Fruugo reviews

2.6

Hilde
29-11-2021

Oplichters

Ik bestelde een artikel bij wat ik dacht een Nederlandse webshop te zijn. In een flits zie ik de verzendkosten die hoger zijn dan het artikel zelf. Binnen de paar seconden annuleer ik mijn bestelling. Ik krijg een bericht dat er binnen de 48u gereageerd zal worden. Ik annuleer mijn bestelling nog 2 keer schriftelijk. Een dag later ontvang ik bericht dat de bestelling verzonden is, vanuit Australië. Ruim 2 dagen later krijg ik bericht, of laat ik zeggen, welgeteld 1 volzin, dat het niet mogelijk is om te annuleren en dat ik het na ontvangst terug kan sturen. Met jawel, de verzendkosten voor mijn rekening. Dit is je reinste oplichting!

Denise
26-11-2021

Ik bestel een Disney Mickey kerst muis krans vrouwen ' s T-shirt voor € 22,95 en ik krijg een Japans of Chinees reclame T-shirt binnen van Coca-Cola.

Enige overeenkomst was dat beide T-shirts rood zijn.

Dat is ook eens maar nooit meer dat ik hier bestel.

Freddy
26-11-2021

Bestelling van september nog niet geleverd!

Niet kopen daar!

Wel een mail gekregen dat ze het gingen versturen daar het niet in voorraad was …

Een excuus dat nergens op slaat, zal nooit geleverd worden!

Je betaalt… maar of je het krijgt is een andere zaak.

24-11-2021

Na een negatieve reactie is dit alsnog opgelost door Fruugo, ben er blij mee!

Mo
17-11-2021

2 kostuums besteld . Van af 5/10 en nog niet binnen.

Vorige week kreeg een mail dat het geleverd is.

Track en trace code erbij.

Volgens de track en trace code ,het zou bij de buren geleverd zijn.

Welke buren? Staat er niet bij.

Tot nu toe geen geld, geen goederen en geen gehoor.

Stefaan
15-11-2021

Een bestelling gedaan van 65.99 euro, achteraf nog 15 euro mogen bijbetalen voor verzendingskosten maar de bestelling is na een maand nog steeds niet toegekomen.Echt niet aan te raden.!

Arjan
13-11-2021

Boek besteld nooit gekomen weg 50 euro! Nooit iets bestellen hier! Oplichters

Olaf
12-11-2021

Wat een waardeloos bedrijf, reageren niet op mail correspondentie en zijn telefonisch niet bereikbaar. Denken op geen enkele wijze met je mee, blijven stukken opvragen die al lang in bezit zijn. Ik vraag me werkelijk af wat de toegevoegde waarde van dit bedrijf is. Laat je niet misleiden door prijzen, liever iets meer betalen een garantie met service dan zaken doen met deze prutsers….

12-11-2021

Dure bestelling gedaan. Niets ontvangen. Geen informatie. Geen aanspreekpunt. Geen reactie op e-mails. Fraude!

Kelly
11-11-2021

NIKS KOPEN! Slechte administratie

Erwin
11-11-2021

Heb 5 oktober een bestelling gedaan en heb nog niks ontvangen, heb zelfs al een mail ontvangen dat de bestelling retour gaat.

Dit was de 1e keer dat ik er besteld heb en direct de laatste keer.

Ik raad het niemand aan om hier iets te bestellen.

Berkay
09-11-2021

Heb mijn bestelling al 2 maanden geleden besteld, verschrikkelijk site niks kopen!

Johann
09-11-2021

Toch nog de usb kabel gekregen van Fruugo voor me camera op 9-11-2021, dan kan ik eindelijk alle geschoten beelden overbrengen naar de PC.

Zal ik doch nog een 2e poging wagen om iets groters bestellen hihihi, blijkbaar trekken ze zich doch het lot van klanten aan zodat ze de bestelling alsnog krijgen, alle respect en hulde en dank.

Axel
03-11-2021

Slechtste koopervaring ooit. Al meer dan een maand aan het wachten op mijn aankoop en nog altijd niets, terwijl het om belangrijke medicatie ging. Op de website werd er beloofd dat het binnen de drie dagen aankomt. Koop hier niet! uiteindelijk betaal je hier te veel en wacht je te lang. Ze helpen je ook niet verder en zijn niet concreet. Maak niet dezelfde domme fout.

Sander
03-11-2021

50 euro betaald voor een headset.

9 oktober,21. besteld nu 3 nov ,21. nog niets ontvangen. Krijg wel reactie via mail ,maar zo onvriendelijk en niet relevant alsof je een hoop stront bent

ViEZE Oplichters. ik ga mn IT specialiteiten in zetten en de site eens flink naar de klote helpen even kijken of we hun domein in kunnen komen.

Trek die hele rekening leeg als het even kan.

Ik Adviseer Nooit bestellen hier .walgelijk.

Sara
01-11-2021

Afschuwelijk! Beschrijving product klopt niet. Product beschadigd. Retour beleid een nachtmerrie.

Hier één keer bestellen en je zult er een “koop trauma” aan overgehouden!

Ongelofelijk dat deze oplichters (Fruugo) gewoon door kunnen blijven gaan.

Carin
31-10-2021

September een kleding stuk besteld, nooit binnen gekregen.

Weg 60 euro, dit bedrijf is niet te vertrouwen

Nooit iets bestellen, zijn op lichters.

Maaike
24-10-2021

Heb spiderman pak besteld 40 e wacht nog steeds wat een klote bedrijf

Als ik nou geld genoeg had maar voor mij is 40 e een hoop geld zit bij de voedselbank .

Boos
23-10-2021

Vlooienband je besteld. Is geen vlooienband maar een gewoon bandje. Deze sukkel heeft er €25 euro voor betaald. Weg geld.

Mensen niks bestellen bij Fruugo.

Voor mij de eerste en de laatste keer🤬

Pokemon
21-10-2021