Fruugo reviews

2.7
24-12-2023

In okt een nieuwe scheerkop besteld met de originele type en nummer ( betaald ) 5 dec geleverd verkeerd type terug gestuurd op 20 dec moest een code aanvragen (20€) met het risico dat je nooit niets meer hoord ik zie er maar vanaf alles kwijt nooit meer iets bestellen bij dit bedrijf

Arno
21-12-2023

Bestelling geplaatst en betaald.na enkele weken nog niks gehoord van de status.

Hierdoor contact gezocht met Fruugo (David)

David heeft het onderzocht en mij gecontacteerd

Hij heeft mij meteen goed geholpen en mijn bedrag retour gestort omdat de detailhandelaar niet kon leveren.

Voor mij dus prima en snel opgelost.

Nogmaals bedankt.

Mvg Arno

21-12-2023

Onze bestelling was zoekgeraakt maar we hebben netjes ons gehele bedrag teruggestort gekregen

Inge
19-12-2023

31 oktober een dvd besteld maar deze is nog niet geleverd.

Ik kan op geen enkele manier contact krijgen alhoewel ik dit al dagen achter elkaar probeer via hun website.

Samantha
18-12-2023

Wat een troep. Had een kerstcadeau voor m'n vader moeten zijn, nou, ik schaam me dood als ik dit moet geven. Wat een walgelijke oplichterij.

Maar
15-12-2023

Wat een nep zooi.

Slechte kwaliteit geleverd gekregen. Bij Trustpilot een review geschreven, daarop krijg je reactie van Fruugo alsof ze er wat mee doen, nou mooi niet.

11-12-2023

Jas besteld deze komt uit China en je wacht er lang op.

Je kunt Fruugo niet bellen,als je wilt retourneren dan kost je het een vermogen.

10-12-2023

Ervaringen.nl mailt. God nieuws. Fruugo wil iets met mijn klacht doen. Alleen nog mijn klantnummer doorgeven. Dat nummer r is natuurlijk nergens terug te vinden. Bestelnummer is opvallend genoeg niet geschikt voor het in behandeling nemen van mijn klacht. Ik herhaal: Wat een sneue zwendel. En ik vraag me af: Aan welke kant staat ervaringen.nl?

Barbara
07-12-2023

Lampje besteld, was slechte kwaliteit. terugsturen moeilijk en kan alleen naar China. terugsturen is duurder dan het lampje.

Gab
07-12-2023

1e artikel , binnen 3 weken binnen

2e artikel , werd niet geleverd, 1 mail was voldoende ,ik had binnen week geld terug

Tevreden klant dus

Ann
06-12-2023

Begrijp niet na zoveel klachten dat zo'n nepbedrijfjes kunnen blijven bestaan!

Produkt na lang wachten aangekregen, onvolledig en dus niet bruikbaar.Na vele mails heen en weer besef ik dat ik bedrogen ben.Ze maken de procedure zo complex dat de meeste mensen het opgeven.Laat het een dure les zijn om nooit geen onbekende sites meer te vertrouwen.Allemaal Chinese brol!Betaal liever wat meer en zodoende heb je minder frustraties!Tip voor 2024!

Charlotte
01-12-2023

Jammer dat ik nu pas lees. Geen product, geld kwijt

01-12-2023

Bestelling gedaan , geen track en trace code gehad ,en 6 dagen na leverings datum pakket nog niet ontvangen , ik krijg ook geen contact met fruugo , slechte zaak .

HILDA
30-11-2023

Ik heb verkeerde artikelen geleverd gekregen

Heb hierover al een paar keer een mail over gestuurd

Een foto kan ik niet mee sturen dat lukt niet

Ik wil gewoon mijn geld terug

Ik kan niet met ze bellen alleen kun je een klacht indienen waar ze niets mee doen

Voor mij nooit meer fruugo

Los het aub netjes op

Nick
29-11-2023

Pakket bestelt niet ontvangen . vraag geld terug krijg 2 weken later antwoord (een grote oplichting!) . en ten slotte nog me geld niet

29-11-2023

Ik heb een tafellampje gekocht bij Fruugo. Toen ik geen bevestiging via mail kreeg heb ik een mail gestuurd naar de klantenservice en kreeg binnen een dag bericht van Nicola dat mijn bestelling verstuurd zou worden. Een week later ontving ik het pakketje. Mooi lampje dat het prima doet. Erg tevreden.

22-11-2023

Toch geld terug gekregen!

Erika
21-11-2023

Artikel binnen gekregen, erg snel kapot. Reactie via de mail gekregen, maar ze kunnen het volgens hun niet terug traceren omdat het eind juli besteld is. Pas 6 weken later binnen gekomen en binnen 2 weken kapot. Nooit meer hier bestellen

Rudy
18-11-2023

Pure oplichterij,ik koop niks meer bij hen.Mijn produkten zijn nooit aangekomen.geen klantendienst die je kunt bereiken,geld weg

17-11-2023

Handwarmers gekocht om te installeren op de e-bike; na enkele weken kreeg ik twee draadjes met usb stekkertje en twee stukjes plastic toegestuurd; dit werkte totaal niet; terug gestuurd naar bijgevoegd adres in Schiedam. Moest volgens Fruugo naar China terug gestuurd; het bedrijf Klarna oordeelde dat ik alsnog moest betalen, anders kreeg ik ook nog incassokosten. Te gek voor woorden dat Klarna oplichters als Fruugo faciliteert.