Fruugo reviews

2.6

Esther
14-07-2018

Stronghold besteld voor de kat

Op 28juni Stronghold voor de kat besteld. Dacht bij een nederlands bedrijf te bestellen Had al mail van DHL ontvangen dat het bezeorgd zou worden. Toen het na 1 wk nog noet binnen was geprobeerd contact te zoeken,daar kreeg ik gelijk de site van DHL maar geen track en trace nr Gebeld naar DHL konden het eerst niet vinden Maar opeens had ze het gevonden. Het was overgedragen aan Post Nl? Ik kon het ophalen bij een ophaalpunt. Kreeg het alleen niet mee voordat ik eerst 15,96 Had betaald moest dit ook betalen als ik het terugstuurde! Heb met de douane contact gehad En blijktbekend te zijn post Nl rekent verwerkingskosten voor een brievenbuspakketje Wat eigelijk door DHL gelevert had moeten worden! Nooit meer daar bestellen! Het ergste is dat ze ook een winkel in Nederland hebben! Dus ipv 43,33 Betaal ik nu meer dan bij de dierenarts!?

Anja
13-07-2018

Horloge gekocht

Gister een horloge gekocht dat bij andere webwinkels prijzig is (maar normaal). Bij Fruugo was het ruim de helft minder! Door verschillende negatieve reviews vond ik het erg spannend, maar het verschil was te groot om het niet te doen. Bovendien kon ik met Paypal betalen, dus bij rare dingen altijd nog hun inschakelen voor hulp. Gister het horloge gekocht, vandaag was het er al. Toch enigszins achterdochtig, heb ik het horloge gecontroleerd op echtheid, en het klopt allemaal. Dus ik ben 100% tevreden: ik heb nu een supermooi merkhorloge voor een enorm schappelijke prijs en supersnel ontvangen!

12-07-2018

Niet intrappen

Twee voetbal shirts besteld bij deze idiote webshop. Niks ontvangen. Ik moest contact opnemen met een verkoper in engeland maar er kwam niets tot stand.

Geen geld terug gezien, niks.

Nooooit intrappen in dit louche handeltje!

Miro
11-07-2018

Geen product, geld weg

Michael kors horloge besteld, nooit ontvangen, bericht dat hij retour was gegaan, maar nooit geld terug ontvangen.

Michaela
07-07-2018

Zeer misleidende website! Geen aankopen doen!

Het blijkt niet mogelijk te zijn om een artikel te retourneren ondanks informatie hierover op de website. Zeer misleidende website!

Leo
06-07-2018

Super!

Een Elvis Presley vinyl besteld voor een spotgoedkope prijs die bij andere minimaal het dubble kost, of nog duurder. Precies op de opgegeven datum afgeleverd. Duurde maar anderhalve week. Top!

30-06-2018

Uit the UK

Wist niet dat het uit the United Kingdom moest komen maar het kwam, en snel en dat voor die prijs! Ga zo door!

26-06-2018

Kalender besteld op 10 Juni 2018 / helaas niks ontvangen

Kalender besteld op 10 Juni 2018, betaald met paypal. Geen bevestigingsmelding gehad, 20 juni een mail gestuurd en nog geen reactie gehad (26 juni) Heel vervelend dat er geen direct contact mogelijk is het dit bedrijf, en een zeer amateuristische hulp-pagina die steeds weer terug verwijst naar de homepage. Wist ook niet dat het een engels bedrijf is, die geen klantenservice heeft in Nederland. Dit maakt het onaantrekkelijk hier een volgende keer een aankoop te doen.

Grt

Fruugo
26-06-2018

Beetje onduidelijk, redelijke service

Product besteld en betaald, gelijk mail terug dat het niet meer leverbaar was en dat mijn geld terug gestort zou worden. Na maand nog niks ontvangen.

Ik had in eerste instantie een mail in het Nederlands naar Fruugo gestuurd maar kreeg als antwoord dat ik de retailer moest contacteren. Deze reageerde gelukkig snel en zij dat ik juist bij Fuugro moest zijn. Fuugro nogmaals gemaild maar nu in het Engels, nu begrepen ze me wel en werd mijn restitutie eindelijk geregeld.

Probleem is de vage help pagina op de website en de onduidelijkheid bij wie de verantwoording ligt (retailer of Fruugo).

Alie
07-06-2018

Prima snelle service!

Maandagmiddag handdoeken besteld en donderdagmorgen al binnen gekregen. Ik ben zeer tevreden. Betaald via PayPal.

04-06-2018

Verkeerd artikel afgeleverd, geen oplossing aangeboden

Ik bestelde een lamp die "in voorraad" was, na 6 dagen werd de verkeerde lamp geleverd. Ik nam contact op met fruugo en vroeg onmiddellijk of ze de lamp die bij het juiste model geleverd was vervangen of een terugbetaling betalen. Na bijna een maand kreeg ik geen oplossing aangeboden.

Lin
03-06-2018

25 dagen geleden een bestelling geplaatst maar tot op heden niks vernomen. Ze reageren niet op mail, Messenger.

Naqib
03-06-2018

Misleiding

Net als de meesten hier hebben ervaren is de website ontzettend misleidend. Ze wekken de indruk dat het Nederlands bedrijf is die binnen 24 uur levert. Ik al 8 werkdagen op een boek. Hopelijk komt die ooit aan.

Martijn
30-05-2018

Canna tropicana besteld

Nou naar anderhalve week was die er eindelijk het plantje alleen in die tijd heeft die ook geen water gehad blijkbaar kreeg een verlept plantje in een doosje die het waarschijnlijk niet gaat doen ook meer

8 euro voor plantje 10 euro verzend kosten zonder van het geld

22-05-2018

Huisnummer vergeten

Hallo,

Ok, ik heb een stomme fout gemaakt: het huisnummer van het verzendadres niet genoteerd. Het resultaat: mijn pakket komt niet aan, Fruugo helpt niet, vertelt niet wie de verzender was en vertelt niet welk postbedrijf. Een camping pannetje van rond de 50,- foetsie. Tja u heeft pech. groet, Onno

Janhenk
16-05-2018

Slechte communicatie

Een kauwtablet tegen teken voor de hond besteld. Niet op tijd bezorgd. Bij navraag bleek dat het product opgehouden was bij de douane. Uiteindelijk het product ontvangen na een maand - niet thuis zoals afgesproken maar bij een uitleverpunt. Maar wel met € 15,- bijbetaling, wat ook niet was gecalculeerd. Zeer slechte zaak allemaal.

Jochem
07-05-2018

Erg vaag bedrijf

Had een bestelling geplaatst en een kwartiertje na de bestelling via een New Enquiry op hun site de bestelling gevraagd te annuleren.

Ik had een vermoeden dat het een scam website was maar aangezien ik bewust al voor Klarna had besteld dacht ik van prima, als ik niets ontvang betaal ik ook niet. Niets te verliezen.

Nu kreeg ik dus enkele dagen na de bestelling evengoed het product maar had inmiddels ook al elders eenzelfde product gekocht en al ontvangen. Dus maar contact gezocht met de retour afdeling, mail gestuurd met het verhaal en tot op heden geen reactie ontvangen, enkel een automatisch mailtje met wat ik van de support vond.?

Er is dus totaal geen contact te krijgen met dit bedrijf / verkopers. Ik wacht maar gewoon met het betalen van de factuur tot ik een reactie krijg (waarschijnlijk een herinnering van de factuur)

Ellen Moerings
30-04-2018

Nooit ontvangen

Ik heb 4 maanden geleden haar producten besteld. Ik moet ze nu nog krijgen, heb ze gemaild dat ik mijn geld retour wil maar heb niets meer van ze vernomen, weg geld!

Babette
10-04-2018

Misleidend & slechte kwaliteit

Fruugo misleidt klanten door het idee te geven dat dit een Nederlandse website is en dat de producten uit Nederland komen. De sneakers die ik had besteld kwamen snel (uit Polen), maar waren duidelijk niet van Adidas, maar nagemaakt en van slechte kwaliteit. De klantenservice laat slechts weten dat zij alleen authentieke producten verkopen en verwijst mij naar de Poolse leverancier. Het geld moet ik nog retour krijgen.

06-04-2018

Geen problemen met Fruugo

Heb muziekboek via Fruugo besteld. Moest uit Engeland komen. 8 dagen na de bestelling ontvangen. Boek was in orde. De site van Fruugo is handig voor bestellen in Engeland. Want ik heb geen creditcard.