Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
Ik heb mijn bestelling nooit ontvangen!
Fruugo is een slecht bedrijf.
Ik heb op 6 juli iets besteld, maar tot op heden nog niks ontvangen. Al je een mail adres zoek kun je dat nergens vinden. Het is een doolhof op de website.
Mijn advies is daar nooit kopen. Goedkoop is daar zeker duurkoop. Beter via normale Nederlandse websites bestellen zoals Bol.com.
Volgens mij is dit een fake bedrijf! BESTEL NIET!
Een speedlifter besteld voor mijn fiets van €150.- Via geen enkele weg was deze nog te bestellen, dus ondanks alle negatieve ervaringen toch maar via Fruugo besteld. Keurig melding van bestelling en verzending ontvangen en vandaag, na 5 werkdagen, de speedlifter mogen ontvangen. De mensen die tevreden zijn hoor je vaak niet, vandaar dat ik even een berichtje plaats.
Een maand geleden een hoodie besteld op de site van fruugo de .levering zou 14 dagen duren maar is nooit aangekomen.zeer onbetrouwbaar.zeker niks bestellen want je krijgt het nooit.
Fruugo negeert onze mails. We zijn zeer teleurgesteld. Beschadigd tasje ontvangen waarin de palladium schoenen ontbreken. Meerdere mails gestuurd. Ze crediteren de klarna factuur niet! Blijven ons negeren en hun telefoonnummer klopt niet!
Geen problemen ondervonden. Wat ik heb besteld heb ik ontvangen.
Stond op site binnen 24 uur geleverd. Na 2 dagen nog steeds gehoord. Bestelling geannuleerd. Was (blijkbaar Engels) bedrijf het niet mee eens. Na een uur, verzenden ze gewoon alsnog! Nu moet ik zelf de retourkosten naar Engeland betalen! Wat een oplichters, onbereikbaar, alsjeblieft geen zaken doen!
Lijkt pure oplichting. Eenmaal gekocht bij Fruugo wordt het onmogelijk om de goederen retour te sturen en je geld terug te krijgen.
Zeker nooit zaken mee doen!
Besten,
Nooit bij Fruugo bestellen, voor 115,00 euro besteld. Na 20 dagen geen bestelling ontvangen, daar waar ze 3 dagen beloven. Klantenservice doet er alles aan zegt men. Maar zonder enig resultaat. Ze hebben het niet onder controle. Niets bestellen is het beste advies en scheelt een hoopje "stress".
Na bestelling en bestelbevestiging, geen mail met verzendstatus of update.
Na vraag over de status een zeer slecht automatisch vertaalde reactie zonder duidelijkheid over levertijd.
NA 7 MAANDEN eindelijk een mail dat bestelling onderweg is. Een week later eindelijk de producten binnen. Maar.
van de 5 bestelde windlichten maar 3 in het pakket. GEEN PAKBON bijgesloten.
Weer contact gezocht, geen reactie.
Wederom weer een mail gestuurd en dit keer een antwoord van Fruugo (in het Engels) of ik zelf even de leveranciers wil contacten.
Die beweerd dat alles verstuurd is. NEE DUS.
Maar intussen wel een Klarna factuur die 5 items bevat i.p.v. de geleverde 3.
Na vele mails aan Fruugo en leverancier en diversen telefoontjes met een zeer behulpzame Klarna Klantenservice, is het probleem nog steeds niet opgelost.
De windlichten zijn mooi, maar de werkwijze en klantvriendelijkheid van Fruugo en zijn leveranciers zijn ronduit slecht en schandalig.
Kansloos dus!
Ik heb een grote klok van €104 bij ze besteld. En deze komt beschadigd met deuken en roestplekken aan. Verschrikkelijke aankoop. Ik bestel daar nooit meer! En wat ziet de klok er goedkoop uit. Totaal niet de kwaliteit die ze aan geven.
Ik zie hier veel ontevreden klanten toen ik dit zag ging ik de website nakijken en ik zag dat ze alles netjes aangegeven hebben er staat van welk land het komt en de bezorg tijd dus ik wacht nog af voor mijn pakketje.
Heb een weekje geleden bij Fruugo een batterij / accu besteld voor mijn Fairphone 1, die elders niet meer leverbaar is. Deze batterij / accu heb ik binnen 1 week ontvangen en doet het prima! Dus wij zijn tevreden en de verzendkosten waren zoals aangegeven, dus geen verrassingen!
3 mei wat besteld, tot op heden nog niks ontvangen
Bij fruugo.nl krijg je pas te horen na de bestelling dat je pakketje uit usa komt en dat je deze niet meer ongedaan kan maken. Ja, je krijgt het spul maar wel nadat je 20 euro aan douanekosten hebt afgerekend. Ik vind dat ze dit duidelijk aan moeten geven als je de bestelling wil plaatsen. Een minimale let op is wel op zijn plaats. Fruugo.nl roept op dat het uit nederland komt en dan verwacht je geen douane kosten. Ik was nu het dubbele kwijt voor een klein artikel. Let dus op en bestel bij een betrouwbare leverancier.
Schrok wel een beetje van de negatieve ervaringen hier. Maar ik had al besteld en betaald, dus maar duimen dat het goed gaat.
Na de bestelling te hebben gedaan, keurig een email dat de bestelling en de betaling was ontvangen. Ok, DAN kom je er pas achter de je bestelling uit de USA komt, dat kan beter. 2 dagen erna een nieuwe email. Bestelling is verzonden en zal worden afgeleverd tussen 29 mei en 10 juni. Dat is lang, maar waarschijnlijk om kosten te besparen. 30 mei wordt mijn bestelling keurig netjes afgeleverd. Geen douane kosten niets. Ik ben er blij mee!
Het pakket kwam met duanekosten, niet vermeld op de website.
kwam zo in totaal duurder uit dan als ik het op alle andere sites had gekocht
Kijk uit met deze webshop! Een horloge besteld Bij Fruugo, maar kwam bij een andere retailer vandaan. De horloges zijn vaak goedkoper dan bij andere winkels, maar er moet alleen niets mee aan de hand zijn.
De service is heel slecht! Het bandje van mijn Hugo Boss horloge was na 1 keer dragen beschadigd.De coating kwam van de horlogeband af. Fruugo gaf mij aan direct contact te zoeken met de retailer. Dit heb ik gedaan en het horloge mocht worden teruggestuurd. Na het horloge teruggestuurd te hebben, werd mij verweten slecht met het horloge te zijn omgegaan! echt schandalig!
Dit wederom bij Fruugo gemeld, maar deze gaf aan niets meer voor mij te kunnen betekenen?
Gelukkig heeft Hugo Boss mij hiermee geholpen en de horlogeband vervangen.Door Hugo Boss geconstateerd dat het hier om een slechte kwaliteit horlogeband ging. Geen problemen meer met het Horloge. Top service van Hugo Boss!
Dus mensen koop hier ajb niets!
R van Anraat
Op 13 4 2019 heb ik bij Fruugo een cd besteld.
Na een paar dagen kreeg ik een e-mail dat mijn bestelling was verzonden, echter zonder Track and Trace zoals ze vermelden.
Na een paar dagen heb ik geïnformeerd bij de klantenservice van Fruugo, bij hun krijg je geen antwoordt, zij verwijzen je per e-mail door naar de leveranciers? (je koopt het bij hun)
Goed op de website kan je rechtstreeks vragen stellen aan de leveranciers.
Kreeg na een paar dagen e-mail dat ze geen Track and Trace code sturen, daar mee was de kous af.
De Klantenservice van Fruugo is niet te bereiken, als je vraag hoe het met je bestelling staat, (wordt weer verwezen naar de leverancier)
Dit is een heen en weer bootje waar je nooit uit komt.
Heb de cd nooit ontvangen, maar gelukkig via PayPal wel me geld terug
Fruugo is echt een afknapper.
H.Boone