Fruugo reviews

2.6

Regine
05-03-2019

Reviveaphone (nog) niet geleverd en ik wist niet dat het niet uit nederland kwam

Ik kwam er achteraf pas achter dat het produkt niet uit Nederland komt. Ik had het dan n iet besteld. Ik wil zo snel mogelijk mijn telefoon redden en niet wachten op een produkt uit het buitenland. Ik ben hier zeer ontevreden over. Ook ben ik zeer ontevreden over de prijs die eeerst heel goedkoop wordt aangeprijst en dan later door verzendkosten nog op de meest voorkomende duurdere prijs komt. Oplichterij vind ik. Ik hoop dat ik mijn produkt nog krijg, maar baal wel.

Terry
02-03-2019

Positieve ervaringen

Misleidende site. Je denkt in Nederland te bestellen maar komt uit de uk. Maar desondanks toch positieve en goede ervaring. Op zaterdag avond besteld en op woensdag middag in huis.

Garcia
27-02-2019

Heb mijn product en geld niet gekregen

Ik heb op 04.02.2019 een product besteld en er bijna maand en hoor niks.Ik heb een email gestuurd ,maar ook geen reacties gehad.Wil graag uitleg .

Garcia
27-02-2019

Heb mijn product en geld niet gekregen

Lia
26-02-2019

Spiegel

Ik wacht nog steeds op mijn bestelling van 2 februari. Af en toe een update zou prettig zijn.

Contact leggen met Fruugo is beslist niet makkelijk

Dee
25-02-2019

Revolution katten

Product: Revolution Blue Cats 3 Pack

5 eu verzendkosten, twee weken ofzo maar comform de afspraak iigv. denk ik zeg het maar even hier want ik had ook de reviews toen niet vantevoren gelezen en hield mijn hart vast, maar alles was oke dus. op tijd, verpakking oke alles duidelijk. ik bestelde nu net voor de tweede keer, denk ik roep het even hier.

Zal denk ik per product kunnen verschillen, die ellende die je leest, maar dit ging oke sofar.

Hubertus
12-02-2019

Lange levertijd en extra kosten

Fruugo vertelt niet de waarheid! als je iets bestelt op een .nl website verwacht je geen extra import kosten en een levertijd van 3 weken. Fruugo is geen leverancier maar een tussenpersoon die de bestelling bij een van haar aangesloten leveranciers plaats ergens op de wereld. Gegarandeerd een teleurstelling als je bij het ophalen import kosten moet betalen en lang moet wachten. Niets kopen hier!

Geert
08-02-2019

Perfect

Maandagnamiddag besteld en vandaag vrijdag al geleverd uit de UK

Hartelijk dank.

Geert

Dirk
05-02-2019

Wanneer zie ik mijn geld terug?

Na tussenkomst van ervaringen.nl op 20 januari ging Fruugo mij contacteren. Ik wacht nog steeds! Fungeren als tussenpersoon en geld verdienen zonder iets te verkopen, zo kan iedereen een webshop beginnen. Wanneer komt er een einde aan deze wanpraktijken?

Cecilia
31-01-2019

In goede orde ontvangen

Op 22 januari een jas van € 45,00 besteld en vandaag in goede orde ontvangen (31 januari).

In de tussentijd 3 status update e-mails ontvangen van Fruugo.

Ondanks de negatieve ervaringen die ik achteraf pas las, heb ik geen hinder ondervonden.

Daarbij moet ik wel zeggen dat mijn pakket vanuit de UK werd verzonden.

Saskia
29-01-2019

Kabeltje van AGS retail netjes na 1 week ontvangen

Hoofdtelefoonkabel: Levertijd langer dan gesuggereerd, maar na 1 week keurig ontvangen van AGS Retail (uit Norwich UK).

Huib
26-01-2019

Retour is drama

Brilletje besteld, verkeerde sterkte. Ruilen kan niet: moet terug en nieuwe bestellen.

Terug? naar amerika op kosten van de klant.

Quote:

Absoluut! dat zal geen probleem zijn. Wij aanvaarden product in zijn originele, gloednieuwe toestand voor maximaal 60 dagen. Klanten zijn verantwoordelijk voor de retour verzendkosten.

Om terug te keren van het item, verzend naar:

Forza sport

T.a.v.: rendement

636 pen argyl st

Pen argyl pa 18072-1935

Verenigde staten

Ellen
24-01-2019

ZEER slecht bedrijf

Bestel 2 artikelen. krijg 1. niemand reageert op mails. en ik hb 26euro betaald voor een product wat bij de daadwerkelijke leverancier mr 9 pond kost. Waardeloos bedrijf. Zou bestaans verbod moeten krijgen!

Inge
17-01-2019

Pakketjes uit Engeland geen probleem

Ik had iets besteld zonder verder te kijken waar ik eigenlijk bestelde. Daarna pas deze reviews gelezen. Hier blijkt uit dat pakketjes die uit Engeland komen geen problemen geven. Inderdaad mijn pakketje ook precies een week later ontvangen. Netjes verpakt en precies wat ik hebben wilde! Voor een hele leuke prijs! Maar inderdaad geen melding wanneer je het kan verwachten.

Bij Aliexpres krijg je meer informatie. Ik zou wel nogmaals via Fruugo durven bestellen, als het uit Engeland komt. Niet als het uit Amerika of een ander land buiten Europa moet komen. Dan loop je risico op extra kosten.

Christa
15-01-2019

Snelle service

7-1 besteld vandaag thuis gehad.

Benjamin
15-01-2019

Top!

Duidelijk, uitgebreid en voordelig assortiment. Aangekocht product van goede kwaliteit!

Frits
13-01-2019

Bestelling geannuleerd

Na het lezen van al deze reviews begon ik toch wel te zweten. Na bijna een dag nog geen mail over de shipment alleen dat de bestelling 'approved' was. Uiteindelijk binnen 24 uur de klantenservice gebeld, waarna ze mijn bestelling konden cancellen (na het gecheckt te hebben bij de webshop waar ik het indirect gekocht had). 2-5 werkdagen en het zou op mijn rekening staan - het was binnen in 2 dagen. Afgelopen met een scissor maar ik bestel voortaan het product gewoon bij een Nederlandse webshop ondanks een mogelijk hogere prijs

Corina
11-01-2019

Super!

09-01 een michael kors horloge besteld. Meteen netjes de betaal en bestelbevestiging per mail. Uurtje later update mail dat de verkoper het horloge had verzonden. Mail voorzien van track en trace code DHL. 11-01 horloge ontvangen. Supernetjes verpakt. keurig garantiebewijs etc aanwezig. Helemaal super!

09-01-2019

Zooitje en slecht bedrijf

06-11-2018 wat besteld en betaald. Nooit ontvangen en een mail gestuurd en ook geen antwoord gehad. nu weer een mail gestuurd en afwachten maar. Ik raad de mensen aan om nooit wat te bestellen bij deze oplichters.

Jolanda
02-01-2019

Blij

Na dat ik een bestelling bij fruugo.nl gedaan had zag ik pas de slechte reviews staan dus ik dacht omg dat word niks en ik heb al.betaald. .nou ondanks de slechte reviews die ik gelezen had vandaag na 1 week wacht mijn boedha amulet uit het Verenigd konkrijk ontvangen+ een gratis kadootje erbij geen douane kosteh aleen wel veel verzend kosten moet betalen daar schrikte ik van maargoede okk mijn produkt komt van andere leverancier cool amulet maar via fruugo.nl besteld tip service!