Fruugo reviews

2.6

Bar
09-04-2020

Niet doen

Maand geleden behang besteld gelijk betaald nu nog niet binnen gemaild alleen maar computer gestuurde mails terug inloggen werkt ook niet gewoon een zooitje bestel hier nooit meer

08-04-2020

Anti vlooien pillen

Eerlijk is eerlijk. Recentelijk geklaagd over Fruugo (slechte communicatie enz). Goed op verschillende punten kan het veel beter, maar het product is wel geleverd. Dus goed opletten, binnen 24 uur verzenden is niet leveren (zeker niet als het uit Australië moet komen), maar het komt wel!

Virg
07-04-2020

Niet klantvriendelijk systeem

Je kan nergens iemand bereiken. Je moet telkens inloggen, maar na het inloggen blijkt je account leeg en kan je alsnog geen vraag stellen. een simpele factuur krijgen van je bestelde product lijkt dus een onmogelijke opgave.

Ik bestel hier echt nooit meer. Wat een gedoe

Serkan
02-04-2020

Zwaar slecht

1,5 maand terug 2 spiegels besteld. Op de dag zelf 1 spiegel gecanceld omdat het de verkeerde formaat was. Het bedrag van de gecancelde artikel tot op de dag vandaag niet teruggestort gekregen.

De spiegel met de juiste formaat bleek 10 dagen lang bij een DHL afhaalpunt te zijn afgeleverd zonder enige communicatie naar mij toe over op welke DHL locatie mijn pakketje lag. Dit verhaal heb ik meerdere malen gedeeld met Fruugo, ene Ola. Opzettelijk geven de schuld aan mij dat ik het pakketje niet heb opgehaald!? Waarom zou ik? Ik wachtte immers zoveel weken op dit pakketje. Ik heb ook geld teruggevraagd van deze artikel maar de ene mafkees Ola zegt dat ze het zal verrekenen dat ik het pakketje niet heb afgehaald en dat de kosten zelf €25 daarvoor bedragen en de verzendkosten €14 waren waardoor ik GEEN recht zou hebben op terugvordering van het bedrag. Schandalig dat ze de schuld bij mij neerleggen. €90 opgelicht door deze flikkers.

Rinske
01-04-2020

Geen problemen en snel geleverd

Ik zag pas na het bestellen de slechte reviews en dacht o jee. Gelukkig met credit card gekocht, dus kan er weinig misgaan.

Ik wist ook niet dat het uit het buitenland zou komen. In mijn geval Engeland.

22 maart besteld, 25 maart verzonden en 1 april (geen grap) ontvangen.

Ik zou zo weer bestellen.

30-03-2020

Zeer slecht

Ontzettend slecht bedrijf

Kasper
25-03-2020

NIET BESTELLEN

Een online door verkoper - je kunt beter je producten ergens anders bestellen

Marius
19-03-2020

Zonde van tijd en geld. Beantwoorden vragen niet

Rf
15-03-2020

Dieven!

Bestelling gedaan van n product voor huisdier. Behalve n bevestiging vd bestelling en betaling nooit iets ontvangen. Moeilijk om contactgegevens te vinden, en als t gevonden is werkt het niet. Dieven!

Renaldo
08-03-2020

Wil ik annuleren gaat dat niet

Rein
07-03-2020

Prima geen Problemen

He 2 bestellingen geplaatst correct afgehandeld

besteld direct bevestigt door Fruugo en ook geleverd in redelijke termijn dach eerst naar lesen van Kommentar van anderen oh je maar je moet beseffen dat bestellingen ook langer kunnen duren dan 24 uur maar ja het is trend goedkoop bestellen en dan geen geduld ik ben tevreden

Martina
05-03-2020

Extra invoerrechten betaald en bedorven product geleverde.

Bij fruugo een gezichtscrème besteld. Het pakketje bleek bij het postkantoor te zijn en er moest €23,23 bijbetaald worden. Daar bleef het echter niet bij. Toen ik een paar dagen later de crème wilde gebruiken bleek deze heel ranzig te ruiken en er gelatine-achtig uit te zien. Ik heb fruugo daarop aangesproken maar ik word doorverwezen naar de leverancier volgens een instructie die niet blijkt te werken. Dus om van dit soort praktijken verschoond te blijven : koop niet bij fruugo!

Cindy
28-02-2020

Geen problemen gehad.

20 Februari iets besteld,28 Februari binnen gekomen. Niets te klagen dus.

Denk dat dat ook gezegd mag worden.

Anouk
26-02-2020

Niet leveren

Bestelling betaald (70 euro) maar niet geleverd:(

Rudy
25-02-2020

Late verkeerde levering.

Scherm samsung Galaxy a5 3 weken te laat geleverd en dan nog het verkeerde.

Sylvia
21-02-2020

Helaas ook bij mij niets geleverd en allerlei excuses

Weinig goede reacties en dacht wie weet zal het bij mij goed gaan. Maar ook ik kan geen postitieve reactie achterlaten. Gelukkig is er Shein die wel binnen een week levert!

Andreas
20-02-2020

Niet geleverd

Ik heb een laptop case besteeld en het is nooit geleverd. Ik moest zo veel emails naar hun schtijven om mijn geld terug te krijgen.

Xavier
19-02-2020

Kabel SC7 niet geleverd

Ik had dringend nood aan een SC7 kabel van rode. Ik kon die via Fruugo bestellen met een levering binnen de 24 uur.

Na vijf dagen was de bestelling zelfs niet verzonden. Bijgevolg heb ik bestelling simpelweg geannuleerd en bij bol dezelfde bestelling geplaatst. Het kostte wat meer euro's maar je krijgt tenminste iets in handen.

Sabine
13-02-2020

Schande!

Product van 49 euro gekocht, 35 euro kosten op moeten betalen: op voorhand niet gecommuniceerd en bij een vorige identieke bestelling niets moeten betalen. Pure diefstal

12-02-2020

Douane kosten boven op je bestelling

Eerst meer dan 4 weken wachten komt het pakket moet je eerst nog 22,49 euro er betalen om het in ontvangst te nemen.

Pakket komt uit USA gaat dan via Zweden naar Nederland .

Had beter bij Bol.com kunnen kopen was ik goedkoper uit geweest voor dezelfde artikelen.

Mijn advies koop daar niks.