Fruugo reviews

2.6

29-08-2018

Hoesje voor smartphone

Telefoonhoesje voor smartphone besteld, keurig verpakt en tijdig geleverd. Een compliment is op z'n plaats.

Marij
24-08-2018

Stilte

Je besteld iets, krijgt een bevestiging en dan stilte. na ruim 2 weken stuur ik een mailtje en krijg als anteoord hierop een tijdstip van levering, maar geen datum of jaar. Weer mailen en dan is het antwoord dat het terug ontvangen is, klopte het adres wel! Dat klopte, mogelijk geld terug? Geen probleem, met 2-5 dgn is het terug op uw rekening! Tot nu toe, ruim een week later nog niets ontvangen.

Toine
16-08-2018

Zeer tevreden

KTM wielerbroek besteld, binnen 5 dagen in huis. Origineel en perfecte staat. Was aangenaam verast, schrok van vele negatieve reacties hier, maar kan melden dat ik persoonlijk content ben met bestelling. Geen namaak, echte KTM koersbroek en een stuk goedkoper, iets wat je niet kunt zeggen van Aliexpress waar veel artikelen puur nep zijn! Prima Fruugo.nl tevreden klant erbij.

Larissa
15-08-2018

Pakketje tot 2 keer toe kwijt en geen begrip

Pakketje niet ontvangen na 4 weken wachten. Beticht gestuurd, mijn pakketje was kwijt en werd opnieuw opgestuurd. Daarna weer geen pakketje. Word geen begrip getoond . En ik vind na 2 keer een pakketje nog steeds niet te hebben opgestuurd belachelijk. Word geen oplossing gezocht alleen geld terug of weer opnieuw wachten. Slechte service, geen aanrader. Ondertussen nog steeds geen pakketje

Erwin
15-08-2018

Verkopen neppe samsung laders die ontploffen

Lader werd verkocht als OEM, bleek nep te zijn en explodeerde letterlijk. Krijg mijn geld pas terug als ik het pakket terugstuur naar Oostenrijk!

Koop hier niet, geen Nederlands bedrijf en namaak!

Gert
14-08-2018

Bestelling tomtom onderdeel

Prima ,5 dgn levertijd. netjes

Elisabeth
08-08-2018

Herstel vertrouwen

Via de site van Fruugo begrepen dat je niet te vroeg moet blazen, het kan 14 dagen duren, verzending vanuit Engeland. Inderdaad, anderhalve week en de gripmasters liggen in mijn brievenbus. Alles on orde en ze zijn stukken goedkoper dan elders, scheelt al gauw € 15 per stuk.

Brenda
06-08-2018

Betwijfelde na review maar alles was top

Na het lezen van reviews had ik mijn twijfels.Gekozen om achteraf te betalen.Stel dat het niet geleverd wordt,maar nog sneller als verwacht geleverd vanuit GB en product voldeed aan verwachting.Top dus.

Nnnn
05-08-2018

Slechte klantenservice

Ontvangen artikelen gebroken. Diverse mails gestuurd. Wordt niet gereageerd. Retour geen optie omdat het uit het buitenland komt. En ook heel vaag. Kortom een kat in de zak. En voor mij een les. eerst revieuws lezen als je met een bedrijf in zee gaat! Niet kopen dus op dez website!

Karen
04-08-2018

Niets ontvangen

Heb wat besteld. Het zo 2 tot 4 werkdagen duren voordat het artikel er was. We zijn nu 2 en een halve week verder niets ontvangen. Ze zijn niet te bereiken. Geen product maar geld weg.?

Laura
04-08-2018

Retourneren niet mogelijk, geen reactie van klantenservice

Ik heb het verkeerde artikel gekregen en ik wilde deze retourneren. Via website account aangemaakt en verzoek tot retourneren aangevraagd. Ik krijg geen reactie nog adres waarnaar ik het artikel kan terugsturen. Telefonisch zijn ze ook niet bereikbaar. Ik voel me belazerd!

03-08-2018

Moest 31 eur aan kosten betalen aan de postbode

Heel vreemd, koop gewoon schonen, zijn drie weken onderweg en dan moet ik nog eens 31 euro betalen!

Emily
30-07-2018

Onduidelijke site

Slechte informate en nog steeds geen producten

Ed
24-07-2018

Niks ontvangen na 35 dagen

Geen klantenservice, geen product, helemaal niks, wel € 37,- kwijt.

Bianca
24-07-2018

Bestaat dit 'bedrijf' wel?

Je ontvangt geen producten, geen reactie op mails. Bellen kan niet. Echte oplichters! Pas op en bestel hier niets want je bent je gekd kwijt en staat machteloos.

Stephanie
23-07-2018

Neusspray

Ik heb een neusspray besteld van 35 euro. Niks ontvangen. Echt een slecht bedrijf koop er aub niks!

Alexander
21-07-2018

Producten nooit aangekomen

Diverse producten besteld die helaas niet zijn aangekomen.

- het bedrijf doet zich voor als een Nederlandse firma en na aankoop zie je ineens dat het vanuit Singapore wordt geleverd. - nu besteld, over 2 dagen in huis belofte. Onmogelijk als het van zo ver moet komen. -14 werkdagen verder, niets ontvangen (track &tracé stopt ergens halverwege het traject en is niet meer bijgehouden) " it's not our problem when packages got lost in transport ". beetje vreemd allemaal.

Teddy
21-07-2018

Heel vaag!

Kwam te laat achter over de website. De ervaring is tot nu toe zeer slecht. Iets gekocht, waar duidelijk stond 'in voorraad, volgende dag verzonden'. Nu, 3 dagen later, nog niks ontvangen. Fruugo bereiken is bijna onmogelijk. Heb contact opgenomen via FB. Ben benieuwd. To be continued, maar zal mijn adem niet inhouden.

20-07-2018

Niet klantvriendlijk

Product niet aangekomen. Krijg geen geld terug en ook geen nieuw product.

S.l.
17-07-2018

Communicatie onmogelijk

Twee T-shirts met auto opdruk besteld. Verkeerde maat ontvangen. Op de Engelse website staan instructies om te ruilen enz. Dat blijkt onmogelijk. 5 verschillende mails gestuurd volgens hun aanwijzingen. Je krijgt nooit antwoord. Wegblijven van Fruugo. Is trouwens geen Nederlands bedrijf maar Engels, terwijl je denkt dat het Nederlands is. Misleidende website.