Fruugo reviews

2.6

Walter
15-11-2018

LET OP komen invoerkosten bij!

Pakketje besteld, bij bestelling niet geheel duidelijk dat het vanuit Amerika kwam, ten eerste lange levertijd, ten tweede kwamen er € 20,30 aan invoerkosten, btw en dergelijke bij. Dit wordt NIET GECOMMUNICEERD, of in elk geval heel slecht

Ellen
15-11-2018

Keurig netjes geleverd.

Ook besteld via Fruugo, bij de bestelling zelf was het al snel duidelijk dat de betreffende artikelen vanuit Engeland moesten worden opgestuurd. Ik had dus zeker niet het idee dat alles vanuit Nederland kwam, zoals bij eerdere gepubliceerde ervaringen. Heb voor de zekerheid wel alles via Paypal betaald, mocht ik te lang moeten wachten op de bestelling kon ik in ieder geval daar nog iets regelen. Echter had ik binnen twee weken keurig netjes alles binnen. Mag dus niet klagen.

14-11-2018

Onbruikbaar

Ik kocht een precisie tangetje voor horloges open te schroeven. Ondanks de uitstekende aanbevelingen trekt het tangetje op niets. Waardeloos en niet te gebruiken om horloges open te schroeven. Ik wil het retourneren maar.

Ik wacht nog steeds op antwoord en hoe het verder moet. Uit reacties heb ik al vernomen dat de retour kosten groter zijn dan het product zelf.

Fruugo? Waardeloos deze site, moesten ze verbieden.

Sanne
08-11-2018

Snel en goede kwaliteit

Ik las deze reacties en ik dacht eerst mm. Nou dadelijk komt het niet aan. Twee dingen besteld, betaalmogelijkheid achteraf betalen gekozen. Na het bestellen op zaterdagavond, kreeg ik de volgende avond een bevestiging dat het in orde is. Op maandag een bevestiging mail dat het verzonden is met een link om het te volgen, woensdag is het aangekomen. Dat is snel!

Mijn pakket kwam uit Engeland en heb het: Express laten versturen, zodat het er sneller er is.

Nou ik vind dit echt top & snel & goede kwaliteit!

Sj
06-11-2018

Na een maand wachten niks gekregen

Na een maand wachten niks gekregen maar wel betaald, stom om elke site maar te vertrouwen. jammer zo'n website. Niet bij bestellen! Dikke afrad

Danielle
06-11-2018

Niks ontvangen!

Ik heb na een maand nog niks ontvangen! Niets bij bestellen.

Ria
02-11-2018

Trap er niet in

Beloven om de volgende dag te verzenden en vijf dagen later heb je nog je bestelling niet. Maar natuurlijk wel de 20 euro afgeschreven. En met geen mogelijkheid kom ik er achter hoe ik de leverancier kan contacteren. Ik heb niet vaak een slechte ervaring met internet kopen maar Fruugo zou ik ten zeerste afraden. Je voorkomt er grote frustratie mee!

Tineke
23-10-2018

Mega slecht

Heb perongeluk iets besteld en kan het met geen mogelijkheid annuleren waarschijnlijk ben ik nu meer dan 380 euro kwijt.

Noortje
13-10-2018

Oortjes van " Apple Iphone"

Op de site stond oortjes van Apple Ihone?Nou mooi niet dus waren gewoon nep oortjes, waren ook zo kapot en het duurt ook nog eens lang voordat jij je bestelling thuis krijgt!

09-10-2018

+20 euro verzendkosten?

Belachelijk. Belachelijk. Belachelijk.

Damy
02-10-2018

Goed

Na reverenties bang niks te ontvangen maar ales is goed verlopen

Suad
30-09-2018

Komt mijn horloge wel aan

Heb net een horloge besteld en daarna deze pagina bezocht en ben bang dat ze mijn horloge van 150€ nooit gaat aankomen?

Matthijs
26-09-2018

Uiteindelijk niet voordelig.

Product besteld, weergegeven prijs voordeliger dan andere (echt) Nederlandse sites. Kom er pas later achter dat product uit USA moet komen, met kans op inklaringskosten. Betreffende leverancier heeft wel direct verstuurd, is wel eens anders als ik andere ervaringen lees. Echter, de langere levertijd omdat van buiten de EU komt is een ding, de inklaringskosten van ruim EU 20,- voor iets wat EU 40,- heeft gekost is natuurlijk minder. Dan heb ik uiteindelijk precies hetzelfde betaald als dat ik het in Nederland besteld had EN het was er binnen een week ipv twee week.

Ik bestel al meer dan 10 jaar spullen via internet, door 'hebberigheid' wordt je toch wel eens misleid, of in elk geval je leest minder goed. Fruugo doet ook wel zijn best om van dit gegeven gebruik te maken, eigenlijk misbruik, dus belangrijke informatie dusdanig verstoppen dat je het niet ziet, of pas ziet als het te laat is. Eerste en laatste keer dat ik wat bestel via Fruugo. De meeste Fruugo sellers zitten ook op eBay kwam ik achter, dat werkt toch een stuk prettiger!

Kim
26-09-2018

Niks ontvangen

Niks ontvangen, fruugo verwist naar bedrijf wat verzending doet. Je moet dus uiteindelijk alles zelf regelen. Is dus geen bedrijf maar een soort van storefront met slechte customer service. Niet zoals ebay of alieexpress waar je goede klanbescherming hebt. Wacht nog steeds op producten 6 weken geleden besteld

Brian
21-09-2018

Nooit gekrege

Ik bestel nooit meer op die briel site! Je bestelt iets, het wordt van uw rekening genomen maar dan krijg je niets van bevestiging of antwoord. Is nu al twee maanden geleden en nog niets gekregen. Dus kortom een bende grote oplichters

Willemijn
18-09-2018

Nooit bestellen!

Zoals meerdere mensen schrijven, bedrijf zit niet in NL, bestelling komt in mijn geval uit Amerika. Staat niet duidelijk vermeld. Heb deze bestelling via een e-mail naar Fruugo dezelfde dag geannuleerd, wordt deze na 2 weken toch bezorgd. Na diverse mails over en weer met Fruugo, de standaard antwoorden. Kan bestelling terugsturen naar Amerika op eigen kosten. Op hun website staat dat je bestelling kan annuleren voordat deze verzonden is. Was in dit geval zo, maar Fruugo zegt dat ze niet meer konden annuleren bij de leverancier. Geen enkele tegemoetkoming, bijv voor de retourkosten. Nooit bestellen hier!

13-09-2018

Eur 32,77 aan invoerrechten

Bokshandschoenen besteld van merk Hayabusa. Eur 114 betaald via Fruugo.nl. Kosten normaliter Eur 130. Na 2 weken wachten licht er een briefje van PostNL. Pakketje uit het buitenland. Eur 32,77 aan invoerrechten. Helaas niet duidelijk vermeld dat ik niet bij Nederlands bedrijf heb besteld. Ik had dus beter moeten opletten.

Rogier
12-09-2018

Geen levering en geen restitutie

2 cd,s besteld en betaald die nooit zijn geleverd. Je moet rechtstreeks met de verkoper contact opnemen. Die geeft geen gehoor. Fruugo zelf zwijgt ook in alle talen. Kortom: ik kan naar mijn cd,s en mijn geld fluiten. Tip: koop niet bij fruugo maar ga naar een gerenomeerd (nederlands bedrijf) bijv bol.com. Daar kun je wel op vertrouwen.

Michel
07-09-2018

Misleidende informatie

Ze doen het lijken alsof ze een Nederlands bedrijf zijn en vermelden dat ze direct kunnen verzenden. Echter, ze zitten in Engeland en het duurt dagen voordat je het ontvangt.

Thijs
06-09-2018

Bullshitbedrijf

Bijzonder cremetje besteld, niet bepaald goedkoop. Duurt nu al 9 dagen zonder teken van leven. Verjaardag van mijn vrouw is voorbijgegaan zonder dit leuke cadeautje en als het zo doorgaat wellicht de volgende verjaardag ook. Afrader. Bullshitbedrijf!