Fruugo reviews

2.6

12-02-2017

Prima service en snelle levering

Ik heb nieuwe schoenen besteld via Fruugo bij een bedrijf uit Groot Brittanië. Deze heb op zaterdag besteld en heb ze op zaterdag een week later ontvangen. Ik ben netjes op de hoogte gebracht van de stand van zaken van de bestelling en kon het pakket volgen. Ik was wel een beetje bang dat het niet goed zou gaan na het lezen van alle negatieve reviews. Maar dit was de enige mogelijkheid om aan deze schoenen te komen. Ik ben kortom heel tevreden en mijn dochter blij met de schoenen.

10-02-2017

Leveringen

Ik heb nu 2 keer wat besteld bij Frugoo en voor een goede prijs netjes mijn spullen gekregen. Je moet goed opletten waar de spullen vandaan komen of het incl. verzendkosten en evt. douanekosten zitten (staat in de voorwaarden op de site).

Levertijd is gemiddeld in Europa 2 weken dus als je iets snel wilt hebben moet je het bij een andere webwinkele halen.

06-02-2017

Opgelicht en geen contact mogelijk

Totaal foute product ontvangen.

Vele e-mails gestuurd en heb daar nooit antwoord op gekregen.

Bellen. succes, alle nummers op internet zijn niet bereikbaar of afgesloten.

Marije
01-02-2017

Fascade

Pas ajb op voor dat je hier wat koopt. Op de site is niet duidelijk vermeld hoe of wat. Retouneren kan niet in NL, dus je moet je pakketje naar US sturen.

Je
01-02-2017

Rodial Bee Venom Eye

LEES EERST de klachten regen! mensen.TRAP ER NIET IN. Bij FRUUGO bee venom eye besteld kosten per bank betaald € 95,-. komt de bode het produkt brengen.€ 27,25 PORTO. ik maak 't doosje open.de cremepot is al open geweest en er is een flinke lik uitgenomen zo met allemaal pikkels erin.! de creme stinkt als bedorven! Gereclameerd! Na veel zeik, zeik. Ik krijg 'n nieuwe pot.moet wel weer € 27,25 betalen aan PORTO! ik maak 't doosje open.de cremepot is weer open geweest. ik weer.over en weer mailen met zogenaamde Frances.(die steeds in gebroken Engels en Nederlands wat brabbelt).ik mag alles terugsturen en dan onderzoeken zij het en dan zou ik MISSCHIEN mijn geld terug krijgen.maar dan ben ik alles kwijt.heb niets meer in handen om nog verder onzerzoek te laten doen! ik ga het voorleggen aan KASSA en OPGELICHT NEDERLAND

31-01-2017

Onverwacht hoge douane kosten bij Fruugo

Ik heb twee flesje parfum besteld bij Fruugo. Per creditcard heb ik € 114,00 afgerekend. Toen ik mijn bestelling weken later op kon halen bij de Bruna moest ik maar liefst € 38,50 betalen. Het pakje was gecontroleerd bij de douane werd mij verteld en nu moest ik invoerrechten betalen.

Ik vind dit echt misleidend. Fruugo vermeld dit absoluut niet zichtbaar op hun site. Ik bestel nooit meer bij dit misleidende bedrijf.

Drefa
27-01-2017

Koop NIET bij Fruugo!

Helaas heb ik niet eerst deze site met ervaringen gelezen voordat ik een bestelling bij Fruugo had geplaatst. Ik koop in ieder geval nooit meer iets bij dit onbetrouwbaar bedrijf. Een maal en nooit meer.

Alle kritiek die op deze site wordt geuit is terecht. Bij het bestellen van mijn product werd aangegeven dat het gratis zou worden verzonden. Ik vindt een briefje van PostNL dat de bezorgkosten €18,84 bedragen (ik was niet thuis bij bezorging)! De helft wat mijn crème kost! SCHANDALIG!

Inderdaad nooit meer wat kopen bij Fruugo. De kopers bij wie het wel goed is gegaan, zij zijn eerder een uitzonder dan de regel.

Roy
25-01-2017

Verkeerd geleverd

Beloofd te versturen binnen 24 uur, niet gelukt. klacht ingediend, wel een reactie, maar niet op de klacht. Bij ontvangst blek ik het verkeerde product te hebben ontvangen. Weer een klacht, maar geen reactie. Heb nu betaald voor een product wat ik niet besteld heb. Zeer slechte service, NOOIT WEER!

Inge
23-01-2017

Belazerd

Had make Up besteld, was de verkeerde kleur! 13,- verzendkosten moeten betalen door hun schuld! Blijf maar mailen met ene Michelle duurt wel een paar dagen maar ze reageert wel zegt elke keer wat anders! Hier niks kopen! Lijkt op een goeie site maar is het niet! Op Nl site staat ook niet bij dat het uit het buitenland komt

Eva
20-01-2017

Zeer slecht, onduidelijke kosten

Alles buiten de EU kent hoge invoerkosten die onduidelijk zijn bij de bestelling- daarnaast waren de producten niet wat ik verwachtte. Fruugo is nergens te bereiken, zowel via mail als telefonisch lijkt het een ghost bedrijf. Nooit via deze malafide partij iets bestellen!

D. sorbach
11-01-2017

Bestelling niet geleverd

23 november 2016 shampoo besteld. Nu 11 januari 2017 tot op heden niets ontvangen. Meerdere mails gewisseld maar altijd onduidelijk antwoord gekregen en dat het product geleverd is op mijn adres. NOT. Communicatie is betreurend slecht. Ik raad niemand aan hier bij fruugo te bestellen. Goede les, nooit meer!

Luuk
11-01-2017

Pas op! Kost je geld.

Het staat wel degelijk op de website waar het product vandaan komt. Maar wat veel mensen niet weten is dat producten van BUITEN DE EU, dus met name producten uit de US, invoerrechten met zich mee brengen. Extra kosten onder rembours als gevolg. De kosten voor het invoeren zijn eigenlijk ALTIJD HOGER dan je winst. Dus trap niet in de goedkope producten.

Leuk dat sommige mensen hier doodleuk hun "goede ervaring" posten, maar ze hebben enkel geluk gehad of van binnen de EU besteld. EN het zou fruugo.nl zeker sieren als ze een waarschuwing plaatsen bij "hun" producten uit US.

P.S. Voor alle mensen die konten willen likken bij fruugo.nl, deze comment gaat NIET over je vingerhoedje uit de UK van 2,99 pond.

Petra
07-01-2017

Fruugo

Ik heb half december 20016 vier kattevoerbakjes besteld. Twee zijn er aangekomen waarvan een kapot. Kan gebeuren maar wat erger is , het bedrijf reageert helemaal niet! De twee andere bakjes zijn helemaal niet aangekomen! Ik heb Fruugo emails met bijbehorende foto's gestuurd. Geen enkele reactie van dit bedrijf vernomen! Als klap op de vuurpijl vroegen ze een review te schrijven, waar ik opnieuw mijn klacht heb geuit, vervolgens ook niet op is gereageerd! Ongelofelijk wat een slecht bedrijf! Het is voor mij de eerste keer dat een online aankoop niet en kapot zijn aangekomen. Koop hier nooit meer, geld kwijt.

Maakt niet uit
06-01-2017

Geen melding duanekosten

Zeer slecht zoniet geheel niet gewaarschuwd voor additionele kosten

Sevil
06-01-2017

Fruugo kan ik zeker aanraden

Ik heb enkele dagen geleden een snelkook pan gesteld via Fruugo. Hetzelfde pan was in Nederlang twee keer zo duur dan die van Fruugo. Na bestelling heb ik toevallig slechte ervaringen gelezen op deze site. Onder indruk van die slechte ervaringen van anderen heb ik een poging gedaan om mijn bestelling te annuleren. Maar ondertussen was de bestelling al verzend vanuit Duitsland. Ik ben meteen daarover geinformeerd. Binnen drie dagen na bestelling was die al ingeleverd bij mij thuis. Ik ben zeer tevreden van mijn bestelling. Ik ben blij dat het al boordat mijn annulering op weg was naar mijn adres. Ik heb nu een heel goeie pan die enorm goedkoop in vergelijking met hetzelfde pannen in Nederland. Bovendien snap ik niey waarom hetzelfde merken zo duur in Nederland is in vergelijking bijvoorbeeld met Duitsland. Ik ga lekker winkelen met Fruugo. Ik adveseer hun zeer.

Ria
04-01-2017

Belazerd!

Koop nooit bij Fruugo! Tenzij je bij aflevering van de producten 20 euro douanekosten wil betalen op een bestelling van 45 euro. Waardeloos! Nooit meer! Fruugo go!

Suzanne
24-12-2016

Extra belasting betalen - nergens vermeld!

Enige tijd geleden heb ik een aantal producten van Dermalogica gekocht via Fruugo. Bij aflevering aan m´n adres moest ik nog 40 euro invoerrechten betalen. Dit was nergens vermeld bij het doen van de bestelling! Hiermee is het voordeel dat ik had teniet en ik zal dan ook nooit meer wat via deze site kopen.

Gijs
23-12-2016

Onbetrouwbaar.Louche zaken

Ik bestelde een onderdeel om mijn telefoon mee te repareren. Ik heb mijn pakketje nooit gehad. Bij elk contact verstoppen de service medewerkers zich achter hun juridisch recht.

Doe geen zaken met deze onderneming!

Reinier
19-12-2016

Heb mijnbesteling van 180 euro nooit ontvagen

Had diverse shampoo's besteld. Ging na twee weken niets te ontvangen hebben pas op internet bij klachten kijken. Ben simpelweg belazerd. ze reageren nergens op zowel niet op egels als nederlandse brieven

Tim
12-12-2016

Oplichters

Twee weken geleden wat besteld en betaald maar product is niet aangekomen. Na bestelling vrij snel een mail ontvangen met de melding dat het pakket onderweg is en een track en tracé code. Alleen ik kreeg de melding op de site van PostNL dat de code niet correct was en de code moest controleren. Flink balen ik dacht goedkoop uit te zijn maar helaas, dus NIET KOPEN op deze website!,