.

De trui die ik kreeg had een donkergroene kleur, en v-hals en een turkse vlag op de schouders, geen verstevigingen.

De geleverde trui is alles behalve dat wat ik besteld heb. Het retourneren is een heel gedoe. Gelukkig was de trui niet heel erg duur.

Nooit meer fruugo!

Eline
28-02-2024

Ik heb nooit problemen met fruugo. Altijd op tijd geleverd.

Voor mij een goede webshop.

27-02-2024

Wacht al weken op twee lampjes. Geen reactie . Heb het via Klarna besteld, daar sta ik nu in het rood omdat ik niet betaal. Schande dat zulke bedrijven bestaan.

Wilco
27-02-2024

Product is waardeloos: Kapstok besteld (30,95). Blijkt uit Turkije te komen. Slechte kwaliteit. Product op eigen kosten (20 euro) teruggestuurd naar Turkije. Leverancier heeft de producten niet geaccepteerd en worden teruggestuurd. Helaas geeft Fruugo niet thuis. Weggegooid geld. Niet aan beginnen.

Harm
26-02-2024

Verkeerde product thuis gestuurd gekregen. Dure Lumify oogdruppels bestelt en kreeg hele goedkope South Moon oogdruppels die normaliter 1/5 van de prijs zijn. Opgelicht dus. Vervolgens kun je geen contact krijgen met Fruugo. Die verwijzen je door naar die oplichters.

Catharina
25-02-2024

Niet aangekomen. Snel geld teruggekregen. Dus netjes afgehandeld

24-02-2024

Nou eindelijk binnen na 3 week binnen

Het is wat er besteld is. Top

En Is er wat kon je gewoon naar Fruugo mailen

En kreeg netjes antwoord

Gr familie Demmers

Jill
23-02-2024

Bestelling niet ontvangen, maar correct en snel afgehandeld door de klantendienst.

Parsuram
23-02-2024

Besteling ging traag heb geld terug gevraagd binnen 3 daggen geregeld.super.

Cc
21-02-2024

Oplichterspraktijken! Bestelling nooit ontvangen. Het vreemde is dat PostNL aangeeft de bestelling 'bezorgd' te hebben. PostNL heeft duidelijk zijn zaakjes niet op orde, en laat een oplossing na. Zeer teleurstellend van zowel Fruugo als PostNL!