Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
Boek besteld, maar nooit geleverd!
Communicatie onmogelijk.
Boek besteld maar nooit ontvangen. Het wordt onmogelijk gemaakt om contact op te nemen met verzender.
Bestel hier niet!
Ik heb ook een hele slechte ervaring met dit bedrijf.Fitness spullen besteld op 31 maart, zou volgens de email tussen 10 en 24 april binnen komen, nou tot op heden nog steeds niks binnen en na diverse emails mag je ze niet meer sturen want dat vertraagt het onderzoek, maar je hoort sowieso niks of moet je ineens je adres naast het order nummer sturen, terwijl dat gewoon bij ze bekend moet zijn.
Inderdaad daar echt niks bestellen, wat een oplichters!
En trustpilot geeft alleen maar goede reviews aan, ook dat klopt voor geen meter.
Ik heb er anti vlooien/teken spul besteld, had ik geweten dat het uit australië moest komen had ik het wel om de hoek gehaald.
Ik wacht nu inmiddels al 3 weken en volgens track & trace ligt het nog steeds in singapore.
Volgens internet is de winkel in singapore gesloten tot 1 juni, hoe is het mogelijk, ook kun je niet fatsoenlijk een klacht of een vraag stellen aan het bedrijf, dus koop nooit iets via fruugo!
Anti wormen middel besteld op 9 april 2020. Bevestiging gekregen dat het verzonden is vanuit Australië terwijl track and trace aangeeft dat het vanuit Singapore is verzonden. Nu is het 4 meio 2020 en nog steeds niets. Weg ruim 50 euro.
Volgens mij is de Fruugo zeer onbetrouwbaar, dus nogmaals nooit bestellen.
Carpet besteld (en betaald met verzendkosten) op 30 maart. Nog steeds geen levering. Wel al driemaal van verschillende vervoersdienst (DHL, Bpost,.) bericht dat pakje (ander ordernr!) er is en geleverd wordt indien de verzendingskosten betaald worden (dus duidelijk SPAM).
Dus, nooit meer met Fruugo.
En on geld kunnen we naar fluiten?
Anti-worm middel besteld en betaald voor de kat. Wie zou er nu aan denken dat dit uit Australië moet komen! Na 2 maand nog steeds niets ontvangen.
Op 26 Maart bestel ik via Fruugo een PH meter voor in de tuin.
Op 27 Maart krijg ik een bericht dat mijn bestelling is verzonden.
Daarna niets meer en mijn bestelling komt niet toe.
Dus ik schrijf ze een bericht met de vraag waar mijn bestelling blijft.
Ik moet via een proces mijn ordernummer geven en dan krijg ik een bericht dat ze mijn order zoeken en ik een minuutje moet wachten.
Dat Minuutje is 2 uur geworden dus ik probeer het opnieuw weer hetzelfde.
Ondertussen zoek ik bij Fruugo het item en het is niet meer te vinden.
Ik bestook dus Fruugo met berichten en krijg enkel als antwoord dat als ik veel berichten stuur ik nog langer moet wachten op een antwoord.
Het is nu 27 April juist een maand nadat ik een bericht gekregen heb dat het verzonden is.
Mijn hoop dat ik het item nog krijg is gedaald tot nul.
Artikel besteld en betaald wel lever.nr gekregen maar nooit ontvangen.
Via emailadres waarmee ik ook de bestelling heb gedaan is niets te traceren.
Artikel blijkt ineens niet meer leverbaar te zijn.en kontakt met Fruugo kun je ook vergeten.
Bij fruugo bestelling geplaatst, een maand later nog niks geleverd. Reageren nergens op, geen track en trace, werken met derden en veelal malafide bedrijven. Ga aub bij een ander bedrijf iets kopen, niet bij deze oplichters.
Speelmat besteld via fruugo. Wijk onnoemelijk af van de specificaties: andere aantallen, andere figuren, andere kleuren, andere afmetingen, .
Retourneren is ook een miserie want fruugo wil daar geen verantwoordelijkheid nemen.
Slechts één keer iets gekocht maar meteen ook de laatste keer.
Ik heb in maart een bestelling gedaan van 113 euro. Ik heb na veel mails nog steeds geen antwoord en het pakje dat eind april bezorgd zou worden nog steeds niet ontvangen. Bellen kun je ook niet. Voor mij geen betrouwbaar bedrijf. Krijg ook rare mails. Pas dus op!
Kan alleen met bovenaangegeven reacties instemmen! Na 14 werkdagen nog steeds niets afgeleverd. Navragen met aangegeven tracknummer wordt door DHL als “niet bekend” aangegeven. Bij navraag bij Fruugo.be krijg je geen directe reactie (Covid vertraging wordt uiteraard weer boven gehaald) en suggereert men als het dringend is dat je zelf de retailer contacteert. Dit via een weet-ik-hoeveel acties die je moet nemen (accont aanmaken, via Fruugo.uk in je account dan kijken etc.). Uiteindelijk is er dan toch geen aangemaakte account en kun je niks inzien en niks en niemand contacteren! Oppassen dus.
Ik had een pakje besteld bij fruugo en contacteerde hun ook dat dit na 3 weken nog niet was gearrvieerd en ze zeiden dat ze dit zouden onderzoeken en had hun na paar dagen terug gecontacteerd ineens ben ik door hun pagina op facebook geblokeerd.
Order niet geleverd. Reageren ook niet wanneer je contact opneemt. Belachelijk gewoon!
Bestel hier niet, want je kunt je geld kwijtraken.
Ze schuiven alleen opdrachten door en komen hun afspraken qua levertijd niet na.
Had iets besteld op 10 maart en heb heb het nog steeds niet binnen ?
Hier nooit bestellen, zijn gewoon dozenschuivers zonder enige verantwoordelijkheid. Hebben geen klantenservice.
Ik heb pakket besteld, en omdat je geen T&T link of verzendgegevens ontvangt, weet je niet waar je pakket is. Mijn pakket heeft schijnbaar 10 dagen bij een PostNL punt gelegen, en is nu weer terug naar de USA. Je hebt geen contact gegevens van de leverancier, dus je kunt nergens terecht.
Geld kwijt, maar ook je vertrouwen. Je moet hier gewoon nooit kopen!
Na 2 maanden is mijn pakket nog steeds niet binnen en er wordt niet gereageerd op mijn berichten.
Slechte inlog en helemaal geen uitlog procedure. Bij een bestelling moet je elke keer je gegevens (email en adres) weer opnieuw invullen.