Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
Een trui besteld twee maanden gewacht en niks binnen. Fruugo contacteren is onmogelijk. opgelicht nooit meer!
Ik wil iets retour sturen omdat de omschrijving en foto op de site niet duidelijk genoeg waren en het product anders is dan ik had verwacht.
En dan komt het. Je moet verplicht een account aanmaken. Je betaald ZELF de retour kosten. Er is geen mogelijkheid tot contact met de helpdesk. Ik moet zelf contact opnemen met de externe verkoper.
Mijn verkoper zit in spanje dus de retourkosten zijn bijna net zo hoog als wat ik betaald heb.
Op 23-04-2020 heb ik Earpods besteld bij Fruugo, en sinds 24-04-2020 zou het via het bedrijf "Stuff Enough" al onderweg naar mij zijn. Tot op heden niets ontvangen, slechte/geen respons van de de verkoper. Hij heeft geen vertragingen pro-actief gecommuniceerd en als ik al antwoord krijg zou ik het binnen 1 a 2 weken binnen moeten krijgen. Dat duur nu dus al bijna 7 weken en het is zeer ongeloofwaardig dat een paar oordopjes zo lang moeten duren en dat ik ze nog ga krijgen. De order kan niet geannuleerd worden door de verkopen omdat ze "onderweg" zijn, al weken. Klantenservice van Fruugo is verder telefonisch niet bereikbaar en geeft simpelweg niet thuis. Kortom; ik voel mij zeer(!) opgelicht.
Pakket nooit ontvangen, Fruugo stuurt je doodleuk door naar de verzender en neemt geen enkele verantwoordelijkheid.
Product besteld midden april, nooit iets ontvangen. 29 euro verloren! Je kan ook moeilijk hen bereiken (lees NIET) niet kopen hier, is een stomme site. Ik ga uitzoeken hoe ik toch mijn geld kan terugvorderen. Is de eerste keer OOIT dat ik iets online koop dat 'misloopt'. :o
Ik heb 2 maand geleden een product besteld op de site fruugo. Vervolgens is deze bestelling door hun geannuleerd. Ik kreeg een mail waarin stond dat ik mijn geld binnen de 30 ging terug krijgen. Mijn €45 is nog altijd nergens te bespeuren! In contact komen met het bedrijf is ook gewoon onmogelijk! Ik wil gewoon mijn geld terug. Ik zal ook op al mijn socialmedia delen hoe een slechte site dit is en wat voor een slechte service. Ik raad het absoluut af om hier je producten te bestellen, want je zal waarschijnlijk niets ontvangen of je geld niet meer terugzien! Ik heb ook gezien dat ik niet de enige ben waarbij dit is voorgevallen. Ik heb ook nog eens een mailtje gekregen waarbij ze zeiden dat ik mijn klantennummer moest geven en dat ik zo dan mijn geld zou terugkrijgen, dit heeft natuurlijk niet gewerkt en heb nooit een antwoord of geld ontvangen.
Besteld, betaald, nooit iets ontvangen.
Bij Fruugo.nl een bestelling gedaan, na betaling lees ik in de bevestigingsmail dat product uit Engeland moet komen. Dat ik 5-14 werkdagen hierop zal moeten wachten. Inmiddels zit ik er al 35 werkdagen op te wachten. Contact opnemen met de zogenaamde Klantenservice werkt niet. Wanneer ik bestelnummer invoer, kan ik ondanks inloggen niet verder. Telefoonnummer hebben ze niet. Kortom, geld kwijt en nooit artikel gekregen.
Geen producten ontvangen geen reactie van de klantenservice, niets bestellen hier!
Ik heb 22 april twee canvas prints besteld (77 euro). Deze zouden uiterlijk 13 mei aankomen. Niets ontvangen, conform de instructies op de website van Fruugo contact opgenomen. Eerst krijg ik een Engelse reactie dat ik zelf maar contact met de verkoper op moet nemen, na erop gewezen te hebben dat volgens de website Fruugo met de verkoper een oplossing moet vinden krijg ik nog een vraag om mijn postcode. Daarna: NIETS, we zijn nu 2 weken verder en ik heb er nog 4 mails achteraan gestuurd.
Ik ga nu maar kijken welke/of juridische stappen mogelijk zijn.
Bij Fruugo.nl een bestelling gedaan, na betaling lees ik in de bevestigingsmail dat product uit Engeland moet komen. Dat ik 5-14 werkdagen hierop zal moeten wachten. Inmiddels zit ik er al 25 werkdagen op te wachten. Contact opnemen met de zogenaamde Klantenservice werkt niet. Wanneer ik bestelnummer invoer, kan ik ondanks inloggen niet verder. Telefoonnummer hebben ze niet. Kortom, geld kwijt en pakketje niet binnen voor verjaardag.
Let op want Fruugo verwijst je doodleuk terug naar de verzender die vervolgens niet reageert.
Vlooien pipetten kat 12 stuks a 78€.
Na 9 weken wachten op te halen bij een andere vriend. Post NL. Tax betalen €22,26, anders krijg ik het niet mee.
Singpets chat en verwijst me naar een niet valide e-mail adres.
Niet doen dus, nooit doen FRUUGO
Ik heb een fohn besteld via de nederlandse fruugo site. Vervolgens zag ik bij het afrekenen pas dat de verkoper in UK zit. Ik dacht prima. Ik ontving de fohn in de originele doos zonder postpakket eromheen. Compleet gescheurd en geplakt door postNL zodat hij überhaupt leverbaar was. Vervolgens, maak ik er fotos’s van stuur het naar paypal. Pak het netjes in, zoals het hoort in een postpakket. Retourneer het richting UK. Wederom 9 euro kwijt. Paypal kon niets voor mij betekenen. De retailer heeft de fohn retour ontvangen. Geeft aan dat ik zelf de doos zou hebben gescheurd en wilt daarom geen refund geven. De retailer blocked mij vervolgens en ik kan fluiten naar mijn 45 euro. AUB mijdt deze site. Er zitten gewoon scammers op. Die denken een snelle hap te maken. De doos was bewust gescheurd verstuurd zodat het mijn woord tegen die van hun zou zijn. Ga liever voor de betrouwbare Amazon. Voor mij nooit meer!
2x iets besteld. Beide keren niets aangekomen. Geld was echter al overgemaakt. Ze reageerden nergens op. Pas na een review op trustpilot namen ze ineens wel contact op. Na 3 maanden kreeg ik het geld voor een deel terug: 1 van de 2 bestellingen zou zogenaamd retour zijn gestuurd en dat zou volgens Fruugo 45 euro kosten. Heb nooit iets in mijn bus gekregen. En 45 euro voor een klein pakketje. Ik ben dus echt bestolen.
Waardeloos!
Nooit iets bij kopen!
Super slecht pakket nooit ontvangen 100 euro is gewoon weg gegooid, geen communicatie niks, ik zou hier niet bestellen
Ik heb een footjoy pullover besteld via Fruugo bij golfbase, de pullover is netjes aangekomen en is netjes binnen het tijdvak dat via de mail aangegeven is bezorgd! Ik zou er zo weer spullen bestellen!
Bestelling nooit ontvangen, berichtjes sturen heeft geen nut. Je wordt niet geholpen krijg een standaard berichtje elke keer waar ik niks mee kan. Slecht Engels
Bestel hier niet!
Nadat ik zojuist mijn mening over Fruugo had gepost, krijg ik een email van Ervaringen.nl. Goed nieuws Jurgen! Fruugo wil jouw klacht in behandeling nemen. Hiervoor hebben ze wel jouw klantnummer nodig.
Heel grappig. Fruugo werkt niet met klantnummers.
Nooit bestellen daar . je kan niemand bereiken . ze schuiven alle verantwoordelijkheid af .
je moet dan de verkoper contacteren . echt ELLENDE
ik kreeg na ' n maand eindelijk mijn poster toe en het bleek de verkeerde!
het is een filmposter . komt van Australie .
er is geen oplossing . 40 euro kwijt!
Nooit mijn bestelling ontvangen. Je kan geen contact opnemen.
Inmiddels bijna maand geleden anti vlomiddel kat besteld. Tot opheden niks geleverd. Nooit weer dus.