Fruugo reviews

2.6

Kenny
09-01-2018

Cd besteld, nooit aangekomen

Cd besteld, morgen in huis, ondertussen een maand verder. Nog niets ontvangen, geen contact, geen geld terug, dan maar naar je bank kantoor en daar een formulier invullen dat dan naar worldline atos wordt gestuurd, in de hoop dat de transactie wordt omgekeerd en ik mijn geld terug krijg, site verliest dan ook hun betalingsmogelijkheden via worldline atos.

Bestel niets bij froogle

08-01-2018

Op het verkeerde been gezet

Op 18 december 2017 heb ik bij Fruugo het volgende besteld: 2x Sabon Body Lotion voor een totaalprijs van € 61,90. Bij mij was de indruk gewekt, dat de lotion uit Engeland zou komen. Op de site staat namelijk: Fruugo.com Ltd. (GB). Bij de bevestiging per mail staat echter: artikelen gekocht van Cosmetics Now (US). Pas op woensdag 27 december kreeg ik bericht, dat de status was, dat de zending in sorteercentrum buitenland was. Bij de bestelling heb ik aangegeven, dat de zending naar mijn adres moest. Op 2 januari 2018 kreeg ik bericht, dat de zending wordt bezorgd op een PostNL-locatie. Dat vond ik al vreemd. Op 5 januari heb ik uiteindelijk daar mijn pakketje kunnen ophalen (18 dagen na de bestelling) Uiteindelijk is de zending via de douane gegaan en zat er voor mij nog een prijskaartje aan vast van € 20,62 gebaseerd op € 7,62 BTW en € 13,00 afhandelingskosten. De BTW was gebaseerd op de douanewaarde van € 36,30 waar ik dus € 61,90 voor heb betaald en nu dus in totaal: € 82,52. Op geen enkele wijze was door Fruugo aangegeven, dat ik over de zending nog BTW en afhandelingskosten moest betalen. Het pakketje kwam overigens uit Hongkong. Het is duidelijk, dat ik mij door Fruugo belazert voel. Ik heb de reviews pas achteraf gelezen en dat had ik natuurlijk eerst moeten doen. Gezien de ervaringen van anderen over het benaderen van Fruugo ben ik dat traject maar niet meer in gegaan. Ik denk, dat het me een hoop frustratie scheelt. Ik zal in ieder geval nooit meer iets aanschaffen bij Fruugo en raad ook iedereen af iets bij Fruugo te bestellen.

Marion
08-01-2018

Wat een bandietenbende

Had te laat gezien dat er zoveel negatieve ervaringen waren anders hier nooit wat besteld. Boekenreeks besteld op 20 december, heb dus nooit een ontvangstbevestiging gekregen, geen verzending helemaal niks. Nu op 9 januari maar een mail uitgezet naar de verkoper van het product want bij fruugo krijg je dus helemaal niemand te pakken, niet via mail, telefoon, de email link werkt niet eens. Wat een zooi, heb uiteindelijk toch 47 euro betaald, die zie je dus nooit meer terug!

Mariska
07-01-2018

Bestelling

Ik wacht al sinds 10 dec op mijn bestelling en nog steeds niet binnen. Ik kreeg een mail op 12 dec dat het gestuurd was naar de AirPort. Maar heb het zelf nog niet binnen. Ik krijg geen reacties op mijn mail het gaat wel om zowat 70 euro dat is aardig wat geld. Ben benieuwd Hoe lang het bij Andere duurde want ik ben ni echt niet te vrede

Dylan
06-01-2018

Zeer tevreden

Ik had meerdere producten besteld van Olaplex vanuit Amerika, na 10 dagen zat het in mijn bus en ik heb niets extra moeten betalen, ik snap niet dat er zoveel klachten zijn over Fruugo. Bij mij is alles probleemloos verlopen.

Pat
05-01-2018

Produkt niet geleverd

Begin december een bestelling geplaatst op Fruugo.nl. Op de site stond binnen 24 uur verzonden. Direct na bestellen kreeg ik te zien dat de levering 3 weken kon duren. (Dit is dus al misleiding) Na 3 weken nog niets ontvangen. Door fruugo werd ik verwezen naar de verzender. Vervolgens heb ik van beide partijen niets meer vernomen. Er wordt niet meer gereageerd op mijn mail. Het is nu 5 januari!

Bestel niets bij deze site!

Adam
05-01-2018

Verkeerd product geleverd

Fruugo heeft na weken wachten op de levering een verkeerd product geleverd, op mijn klachtenmelding op hun website wordt niet gereageerd. NOOIT meer kopen dus bij Fuugro!.

02-01-2018

Kost hier 2x zoveel als bij andere aanbieders

QLima Luchtontvochtiger kost overal 188 tot 200 euro Bij Fruugo kost deze 374 Euro

tel uit HUN winst

Fiona
27-12-2017

Niet bereiken!

Je besteld blijkbaar bij derden en fruugo is niet te bereiken. Lange wachttijd! Spijt van mijn bestelling!

Rene
22-12-2017

Klanten voorliegen over levertijd

19 December een boek besteld als kerstcadeau. Voor Fruugo gekozen omdat het boek binnen 24 uur geleverd kon worden. Bol duurde 4 dagen.

Vandaag op 22 december nog steeds niets binnen. Na informeren blijkt dat de leverdatum 11 januari is.

Nu maar hopen dat ik wel mijn geld terug krijg.

Capitan
20-12-2017

Wat een vreselijke winkel

Bestelling wordt niet geleverd. Als je daar een vraag over wilt stellen, dan moet je een account aanmaken (ik will helemaal geen account bij al die webwinkels). Als je dan toch een account aanmaakt dan werken de zojuist ingevoerde inloggegevens niet. Bagger dus!

Thijs
19-12-2017

Opgelucht

Ik had een armani horloge besteld bij fruugo. de volgende dag las ik wat revieuws en ik maakte mij ernstig zorgen en ik was bang dat ik het horloge niet ging krijgen, tot mijn verbazing liep alles heel soepel en werd ik goed op de hoogte gehouden over mijn horloge. ik ben dik tevreden over de site en het verloop van mijn bestelling al moet ik wel zeggen dat de site enigszins misleidend is maar buiten dat heb ik voor een erg lage prijs mijn horloge zonder problemen kunnen bestellen en kreeg ik hem in twee dagen al in huis. Kortom ik ben tevreden

Barbara
14-12-2017

Slechte ervaring!

Product gekocht waarbij achteraf voor mij onduidelijk was waar het vandaan kwam. Door de Nederlandse benadering op website Fruugo op het verkeerde been gezet! Nu veel duurder uit door hoge inklaringskosten!

Wijze les geleerd! Koop via een site die duidelijk aangeeft van wie je afneemt en uit welk land! Dit voorkomt onnodige irritatie en uitgaves.

Ik accepteer het (had beter moeten kijken voor te kopen) maar koop nooit meer iets via Fruugo

Karel
10-12-2017

Wat een waardeloos bedrijf.

Ik heb een enkelbrace besteld. Na diversen klachten te hebben ingediend ben ik er nu zeker van dat mijn geld weg is en ik geen product krijg. Ze reageren niet op mijn klachten. lekker makkelijk natuurlijk. Ik kan mails blijven sturen maar ook ik houd uiteindelijk wel.op. Dus koop nooit iets via Fruugo. Zelfs Aliexpress is 10 keer beter

Boef
05-12-2017

Zeer slecht

Ik heb oordopjes besteld en 5 minuten later wou ik het annuleren, omdat ik allemaal reviews had gelezen. Ze hebben pas gereageerd toen ze het pakketje gestuurd hadden nu zeggen ze ja sorry we waren te laat dus nooit hier kopen. Slechte site er stond vandaag besteld morgen in huis helemaal niet waar dus niet kopen.

Miek
04-12-2017

Prima hoor!

Mijn ervaring met Fruugo is prima. Het was de enige webshop waar ik het door mij gewenste artikel kon bestellen en het werd snel en vlot geleverd en ik heb betaald met Klarna/Afterpay. Prima dus!

Niels
04-12-2017

Bizar slechte webshop

Nieuwe oortjes besteld voor mn telefoon. 'binnen 24 uur verzonden'. Nou binnen 24 uur verzonden vanuit Duitsland. Dat moet er binnen 3 dagen zijn. Het kosye fruugo 14 dagen om de oortjes bij mij thuis te krijgen. Na 11 dagen werd mijn order pas geaccepteerd. Ze reageerden wel snel op mijn mailtjes, alleen bevatte deze geen antwoorden op mijn vragen. Ik bestel hier werkelijk nooit meer iets.

Viktoria
01-12-2017

Bestelling bij Fruugo niet gekomen.

10 november 2017 bij Fruugo schoenen besteld, nooit gekomen.

28-11-2017

Een schildpad is sneller

In verband met het vertrek van een collega naar Canada een T-shirt met Canadese vlag besteld bij Fruugo. Fruugo gaf aan dat de levertijd 1 dag was. Een goede reden om het T-shirt bij Fruugo te bestellen. In de mededeling onderaan de bestelling stond dat het ook 3-5 dagen kon duren. Dit zou ook nog voor het vertrek van de collega naar Canada zijn.

We zijn 9 werkdagen verder en nog steeds niets ontvangen.Fruugo geeft aan dat het nogwel 2 weken kan duren. Ga een klacht indienen bij de ACM voor misleiding!

Michel
27-11-2017

Eenvoudig advies: Niet doen

Deze kreten zul je uitspreken nadat je hier iets hebt gekocht: duurt langggggggggg! Ik kan mij niet aanmelden op de website. Ik kan mij nadat ik een nieuw wachtwoord heb gekregen nog steeds niet aanmelden. Wat een communicatie, zucht. waar blijft mijn item? had ik hier maar nooit iets besteld. Huh? er staat een bericht voor mij klaar maar de website doet het niet.

dus.dat!

hierboven even mijn frustratie uitgeschreven. Ik hoop hiermee uw frustratie te voorkomen.

mvg,

Michel Brouwer