Fruugo reviews

2.6

Hebe
21-01-2021

Nog steeds geen product gekregen

Ik wacht al twee maanden op mijn bestelde product; een trui voor mijn zoontje. De bestelling is al lang betaald. Ik krijg weinig tot geen contact met de website. Nu zeggen ze dat het product niet kon worden afgeleverd omdat ik niet thuis was. Onzin.

Fabienne
18-01-2021

Niks bestellen!

Wacht nu al bijna 40 dagen op mijn pakket. En dat is beter aanvaardbaar als ze dat hadden vermeld op de site. Op de site stond 3-4 dagen levertijd. Nog steeds aan het wachten. Klantenservice uiteraard gemaild, en die vraagt of ik aub wat langer kan wachten.

Ben
13-01-2021

Jas besteld

Echte oplichters

Deze site moet verboden worden

Ik vraag waar blijft mijn jas en dan is mijn bestelling geannuleerd

Dus niets bestellen hier

Gaby
12-01-2021

Stronghold

Eind november stronghold besteld. Bleek dat dit uit Australië moest komen. Ik dacht na een maand en gezien de ervaringen dat ik ook genept was, omdat ik weinig meer hoorde. Maar ik werd wel op de hoogte gehouden waar het pakketje ongeveer was en nu 12/1 2021 heb ik het pakketje netjes thuisbezorgd gekregen.

Dus ja het is even wachten, omdat het per schip gaat, maar ik heb geen klagen en ik het scheelt mij weer een hoop geld. Dus ik ben dik tevreden.

Susy
11-01-2021

Bestelde product werd nooit geleverd! Hier niets bestellen

Hetty
08-01-2021

Opgelicht?

Op 8 december een cadeau besteld voor de verjaardag van kleinzoon. Nu ruim een maand later is er nog niets aangekomen en ook geen reacties op vragen op hun site.

Als je al deze klachten leest vraag je je wel af hoe deze oplichting maar door kan gaan.

Melissa
08-01-2021

Niet bestellen

13 december besteld, nog steeds niets binnen .

Marion
06-01-2021

Duister bedrijf

Bij het bestellen van een paar zakdoeken op 27 december wordt aangegeven: artikel op voorraad en wordt binnen 24 uur verzonden. Nergens staat dat het uit Engeland moet komen. Dan had ik het nooit besteld. Bij het plaatsen krijg je pas de exacte informatie. Levering tussen 5 en 18 januari en zeer waarschijnlijk 7 dagen later i.vm drukte en corona. Via klantenservice heel ingewikkeld te bereiken. Via mail wel antwoord, maar een kul antwoord in zeer slecht vertaald Nederlands. Gekozen voor de optie Achteraf betalen, dus het geld krijgen ze niet als er niet geleverd wordt. Maar een waarschuwing. Bestel hier echt niets! Ik had eerder ook de reviews moeten lezen.

Sjoukje
05-01-2021

Ben ik nu opgelicht?

Nog nooit heb ik een slechte recensie geplaatst, maar helaas voor Fruugo.

Bestelling geplaatst 16 december.

Er werd 17 december door Fruugo gemaild dat onze bestelling was verzonden.

22 december wederom een email van Fruugo ontvangen met het bericht dat de bestelde goederen niet op voorraad zijn.

En deze verzending nog een week langer duurt.

Dat is toch heel raar?! Het was toch al verzonden?

Ik heb hierop meerdere malen gereageerd, maar helaas nog steeds geen duidelijkheid.

Nu probeer ik de hele bestelling te annuleren en wil ik graag mijn geld terug. Blijkbaar kunnen ze ook hier niet op reageren.

Op de website werd DUIDELIJK vermeld, levertijd 5 dagen.

Een bestelling annuleren is volgens de vermelding op de website gewoon mogelijk.

Hele vreemde gang van zaken bij www.fruugo.nl

Allemaal leugens en pure oplichterij!

Walgelijk!

1806761

Miriam
04-01-2021

Geen goede service

Ik heb op 15-11 een sweater besteld. Wacht er nog steeds op.

Als je mail, krijg je direct reactie, maar achteraf lijkt het me allemaal computergestuurd. Geen echte reactie dus. Wil nu mijn geld terug, maar ben bang dat ik er naar kan fluiten.

Mariette
31-12-2020

Slechte ervaring

Ongeveer 4 weken geleden crème besteld, die vandaag net is aangekomen uit Australië. Moest bij PostNL nog 19.40€ invoerrechten betalen. Dit was van tevoren niet aangegeven. Slechte communicatie. Ik zal hier nooit meer kopen.

30-12-2020

KOOP HIER NIKS / LAAT DEZE NEPWINKEL LINKS LIGGEN

Wacht al 9 maanden op een werkbroek.

Nog steeds niks.

Diep diep diep droevig

Ester
28-12-2020

Fruugo wil zogenaamd klacht in behandeling nemen.

Wel een ordernummer geen klantnummer, wil dat fruugo zelf contact met mij opneemt.

Sara
18-12-2020

Na 5 weken nog niets ontvangen

Geen pakket, geen gehoor, niet te bereiken, geld weg.

Eikels. Absolute oplichting.

Had ik mijn zus haar verjaardagscadeau maar ergens anders besteld!

Annoesjka
16-12-2020

Bestelling niet aangekomen

Ik heb begin november een bestelling geplaatst. Na betaling volgt mail met latere verzenddatum. Na een maand nog steeds geen pakje. Er is geen tracing. Bij navraag bij Helpdesk, krijg ik een mail met boodschap dat ik moet wachten of bij mijn buren gaan zoeken.

Jo
14-12-2020

Waardeloos ,koop hier niet

Koop of bestel hier niets ,twee horloges gekocht ,verkeerde toegezonden ,toen begon het probleem ,we konden op onze kosten gaan retourneren 35 euro en telefonisch niet te bereiken ,echt waardelood

06-12-2020

Niet kopen!

Eens met de overige, negatieve, reviews. Koop hier niets! 5 weken wachten en nog niets ontvangen. Na aankoop zie je dat het uit Singapore komt. 5x track and trace gehad, het lijkt wel of je dat per afgelegde meter krijgt.

Mar
05-12-2020

Afblijven

Niet kopen op deze site want voor je het beseft koop je iets uit een ander werelddeel en betaal je dure extra belastingen en douanekosten.

Tinne
29-11-2020

Heel slechte ervaring

Heel slechte ervaring. Mijn dochter wilde met haar spaargeld een horloge kopen. Ze had op de website van Fruugo een mooie gezien. Na vele weken wachten kwam het pakketje aan. De douanekosten waren meer dan het horloge kostte maar oké. Omdat ze het zo graag wilde. Douanekosten maar snel betaald. Toen mijn dochter enthousiast haar horloge uitpakte had ik snel door dat er iets niet klopte. Het leek alsof eraan geprutst was en ze werkte niet. Gemaild met de klantendienst, die zeiden dat er een wit strookje moest zijn dat we eruit moesten trekken. Geen wit strookje te zien. Gevraagd voor een oplossing, eventueel terugsturen en geld terug. Geen reactie meer van de klantendienst. Resultaat: meer dan het dubbele van de prijs kwijt aan het horloge, een horloge waar we niets mee zijn, een teleurgestelde dochter en geen reactie/voorstel voor oplossing vanuit de klantendienst.

Jordan
24-11-2020

Super slechte service

Eergisteren hier gitaar gekocht voor 280 euro met 45 euro vervoerskosten, vandaag mail gehad dat het niet meer doorgaat wegens uitverkocht zijn van de gitaar.

Kijk ik terug op de website, staat de gitaar nog wel deze te koop (2 exemplaren) maar voor 340 euro.

Super slechte service dus, hier bestel ik nooit meer.