Fruugo reviews

2.7

Deborah
19-02-2016

Kosten Achteraf!

Parfum besteld, er stond op de website dat het binnen een paar dagen geleverd zou worden. Uiteindelijk, 3 weken en 18 euro aan extra kosten bij bezorging, dit horen ze te melden bij bestelling! Ik zal niet meer bestellen via deze site!

17-02-2016

Wat een ballentent!

bestel ik een gezichtscreme van een europees merk en fruugo laat dat uit Hongkong komen. Een levertijd van 3 weken, maar het ergste is dat ik € 20 moet bijbetalen omdat het een produkt van buiten de EU is. Wat een oplichters. Nooit meer wat komen bij deze ballentent.

Regina
16-02-2016

Nooit iets bij bestellen oplichting

Een pakket besteld, bericht gehad dat het verzonden was en nooit niks gekregen €47,50 kwijt

André
07-02-2016

Slecht!

Helaas kan ik aansluiten bij de negatieve ervaringen. Om in verkeerde maat bezorgde handschoenen terug te sturen moet er eerst gewacht worden op instructies. Dat doe ik ondertussen al enkele weken, waarin ook niet meer gereageerd wordt op herhaalde verzoeken. Op goed geluk produkt terug sturen in de hoop dat het geld teruggestort wordt, lijkt geen echte optie op deze manier.

Dit bedrijf vermijden is mijn advies.

Maarten
06-02-2016

Fluiten naar je bestelling

Gewoon kut bedrijf waardeloos geen bestelling ontvangen , gemaald etc maar geen geld retour niks zwaar kut. Wat een bedrijf zeg

Femke
03-02-2016

Goede service!

Ik bestelde schoenen, deze moesten uit engeland komen. na 1.5wk werd de verkeerde maat bezorgd,. teruggestuurd, na 1.5wk werd de goede maat bezorgd. prima service!

B.M.G.
09-01-2016

Regenbroek Core Bikewear voordelig en goed.

Na wat zoeken op internet de voordeligste prijs gevonden bij Fruugo. Daarop even gekeken naar de beoordelingen van Fruugo, daar wel wat negatieve reacties over communicatie en levering. Uiteindelijk maar wel de keus gemaakt te bestellen vanwege zeer aantrekkelijke prijs, €50 verschil(€179-€128) met andere aanbieders. Vervolgens direct goed op de hoogte gehouden via de mail over de status. Na de mail dat het pakket verzonden was bleef het even stil(had ook geen track en trace nummer), op de site gekeken wat er over levertijden vermeld staat bij nog niet ontvangen; binnenlandse zending na 5 werkdagen en buitenlandse zending na 14 werkdagen contact opnemen, dus nog maar even rustig afgewacht(mijn zending England-Nederland). Waarop ik een maandag gebeld ben door het postorderbedrijf met de mededeling dat de vrijdag daarvoor de bezorger niemand thuis had aangetroffen en wanneer het wel schikte de volgende werkdag, een ander adres opgegeven voor bezorging en ik had mijn pakket de volgende dag. Conclusie; mooi product voor een voordelige prijs, jammer dat ik geen track en trace nummer had gehad, als de bezorger het pakketje bij de kapper op de hoek bezorgd had was het redelijk snel geleverd geweest(5 werkdagen), zou hier zeker weer wat bestellen.

Angelique
08-01-2016

Goed bedrijf

4 dagen geleden een zonnebril besteld via Fruugo, ook ik las de ervaringen hier en was bang dat ik een kat in de zak had, maar alles behalve dat, al na 4 dagen kreeg ik mijn mooie zonnebril vanuit Engeland.

Dus mijn ervaring is heel positief en geef een dikke tien.

Ingrid
22-12-2015

Pure OPLICHTERIJ

Ik heb 5 weken gewacht op een product, dat met net werd aangeboden door de postbode. Nederlands product dat uit Zweden werd opgestuurd en waar ik nu 23€ Amerikaans douanerechten moet op betalen. Hoe fout kan dit zijn. Nu nog mijn geld zien terug te krijgen, want betaald met Visa. Aanbeveling: nooit meer bestellen via deze onprofessionele mensen!

21-12-2015

Waardeloze tent

beste klant neem 5 dagen in acht om het pakket te ontvangen. Inmiddels 11 dagen verder en nog niets. Zoeken op de persoonlijke pagina? vergeet het maar. Contact absoluut niet mogelijk. € 25, armer maar niets gezien.

Nooit meer deze ballentent!

Jerker
18-12-2015

Achteraf nog kosten betalen

Lees helaas nu pas de ervaringen, maar geen fruugo meer voor mij!@

Eerst 2 weken wachten op je pakketje, kun je achteraf nog even € 21 euro extra kosten betalen.

Als ze adverteren met fruugo.nl ga je er in eerste instantie vanuit dat je bij een Nederlands bedrijf koopt. Blijkt onder de vlag van fruugo limited te zitten uit Engeland. En mijn pakket kwam weer uit Zweden of Denemarken..

Totale nota was € 59, en dan achteraf 21 extra kosten verzending en douane, wees dan duidelijk als je buiten Engeland gaat verkopen en naai mensen niet echteraf!

16-11-2015

Goede helpdesk (engelstalig) / Snelle levering vanuit GBR

Op vrijdag mijn bestelling geplaatst voor de levering van een paar hardloopschoenen uit het Verenigd Koninkrijk. De betaling via Ideal. Na het orderproces kwam ik erachter dat mijn email adres wellicht een spelfout bevatte. Diezelfde dag een email gestuurd, omdat ik nog geen bevestiging had ontvangen. De service / helpdesk had de fout in mijn email adres al opgemerkt en deelde via de email mee mee dat de order in goede orde was ontvangen en zou worden verwerkt. Na het weekend werd het pakket op maandag middag om 14:00 uur bij mij thuis afgeleverd via Sky Net (binnen 3 dagen) met als afzender sportsshoes.com in Shipley (UK). De schoenen in de originele doos waren verpakt in een gesealde en stevige LDPE-zak (plastic). De verzendbon/pakbon/factuur was niet ingesloten. Een bon voor een eventuele retourzending zat wel in de doos.

Snuffel
05-09-2015

Perfect

Nu eens een prima ervaring.

Binnen een week kwam mijn bestelling ( uit Zweden ) aan. Met 2 mailtjes was ik op de hoogte gehouden. Het pakje was zeer verzorgd. Niet met zo'n nare tie-strip maar met en mooi zijde-achtig lint.Duidelijke stickers en zorgzaam ingepakt. Een 10

Han
28-08-2015

na 10 minuten kreeg ik een email dat het verzonden was, 14 dagen later nog niets binnen. Ben bang dat het ook niet komt. Het was gelukkig maar een klein bedrag maar ik koop nooit meer iets via Fruugo ! Ik koop in het vervolg wel bij AliExpress, dan weet je zeker dat het goed gaat.

Petjeaf
05-08-2015

Alles is redelijk gegaan

Het duurde bij mij een week voordat het pakket werd bezorgd. Ze stuurde mij een link zodat ik de status van het pakket kon bekijken, op een gegeven moment duurde het lang voordat de status veranderde dus was ik bang dat ze me hadden opgelicht, maar uiteindelijk werd hij toch bezorgd. Ik ben dus redelijk tevreden want de wachttijd klopte uiteindelijk wel met wat ze op de site hadden gezegd.

Elwin
22-04-2015

Snelle levering vanuit Engeland

Een artikel uit Engeland besteld en 3 dagen later werd het afgeleverd. Ik begrijp wel alle negatieve ervaringen, want komt meestal door producten te bestellen buiten de EU. Dan zit je vast aan douanregeltjes. Vanuit Engeland ging het prima en daarvoor krijgt Fruugo van mij een 8.

Desiree
07-04-2015

OPLICHTERS!

Producten besteld en betaald, maar aflevering ho maar!

Diverse mailtjes gestuurd waarbij (in het Engels) beloofd wordt dat er terugbetaald wordt. Is inmiddels 4 maanden geleden.

Niet mee in zee gaan!

Joopie
21-02-2015

GA ER NIET MEE IN ZEE FOUTE BOEL !

Parfum besteld en bij aflevering nog eens €20,00 extra verzendkosten moeten betalen voor een parfum van € 40,00

douane kosten en btw kwamen er bij ! dus let op ! maar ik heb nog wel iets ontvangen kwam uit hong kong en in zweden verzonden.

23-01-2015

verzending binnen 24 uur 4 dagen later nog geen bevestiging, Order gecancelled hoop dat ze niet afschrijven van mijn CC

H.Joosten
12-01-2015

Oplichter

Plaats geen bestellingen op Fruugo!

U plaatst een bestelling en zij gaan er vandoor met je geld en reageren vervolgens niet op uw emails.

IK WAARSCHUW U ALLEEN, PLAATS GEEN BESTELLINGEN OP FRUUGO.COM

--------------------------------------------------