Fruugo reviews

2.6

Salina
23-11-2020

KOOP HIER NIET! WAARDELOOS

Ik ben ondertussen al 34 dagen aan het wachten op Stronghold vlooienmiddel voor katten. Mijn pakketje komt maar niet aan en ze willen ook geen geld teruggeven. Heb nog nooit zoiets waardeloos meegemaakt. Bestel hier niet!

20-11-2020

Na ruim en maand nog niets ontvangen

Stronghold besteld, niets geleverd. De service afdeling stuurt je alleen een track tracé. Verder niets , waardeloos.

Colindas Badkleding
19-11-2020

Stronghold hond

56 euro betaald voor niks ,product nooit geleverd.,grootste oplichtersbedrijf aller tijden,mensen bestel hier niks,je bent je centjes kwijt en je hebt er niks voor terug als alleen lucht

17-11-2020

Douane inklaringskosten

Gymschoenen besteld. Blijven hangen bij de douane en je moet dan waarschijnlijk bijbetalen.

Wij hopen dat de klantenservice coulant is en het aankoopbedrag gaat terug storten. Reken er niet meer op.

16-11-2020

Bandieten zijn het !

Via Fruugo .nl een bestelling gedaan en helaas ook direct betaald. Na enkele weken keijg ik een melding van Post.nl dat er bij het ophaalpunt het pakje ligt.

Blijkt dat ik bijna 20 euro inklaringskosten moet betalen en het pakje uit AUSTRALIE komt!

Bestel je iets bij de website in Nederland krijg je de bestelling ergens uit Australie, dan ook nog die importkosten, ik vind het een grote verlakkerij.

Ik raad de mensen aan die deze review lezen absoluut niets te kopen bij de bedrijf, je word belazerd!

15-11-2020

Waardeloos !

Ik had pipetjes tegen vlooien en ontworming besteld voor onze poes.

Levertijd volgens de website was 5-7 werkdagen.

Uiteindelijk kreeg ik een bericht na bijna 3 weken bij een afhaalpunt dat het pakketje klaar lag, maar €20,- invoerkosten moest betalen.

Ik heb het pakket geweigerd en gaat retour.

Gelukkig gekozen voor achteraf betalen via Klarna, anders kon ik ook nog eens achter mijn geld aan.

Benn
05-11-2020

Geen product ontvangen

Hele matige ervaring. Overal word vermeld dat het product binnen 24 uur verzonden word. Dit is ook het geval maar vervolgens krijg ik de melding dat het 3 weken gaan duren. Inmiddels zijn we 4 weken verder en ik heb nog steeds geen pakket ontvangen.

Nadat ik navraag doe over de levertijd krijg ik een mail dat het alleen een online marktplaats is en dit product niet word verkocht door Fruugo zelf. Ook dit is eigenlijk niet terug te vinden op de website. Dit is een automatisch gegenereerde email. Een reactie op mijn bericht krijg ik verder niet.

Lang verhaal kort: lange levering, afspraken niet nakomen, in mijn geval niet bepaald goedkoop en geen klantenservice behalve een robot die je verteld dat je het product niet bij Fruugo besteld hebt. Overigens is ook niet te herleiden waar ik het product wel besteld heb.

Ik hoop dat ik het product überhaupt nog krijg maar heb er een hard hoofd in.

Update: het persoonlijke contact was een mailtje waarin ze aangaven binnen 48 uur contact op te nemen. Dit is inmiddels 120 uur geleden en ik heb nog niets gehoord. Ook heb ik gevraagd of ze het geld terug kunnen storten omdat ik niets krijg maar ook hier word niet op gereageerd.

Update: Inmiddels bericht gekregen dat het product 2 dagen geleden bezorgd is. Dit is niet het geval. Ze zullen wederom contact opnemen met de verkoper. Ik weet nog steeds niet wie dit is.

Doortje
04-11-2020

Goede service

Ik had een verkeerd product besteld bij Fruugo, meteen na de bestelling heb ik de order geannuleerd. Fruugo heeft mij goed geïnformeerd en op de hoogte gehouden van het hele proces. Geld stond dezelfde dag nog terug op mijn rekening. Super geregeld.

Pe
03-11-2020

Hoe lang nog?

Sportschoenen besteld op 17 oktober, op 3 november nog niks binnen. Pas nadat je je aankoop hebt gedaan, zie je waar je eigenlijk iets gekocht hebt. In mijn geval in China. Ik heb nu al weet ik hoeveel berichten gehad waarin ze me vertellen waar mijn pakket uithangt. Ik kan geen Chinees lezen, maar het is me duidelijk dat mijn schoenen nog steeds ergens in China zijn. Dit doe ik dus nooit weer. Ik zou eerlijker communicatie willen. Dan weet je waar je voor kiest.

WH
24-10-2020

Goede afhandeling klacht

Onze bestelling kwam niet. Fruugo aangeschreven. Volgende dag reactie. Bleek ons product weer op de terugweg te zijn. Kon een vervangend product bestellen of geld terug. Ging voor het geld terug. Een dag later antwoord dat het terug gestort zou worden en binnen twee dagen stond het op onze rekening. Uitstekend afgehandeld wat ons betreft.

Maa
14-10-2020

Geld terug gekregen

Ondanks dat ik niet tevreden ben over dit "bedrijf" moet ik eerlijk erbij zeggen dat ze de kosten van invoer wel netjes terug betaald hebben.

Verder zou ik nooit meer hier kopen. Product komt Heeeeel laat pas aan. Moet dus invoer betalen, slechte communicatie en heb zelf niet op gegokt om product terug te sturen. Zag bui al hangen dat dat problemen op zou leveren

Mouthman
09-10-2020

Dieven uit het VK

Europese Garantiewet wordt aan de laars gelapt en het VK zit nog altijd in de EU.

Boeie
09-10-2020

Ander product ontvangen dan besteld

Ik heb een prachtig Calvin Klein horloge besteld, de verzendkosten vond ik wat buitenproportioneel, maar het horloge was te mooi om niet te bestellen. Pas na het voltooien van de bestelling zag ik dat het uit Engeland moest komen, op zich heb ik het nog snel ontvangen, binnen een week. Blij als ik was maakte ik mijn pakketje open, tot mijn grote teleurstelling zat daar een heel ander horloge in dan ik had gewenst.

Volgens de verkoper kan ik het lelijke horloge retourneren, dat krijg ik de juiste alsnog toegezonden, helaas heb ik hier geen vertrouwen in.

08-10-2020

Niet hier kopen

Een keer iets besteld en dat kunnen we met 1 woord samenvatten: troep.

Vervelende is dat ik zocht via Marktplaats. Daar dan wat besteld en dan blijkt deze keten er achter te zitten. Dat bleek pas na de bestelling. Ging om 2 snoertjes voor een telefoon. Werken totaal niet, echte rotzooi. Terugsturen is te duur, dus de afvalberg door dit soort schimmige firma's wordt wel groter.

Ahmed
08-10-2020

NIET BIJ DEZE Buitenlandse bedrijf Bestellen !

Heleboel Producten besteld bij Fruugo, het bleek Engelse bedrijf te zijn gevestigd in VK. ik heb tijdens bestelling vermeld dat ik min 6 maanden houdbaarheidsdatum wil hebben en niet minder en zelfs gebeld en telefonisch deze doorgeven, na lang wachten per post binnen en blijkt producten minder dan 5 maanden houdbaarheid hebben :( ik heb ze gebeld en met de manier gesproken hierover, hij zij dit is het en als je het niet goed vindt mag je deze op je eigenkosten terug sturen:( ze zijn waardeloos en niet betrouwbaar. LET OP en bestel niks bij deze buitenlandse bedrijf! gewoon paar euros meer betalen en veilig bij Nederlandse firma bestellen.

01-10-2020

Schande

Ongelooflijk dat hier niets tegen te doen valt blijkbaar.

Al dat geld dat Fruugo gewoon in zijn zak kan steken zonder enige bestraffing. En het gaat gewoon door.

Pas op! Trap er niet in!

Ingrid
30-09-2020

Onwettelijke invoer

Ik heb pipetjes voor mijn kat besteld en die bleken uit Australie te komen en mochten hier helemaal niet ingevoerd worden. Nu heb ik een PV van het FAGG gekregen.

27-09-2020

Pure oplichting geld kwijt

Pure oplichting. Online winkels willen dat je vooraf betaald en oplichter Fruugo maakt daar slim misbruik en houdt het geld el levert niets! Welke instantie kan hier werk van maken? Programma Oplichting?

Ma
24-09-2020

Nooit meer. Verschuilen zich achter COVID. Laag

Bestelling gedaan waarvan Fruugo op hun site aangeven dat het de volgende dag verzonden wordt.

Erg misleidend! Want misschien wordt wel verzonden, maar na paar dagen nog niets te hebben ontvangen heb ik Fruugo gemaild. Nou geven ze aan dat ik pas over maand product krijg (waarschijnlijk)

En dat ze daarbij zich verschuilen onder problemen COVID vind ik ergggg laag bij de grond.

Matthias
22-09-2020

Verzwijgt info

De verzendingskosten waren €13. Als de verzending werd geleverd, diende ik eerst nog €53 bij te betalen. Douanekosten waarover ik niet op voorhand werd ingelicht.