Fruugo reviews

Oplichting

Oplichting ... Fake products

Martine
20-06-2016

40 eu extra leveringskosten !

schandalige praktijken, 2 weken moeten wachten op pakketje van 140 eu en nog extra douane betalen van 39,93 eu ! werd nergens melding van gemaakt, was een site van Nederland, NOT !

Begrijpt niet dat zulke praktijken nog mogelijk zijn !

Regina
16-06-2016

Nl blijkt helemaal niet nl te zijn

Ik was op zoek naar een flesje maroccanoil met een pompje gevonden bij Fruugo.nl wat ik verder niet kende.

Blijkt het product uit de States te moeten komen met een levertijd van 14 dg toen het eindelijk geleverd werd moest ik nog €20.26 aan kosten betalen voor een product van €42.

Op de factuur zie ik land van herkomst Hong Kong staan?

Pas op bestel nooit bij Fruugo.nl lange levertjden en je weet nooit waar het product vandaan komt en welke kosten erbij komen

Karolien
30-05-2016

Onverwachte kosten

Onduidelijke bijkomende kosten. Bij bestelling van een pakketje shampoo, waarbij geen verzendkosten werden gerekend, bleek bij levering een bedrag van 22 euro aan douaneheffing afgerekend te worden! Buiten alle proporties dus. Op de website kom je het wel tegen als je goed zoekt, maar dat is altijd achteraf.

Floortje
29-05-2016

Goedkoop=Duurkoop bij sneaky Fruugo

WEES GEWAARSCHUWD! Eerste keer bestellen van crème ging prima en Europa 0,- verzendkosten. Tweede keer besteld en ook Eur 0,- verzendkosten stond er. Ik blij! Moest ik ineens aan de deur extra 23,50 rembourskosten betalen. Spijt als haren op mijn hoofd want was nu 1/3 meer kwijt dan de prijs in de winkels in NL! Het kan best dat dit in kleine letters staat maar in praktijk hoor je transparant te zijn! Valt voor mij onder misleidend werken en zo lijkt het of Fruugo goedkoop is. Vergeet het maar mensen!

Jolanda
24-05-2016

Tevreden

Ik ben zeer tevreden over Fruugo..een fles bodylotion besteld en keurig afgeleverd zonder extra kosten..ik ga zeker nog een keer bestellen bij Fruugo

Naatjeo
09-05-2016

Niet duidelijk over bijkomende kosten

Het is niet duidelijk vermeld bij het bestellen van je product op de website dat je invoer rechten moet betalen, het bleek dat mijn pakket uit hong kong kwam, terwijl het product zelf wordt gemaakt in Frankrijk. Aan de deur moest ik de postbode 20 euro betalen. Ik doe dit nooit meer. Ben nu veel duurder uit geweest als dat ik dit in de winkel had gekocht.

Conny
06-05-2016

Tevreden klant

Ik heb foundation en kabuki kwast van Youngblood besteld, ik heb er 1,5 week op gewacht maar het was het wachten waard! € 50,00 goedkoper dan bij de schoonheidsspecialiste.

Daan
04-05-2016

Wat lange levertijd

rugzak besteld, de levertijd was iets langer dan vermeld maar na 14 dagen (ipv 5) pakketje in goede orde ontvangen

Esther
30-04-2016

10 dagen nog niet binnen + remboursbedrag

Ik zie nu pas de reacties hier en had ik het eerder geweten, dan had ik nooit besteld bij dit bedrijf!

Misschien dat het ergens in de kleine lettertjes staan, maar volgens het track en trace mag ik nu op de 35 euro bestelling ook nog een 19 euro rembours betalen!

NOOIT MEER!

Marleen
26-04-2016

Een tevreden klant

Ik heb bij fruugo een bestelling gedaan en geen problemen gehad met de levering ging vrij snel allemaal ik zal in de toekomst echt weer daar iets bestellen

Linda
19-04-2016

Erg ontevreden, misleidende prijs

Na het lezen van een aantal negatieve ervaringen, toch besloten om te bestellen. Bij het product stond duidelijk vermeld dat er €0,- extra kosten in rekening zouden worden gebracht. Voor de verzending wordt nu toch €23,50 extra in rekening gebracht en dat op een bedrag van €69,-. Ik koop mijn crème gewoon weer in de stad! Ik bestel nooit meer bij Fruugo, de daadwerkelijk prijs wordt niet duidelijke gecommuniceerd.

18-03-2016

Klacht.

Op uw site staat:"product komt uit Amerika".

Pakje net ontvangen komt uit Hongkong, zit voor

21 euro invoerrechten en btw op!

Net ook pakje uit Amerika ontvangen via Amazon,

alleen 4,50 euro verzendkosten.

Het zou fijn zijn als u op de site de volledige informatie

over de kosten zet. Op de invoerpapieren staat waarde product 40,00 euro ik heb 54,00 betaald.

Dit riekt naar oplichting. Dit was eens maar nooit meer!

Imar
14-03-2016

Echt waardeloos bedrijf. Heb er geen andere woorden voor

Bij Fruugo stappenteller Yamax EX 510 besteld. Was verzonden op 7 maart schreven ze. Het is nu 14 maart en hij is nog niet binnen. Wel betaald op 7 maart. Geschreven naar Fruugo maar krijg gewoon geen antwoord van deze arrogante en onbeschofte lui.

Ik koop hier dus echt nooit meer iets.

Als ik het morgen niet binnen heb bel ik Tec 66.nl waar vandaan de stappenteller moet komen. Krijg ik het niet of een onbeschoft antwoord of wat dan ook, dan ga ik naar een incasso buro.

Kleine moeite om zo een ding op te sturen: je krijgt een bestelling die is betaald, doe het in een envelop, op de bus. Klaar. Maar nee, ze laten je maar wachten en wachten.

Ik raad iedereen af ook maar iets te bestellen bij Fruugo. Doe het niet want of het duurt eindeloos lang voor je het binnen hebt, of je krijgt niets, zelfs geen antwoord op je vraag waar het blijft.

Sulviya
04-03-2016

Na 2 weken te hebben gewacht op mijn pakketje kan ik hem ophalen na €20,- te hebben betaald voor douanekosten. Deze kosten zijn nooit vermeld. Nooit meer frugoo.

Coco

WAARDELOOS

Bestel ik een haarproduct dat ik zou moeten ontvangen vanuit de VS. Blijkt dit achteraf uit HongKong verstuurd te zijn... en dan nog 18 euro bij de postbode betalen. Wat ook niet vermeld is.. Oplichterij

Herma

Zeer slechte ervaring

ook ik bestelde een verjaarscadeau bij fruugo.uiteraard vooruit betalen.product werd vlgs de mail de 14e januari verzonden.inmiddels is het 4 maart.toch maar gemaild waar of het pakje bleef...alle smoezen zijn langs gekomen;dtukte bij het bedrijf, pakje wel verzonden, pakje wel bezorgd maar niemand thuis en dus terug gestuurd (?) pakje wordt opnieuw bezorgd etc. etc. nog steeds w acht ik af. of ik het dure cadeautje ooit aan de jarige kan overhandige is de vraag.Wel weet ik zeker dat ik nooit en te nimmer meer iets bij fruugo bestel !

En ik raad iedereen aan om deze web winkel te mijden!

Yvette
19-02-2016

Pas op: extra verzendkosten

Op de website vertellen ze niet dat je extra verzendkosten a 20 euro moet betalen, omdat het pakketje (blijkbaar) uit het buitenland komt.

Deborah
19-02-2016

Kosten Achteraf!

Parfum besteld, er stond op de website dat het binnen een paar dagen geleverd zou worden. Uiteindelijk, 3 weken en 18 euro aan extra kosten bij bezorging, dit horen ze te melden bij bestelling! Ik zal niet meer bestellen via deze site!

17-02-2016

Wat een ballentent!

bestel ik een gezichtscreme van een europees merk en fruugo laat dat uit Hongkong komen. Een levertijd van 3 weken, maar het ergste is dat ik € 20 moet bijbetalen omdat het een produkt van buiten de EU is. Wat een oplichters. Nooit meer wat komen bij deze ballentent.