Fruugo reviews

2.6

Joepie
18-07-2020

Niet vermelde invoerkosten

Duur enorm lang en besteld in het nederlands en pakket komt uit Canada en moet €31 invoerkosten betalen

Francesco
17-07-2020

Slechtste webshop ooit

Niet bestellen, het duurt weken voordat je een reactie krijgt en bij mij kwam er pas een reactie nadat ik had gedreigd met aangifte doen. Uiteindelijk na ruim een maand de bestelling gekregen, waarvan de helft kapot is en de algemene kwaliteit erg slecht is. Nu contact gezocht om de bestelling retour te sturen op hun kosten en mijn geld terug te vragen. Ongelooflijk dat ze gewoon mogen bestaan, het is nog slechter dan grandado. Ik heb in elk geval iets geleverd gekregen, de meeste mensen krijgen niets. Dreigen met aangifte helpt, wel in het Engels mailen.als je nog kan inloggen op je account

WACHTEN wACHTEN

Vanaf 25 mei 2020 aah het wachten op bestelling vorige week eindelijk contact het is nu 17-07-20.Melding wij hebben geen gegevens van U jaja maar wel de betaling ontvangen. Gegevens 2x gestuurd.Waaaaardeloos .Nog steeds niets gehoord .

Opgelicht

Heb 14 dagen geleden twee tshirts besteld bij deze website, maar ik heb het idee dat het nooit aan zal komen en ik 50euro lichter ben.mijn vermoedens werden versterkt door alle reviews die ik las hier.

Gien
16-07-2020

Extra invoer betaling over bestelling

Pas op met deze website!

Moest 19,08 invoerrechten betalen bij het afhalen van mijn bestelling.

Jammer had de reviews van deze website eerst moeten bekijken had ik daar nooit besteld.

Rolf
13-07-2020

Pas op voor invoerheffingen (waar je niet op gewezen wordt)

Ik bestelde twee sportflessen van samen 35 euro. Daar kwamen verzendkosten van 5 euro bij. Levering duurde lang: 3 weken, moest blijkbaar uit VS komen. Bij afleveren komt de aap uit de mouw: ook nog 20 euro invoerrechten ter plaatse betalen, anders geen levering. Contact met Fruugo (eerst account aanmaken) verloopt erg stroef en langzaam. Restitutie van aankoop kan pas wanneer de zending terug in VS is (weer 3 weken). Erg flauw: Fruugo claimt overal op gewezen te hebben via kleine lettertjes op de website, maar er actief op wijzen is geenszins gebeurd.

Conclusie: pas op bij Fruugo!

Anouk
11-07-2020

Retouren gaat niet

Iets gekocht via de website. Een paar dagen later wilde ik het retourneren. Is dat haast onmogelijk. Van alles geprobeerd en contact gelegd. Niks helpt. Na 14 dagen kon ik het niet meer terug sturen

Gaz
10-07-2020

Bedrijf levert niet!

Dit bedrijf is een drama. T shirt bestelt op 6 mei 2020.

Niet gelevert.komt afspraken niet na. ben mijn geld kwijt

je kan geen account aanmaken bij fruugo. fruunooo liever

hier niet bestellen mensen.

Pieta
10-07-2020

Super tevreden

Met flinke aarzeling wegens slechte berichten toch in zee gegaan met Fruugo. We wilden een tent in een bepaalde kleur die nergens op voorraad was. Moest uit het buitenland komen. Hadden ons ingesteld op lange wachttijd en misschien gedoe. Niets van dit alles. Met 6 dagen was de tent in huis. We kregen meerdere berichten over de route die het product aflegde en konden zo alles volgen wat veel vertrouwen gaf. De tent is van een kwaliteitsmerk dus daar kon niets mis mee gaan. Kortom: wij zijn dik tevreden en bevelen Fruugo aan vanwege de snelle en correcte afhandeling.

Neeltje
07-07-2020

Dreiging met Incassobureau

Laarzen besteld ( met achteraf betalen). Wilde terug sturen; kreeg geen enkele reaktie op mail. Toen een aanbod van - 10% als ik ze zou houden. Nee dus, waren veel te klein.verder geen reaktie. Zelf terug gestuurd naar engeland a e13,-. Pakket kwam terug, daar aangeboden maar in engeland was niemand bereikbaar. Review geplaatst. Toen wel reaktie. Moest ik het pakket naar duitsland sturen. Weer e 13,- betaald. Pakket aangekomen; kreeg er bericht van. gelukkig dacht ik. Helaas. Nu 3 maanden later; of ik nog ff wil betalen voor mijn bestelling via klarna. Hebben ze het blijkbaar niet door gegeven. Ondertussen mails kwijt; want computer was gecrashed. Hoe bewijs ik dit? verschillende aanmaningen gehad; niemand bereikbaar. Bij fruugo niet en bij klarna niet. Over post opgehoogde rekening gekregen met dreiging incasso. Bestel hier nooit; het is een grote criminele bende!

Maggy
07-07-2020

Retouren

Ik zou graag mijn bestelling willen retouren hoe moet ik dat doen ik heb een mail gestuurd maar nog geen antw op gekregen. Kan iemand mij uitleggen wat ik moet doen? alvast bedankt

Tania
03-07-2020

Please avoid, they are scammers !

Never got my order, never refunded, impossible to contact the customer service or the original retailer which was a Chinese E-Commerce platform (yes, a platform within a platform). Please report to national watchdog. The very few positive reviews are fake actually paid reviews!

Ali
01-07-2020

Het kwaliteit van producten is nul

Ik heb drie korte broeken gekocht, dat is derde wereld kwaliteit. Echt niet normaal ????

Marlon
29-06-2020

Levering nooit ontvangen

Dit bedrijf zijn zware oplichters,,,,

3 mei een trek ingepakt besteld en tot op heden niets ontvangen of van ze gehoord . Wel 87 euro betaald.

Het eenige nummer dat je kan bellen is engeland, maar daar krijg je alleen antwoordapparaat. Ook na 10 x mailen krijg je standaard mail trug dat ze contact opnemen. Ook niets van waar .

Bij deze genoodzaakt om aangifte te doen bij de politie, en hiermee na een tv programma te stappen bijvoorbeeld kassa. Er zijn inmiddels genoeg gedupeerde die besteld en betaald hebben en niets hebben ontvangen. Mensen trap aub niet in fruugo ,,,,, oplichters zijn het .

Sander
26-06-2020

"De firma list en bedrog"

Product was kapot geleverd. Vervolgens hebben we het teruggestuurd en geven ze aan dat ze niets hebben ontvangen, ondanks verzendbewijs dat we hebben gemaild. Klantenservice is alleen per mail bereikbaar. Inmiddels 10 mails verstuurd, bij de eerste twee kregen we nog een antwoord waarbij we met een kluitje in het riet zijn gestuurd, daarna kwam er zelfs geen reactie meer. Bij Fruugo zou ik iedereen afraden om ooit iets kopen!

Donna
18-06-2020

Een 1 geven is teveel!

Helaas ben ik een van de eindeloos velen gedupeerden. Mijn bestelling is nooit geleverd, geld niet terug en geen klantenservice. Het is diefstal op grote schaal. Ze zouden aangepakt moeten worden door de wet. Misselijkmakend.

Yolanda
17-06-2020

Niet doen!

Kwaliteit besteld artikel is slecht.

Retourneren een ramp! GEEN INSTRUCTIES.

Moet zelf contact opnemen met de supplier, wss moet het retour naar UK. Gaat meer kosten dan het bestelde.

Kortom: NIET DOEN

Evi
12-06-2020

Zeer tevreden

Bestelling geplaatst bij Fruugo, daarna pas reviews opgezocht. Reviews waren verschrikkelijk, het artikel dat ik besteld had opgezocht online en bij andere sites kostte dit € 100 ipv de € 50 die ik ervoor betaald had. Al mentaal aanvaard dat ik dus opgelicht was.

Heel aangenaam verrast wanneer ik na 7 dagen ineens mijn artikel in perfecte staat ontvang. Mijn ervaringen met Fruugo zijn dus helemaal goed! Zeer tevreden

Mick
11-06-2020

Niet bestellen

Buitenlands bedrijf. Bestelling is bezorgd maar moet retour. Fruugo is niet te bereiken en je moet het zelf oplossen met de leverancier

Gwenny
11-06-2020

Leveringen laten zeer lang op zich wachten.

Intussen wacht ik reeds 2 maanden op een bestelling. Op mijn vraag naar een concrete leverdatum, werd niet geantwoord.

De tracking gegevens zijn zonder meer misleidend. Voldens deze info, is de bestelling immers reeds 1 maand geleden toegekomen in Amsterdam en is 'in transit'.