Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
Ik dacht Let's go ik kocht een booster box da t normaal 150 euro kostte voor 40 ik dacht al scam maar mijn mama had mij gebrainstormt uiteindelijk niks gekregen en voor de duure prijs in de fun gekocht vertrouw nooit zulke site's die zoo goedkoop verkopen
Bestel aub hier niet!
In de zomervakantie een rugzak van Pokémon besteld voor mijn zoontje. Ik had 1 keer aangegeven vervolgens bij afrekenen stond er ineens 2x en had al betaald. Kon nergens de bestelling wijzigen of annuleren. Moeilijk contact mee te krijgen. Ook kreeg ik pas na betaling te zien dat het en uit china komt en zeker niet binnen 2 dagen geleverd wordt zoals zij voor de betaling aangeven.
Na heel lang wachten kregen we 3 x van die kleine miezerige pokemon etui's! 40 eur en dan krijg je dit geleverd.
Nooit meer bij hun bestellen!
Ik bestelde voor 139 euro een donkerbruine thick winter jacket XL met dikke nepbontkraag, krijg ik een mosterdgelig klein dun scheefgenaaid jasje in een feestelijk chinees plastic zakje met een sticker uit een amerikaans bedrijf erover heen geplakt. mag ik nu 30 euro voor retour betalen maar t lukt wrschijnlik niet want postnl eist een emailadres maar dat is er niet. Geld weggegooid dus
Tussenpersoon voor Chinezen om spullen te verkopen. Neemt 0 verantwoordelijkheid en geeft geen garantie. Als het product niet goed is en de handelaar uit China heeft geen zin om te reageren heb je simpelweg pech. Weggegooid geld.
Heb zelf een rode controller besteld. Krijg een totaal kapotte doos geleverd met een blauwe controller waarvan een knop het niet doet.
Ik dacht dat ik via een europese website had besteld, maar niks is van waar.
Klantenservice trekt op geen zak. Nooit maar ook nooit bestel ik hier nog van. Eerste en laatste keer.
Een artikel van om en bij de 160 euro werd ons nooit geleverd, ze geven zelf toe dat het door de transporteur retour gestuurd werd naar de leverancier ipv af te leveren, we krijgen van fruugo totaal geen hulp om het artikel alsnog te ontvangen of onze centen terug te krijgen. Men doet zelfs niet de moeite niet meer om op emails te antwoorden en een telefoonnummer hebben ze ook niet.
Ondanks duidelijke afspraken vooraf toch veel te laat goederen geleverd gekregen, alles geretourneerd ivm te late levering voor verjaardag en elders gekocht
inmiddels met alectum group in gevecht over de annulering
alle voorwaarden en communicatie aangeleverd alle bewijs van retourverzending aangeleverd incl chatberichten nog steeds last van onterechte incasso terreur
Luchtje besteld komt pas 6 weken later aan volgens mij van Ali expres , slechte verpakking en de geur is geen Tom ford, een of ander goor luchtje komt eruit
Bestelling geplaatst en betaald, bij bezorging is maar 1 keer aangebeld. Daarna hebben ze mijn bestelling retour gestuurd naar China. Pakketje konden ze desnoods bij de buren achterlaten of op een later tijdstip bezorgen. Contact opgenomen met de klantenservice en die waren vaag en traag met reageren. Gezegd dat ze het pakketje opnieuw zullen versturen en dat een maand verder.
De site is netjes in het nederlands en de suggestie wordt gewekt dat je order "binnen 2 dagen" verzonden wordt, men verteld er dan niet bij dat de order uit china moet komen en dan het - bij mij - inmiddels al 70 dagen duurt voordat deze aankomt.
Heb gelijk toe ik bij de bevestiging doorkreeg dat het pakket uit china moest komen proberen te annuleren - dat is niet mogelijk - en probeer nu al 2 weken mijn geld terug te krijgen, er komt geen antwoord of alleen geautomatiseerde antwoorden.
Nooit hier bestellen, oplichters
Ik bestelde bij Fruugo.be. Na goed een week ontving ik een bericht dat ik nog invoer- en douanerechten dien te betalen, in totaal voor 4 x de prijs van het bestelde artikel.
Gouden raad van tante Kaat: NOOIT nog iets bestellen bij FRUUGO.
6 weken terug schoenen besteld, moeten uit Engeland komen, verwachte levertijd tussen 7- 20 juli. Op 1 augustus gemaild, antwoord terug wordt vastgehouden bij douane.wij hopen dat u kunt wachten.
Maar er staat niet bij hoelang, erg onduidelijk allemaal. Conclusie, bepaalde dingen zijn idd goedkoop maar dit isvoor mij de eerste en laatste keer dat ik hier bestel. Dan maar iets meer betalen maar deze manier van werken niet niet oké.
Schandalig hoe je hier opgelicht wordt! Je koopt iets van boven de €1200, in de veronderstelling dat je iets in België of Nederland koopt. Komt het uit China, verplicht douaneposten betalen, waarover niets vermeld stond. Als het apparaat aankomt blijkt het enkel met een Chinese handleiding te zijn?! Na meermaals contact met fruugo, kan enkel via enquiries/mail worden we dagen aan het lijntje gehouden. We zitten hier met een apparaat dat niet werkt, zonder leesbare handleiding, willen dit terugsturen en ons geld terug! Dit was een verjaardagscadeau, wat een klucht 😡 Jammer dat dit kan blijven bestaan!
Eerste bestelling duurde ruim 3,5 weken. Dacht: kan door corona! Tweede bestelling na een maand krijg ik bericht geleverd. NIET DUS! hen bereiken = zeer moeilijken omslachtig. Voorlopig is mijn 103 euro gaan vliegen. ADVIES: Koop NIET bij FRUUGO
Slecht bereikbaar en bijkomende kosten die nergens beschreven staan. Pakket wordt niet thuis afgeleverd maar bij ophaal adres van een Bruna niet in de buurt.
Kortom niet herstellen!
Aangekomen maar duurde een paar maanden
2 maanden geleden een product besteld. Na bevestiging blijkt het product uit China te moeten komen. De track en trace staat nu al 2 maanden op een locatie in China. Vraag gesteld bij Fruugo maar geen enkele reactie ontvangen. Pure diefstal.
Goede service, maar zeer slechte kwaliteit van behang + banen komen niet overeen, andere dikte van lijnen. Behang was al beschadigd met uitpakken ( aantal kreuken )
Binnen 10 dagen volgens " te verwachten levering"
aangekomen.
Ik koop iets van € 7. Het komt uit de UK en de invoer en BTW kost is ca €20.
Dit is allemaal correct berekend, maar fruugo vertikt het zijn kopers hierover te informeren.
Hier koop je dus één keer en daarna NOOIT MEER.