Fruugo reviews

2.6
CT
29-01-2024

Nog steeds mijn bestelling van 20 december niet ontvangen. Bedrag 313 euro.

Fruugo zou contact met mij opnemen maar niets gehoord. Bestelnummer wel doorgegeven. Zij moeten contact opnemen met post.nl en vragen waar pakketje is, ik mag dat niet. Ze kunnen mij bellen voor uitleg. 125918759 Bestelnummer.

Telefoonnummer is bekend bij Fruugo

Maarten
29-01-2024

Een bestelling geplaatst waarvan ik het pakketje nooit heb ontvangen. Na mailcontact is dit uiteindelijk ook prima opgelost en is mijn bestelling geannuleerd waardoor ik een terugbetaling heb ontvangen. Uiteindelijk wel prima geholpen dus!

Sandra
28-01-2024

Ik heb via de mail contact gehad met Sarah en zij heeft mij erg goed geholpen.

Ik kreeg een defect product binnen en hiervan heb ik de kosten terug gekregen.

Maar dit is de eerste en laatste keer dat ik iets bij fruugo bestel.

Retouren moet je zelf betalen en is hartstikke duur omdat deze buiten Europa liggen. en vaak komt het niet op het retour adres aan werd mij verteld dus kan je alsnog fluiten naar je geld.

En de producten zijn niet wat ik ervan had verwacht.

geen fruugo meer voor mij!

Assia
26-01-2024

Oplichters mensen niet bestellen bij Fruugo!

Je bestelling komt niet aan en je bent je geld kwijt. Ze hebben aanbiedingen die verleidelijk zijn maar trap daar niet in. Er valt geen contact met ze te krijgen. Ze zijn onbereikbaar. Reageren niet op de mail.

25-01-2024

Mechanisch cijferslot besteld 18 december 2023, nu 25 januari 2024 nog steeds niets ontvangen. Goede klantenservice zij hebben snel voor mij uitgezocht dat mijn cijferslot inmiddels is verstuurd maar door mij nooit is ontvangen, daaag 105,00 euro. Ik ga hier zeker werk van maken.

Tina
25-01-2024

Ik heb een controller besteld is niet goed maar een telefoon nummer vinden ho maar retour alles onduidelijk en geen retourlabel dikke oplichterij

MarnixGRV
25-01-2024

Bestelling niet geleverd en geen reactie van Fruugo na meerdere klachten via hun website

Mary
24-01-2024

11 dec 2023 besteld en betaald nog niks ontvangen als je dat aangeeft treed er een fout op kan er niks mee beetje jammer

24-01-2024

Bestelling niet ontvangen alhoewel het als geleverd stond

Na een paar mislukte pogingen toch gelukt om te contacteren

Vanaf dan heeft Molly mij goed geholpen en is mijn bestelling terug betaald waarvoor dank

Toch nog tevreden klant

Marjan
24-01-2024

Mag ik vragen hoe krijg ik contact met fruugo. Overal zegt hij tijdelijke storing maar dat is al weken zo je krijgt ze gewoon niet te pakjen en ik heb mijn pakket nooit ontvangen

Sharon
23-01-2024

2 bestellingen geplaatst waarvan 1 zonder problemen verliep en ik binnen de aangegeven tijd mijn pakketje had ontvangen. Andere bestelling niet ontvangen en na mailcontact is dit uiteindelijk ook prima opgelost en is mijn bestelling geannuleerd waardoor ik een terugbetaling heb ontvangen. Prima geholpen dus!

23-01-2024

Bij rot bedrijf fruugo 😡 bestelling gedaan van 36€ en nooit aangekomen!

Eéne goede raad; besteld nooit bij fruugo!

Een bende oplichters zijn het 😡😡

Jan van beveren-waas ( haasdonk)

20-01-2024

Nadat ik voor €50,- ben opgelicht door Fruugo (product nooit geleverd, geld niet terug gehad, contact met Fruugo onmogelijk) heb ik via de Consumentenbond een jurist in de arm genomen.

Fruugo is gevestigd in Engeland en valt daarom buiten het Europees recht. Juridisch zijn ze daarom vrijwel onschendbaar, tenzij je een rechtszaak in Engeland tegen ze begint. Wat kan je dan wel doen in Nederland? Twee opties, die ik iedereen wil aanraden:

1) Doe aangifte bij de politie. Er ligt daar een dossier met verzamelde aangiftes/klachten tegen Fruugo.

2) Maak een officiële melding bij de Autoriteit Consument en Markt (makkelijk telefonisch te bereiken). Zij hebben een dossier aangemaakt en zijn gerechtigd boetes uit te delen.

Beste mensen, doe dit a.u.b. Alleen samen kunnen we een einde maken aan dit malafide bedrijf

Bianca
20-01-2024

Mijn bestelling nog steeds niet ontvangen! En wil je dat aan geven dan krijg je steeds opnieuw proberen is een fout opgestreden

Pascal
20-01-2024

Bestelling komt niet, geld krijg je niet terug omdat ze onbereikbaar zijn en quasi niet begrijpen wat je bedoeld

Oplichters Oplichters Oplichters Oplichters Oplichters Oplichters Oplichters Oplichters Oplichters Oplichters Oplichters Oplichters

Marloes
19-01-2024

Mijn bestelling van 100 euro is niet aangekomen en ik krijg geen contact met Fruugo. Nooit bestellen hier.

Jacqueline
18-01-2024

Helaas is mijn bestelling niet aangekomen maar nadat ik dit aangegeven had bij Fruugo werd binnen 5 dagen het totale bedrag teruggestort, de 7 is dus voor deze actie.

Ik had mail-contact met Sarah en kan niets anders dan complimenten geven voor de correcte en snelle be-/afhandeling.

Cayelle
17-01-2024

Ik heb een goeie service gekregen van Nicole! Was zeer vriendelijk! :)

Rene
16-01-2024

Wel geld betaald nooit iets ontvangen.

Pure oplichters.

Damarys corijn
15-01-2024

Ik heb volgende jaar dus mei 2023 een dames kostuum besteld, ik had binnen maar de materiaal en de lente van de broek was niet wat ik had verwacht. Dus ik heb via Primera terug gestuurd en tot nu toe heb ik mijn geld niet. Er is nergens een telefoonnummer waar ik kan bellen. De e-mail zijn nooit correct. Voor mijn zijn dieven ik zou graag mijn geld terug. Dus voor nu 1 van 10