Fruugo reviews

2.6

08-05-2019

Waarom (bijna) alles negatief?

Onderdeel voor Tomtom besteld en ACHTERAF de recensies gelezen. Ik was erg opgefokt door de vele negatieve reacties en het (geringe) bedrag alvast als verloren beschouwd.

Na ca 4 dagen kreeg ik toch het onderdeel KEURIG NETJES verpakt binnen en ik kan het niet nalaten om dit te vermelden.

Shahïn
06-05-2019

Wou iets kopen en ging niet

Nog nooit meegemaakt dat ik wil kopen en het doet het niet, fruugo dikke 0

Reza
03-05-2019

Kosten Post.nl vandaag vergoed door Fruugo

Na contact op te hebben genomen met Fruugo zijn de extra kosten vergoed door Fruugo. Dit waren de importkosten voor item die ik had besteld.

Pascal

Onverwachte kosten

Bij de levering van ons bestelde artikel van Fruugo, konden wij nog een resterend bedrag van 22 euro betalen bij post.nl. De Nederlandse internet winkel Fruugo heeft ons product uit Amerika gehaald, waarbij wij achteraf een rekening kregen voor de invoerbelasting. De klant zou hier van te voren over geïnformeerd moeten worden, want dit is oplichting.

Saskia

Bestelling Nexxus shampoo ellende

Ik had een paar flessen shampoo en conditioner besteld. Na ruim 2 maanden kwam er eindelijk een pakket. Moest mega douanekosten betalen wat ik niet van te voren wist, slecht verpakt, 1 fles half leeg gelekt en deel bestelling ontbrak. NOOOOOIT MEER bij dit bedrijf bestellen.

David

Onderzetters besteld, niet onvangen

2 maanden geleden onderzetters besteld voor 6 euro. Kwam erop via google. Nog niets ontvangen, geen reactie. Dacht in eerste instantie dat het om een europese keten ging mede vanwege de ideal ondersteuning. Gelukkig ging het om een klein bedrag. Maar deze club is in ieder geval niet te vertrouwen.

Gemma
29-04-2019

Nooit meer

Bestelling gegaan bij Fruugo, jammer dat er niet vooraf bekend gemaakt wordt waar het product vandaan moet komen en wat voor gevolgen dit heeft.

Helaas kwam het product van buiten de EU waardoor wij invoerkosten moesten betalen van €64,10

Het was fijn geweest als we dit vooraf geweten hadden. Nu op onvoorziene kosten gejaagd!

Nu zijn we ruim € 45,- meer kwijt dan als we het ergens anders hadden gekocht :(

Jammer dat dit niet duidelijk vermeld staat.

Nooit meer!

San
27-04-2019

Goede service

Pas na mijn bestelling las ik de vele slechte recensies. Dat maakte me wat angstig, maar ik kan niet anders zeggen dat mijn ervaring met Fruugo heel goed is.

Op de site was duidelijk aangegeven dat de producten uit Amerika zouden komen en welke levertijd deze kennen. Contact via Facebook was snel en duidelijk. En de douanekosten werden direct door Fruugo vergoed.

Walter
11-04-2019

Het lijkt op oplichting

Dit is niet normaal dat er zoveel klachten zijn. Ook ik ben hier slachtoffer van. Het is niet super erg dat ik mijn geld kwijt ben maar dat zulke oplichters het in handen krijgen zonder er iets voor te hoeven doen vind ik ronduit schandalig.

10-04-2019

Zeer slechte webwinkel

Fruugo maakt gebruik van retailers en neemt geen verantwoordelijkheid voor de kwaliteit.

Ik kreeg een niet functionerend oud product toegestuurd. Dit heb ik geretourneerd, maar krijg geen geld terug. Fuugo verwijst naar de retailer en die geeft aan dat ze niet van mij hebben terugontvangen. Zeer slechte service.

Luigi
10-04-2019

Wel betalen maar niks ontvangen !?

I heb op 15 maart een headsetkabel besteld, en ben al bijna een maand aan het wachten maar nog steeds niks ontvangen, volgens de website zou het product op 4 april zijn bezorgd. maar niet op mijn adres. zeer lastig om in contact te komen met de helpdesk. 20 euro weggegooid.

Alberto
08-04-2019

Item niet ontvangen

Ik heb mijn item niet ontvangen. Hun helpdesk gaf aan een internationaal onderzoek te starten. Ondanks diverse verzoeken om status updates en later mijn geld te restitueren zijn ze gestopt met antwoorden. Oftewel; wel geld incasseren en niks leveren. Klinkt als stelen niet?!

Veerle
04-04-2019

Nog steeds niks binnen.

Het zou de volgende dag bezorgd worden. Kreeg een track&trace code in de mail. Elke dag opnieuw gekeken waar het pakketje bleef. Elke dag stond er tussen 10:00-12:30 maar de dag werd steeds verplaatst naar een dag later. Het is nu twee weken later. Ik verwacht niks meer… Niks bestellen bij Fruugo dus.

03-04-2019

Bestelling

Zondag bestelling gedaan woensdag al keurig geleverd

Marja
02-04-2019

Magnesium besteld, niet ontvangen

Magnesium besteld, 33,70 betaald maar niets ontvangen. Dit zou bij de North Atlantic group vandaan komen maar kan die niet vinden op internet.

Fruugo zou contact opnemen met de leverancier daarna niets meer gehoord. Nu 1 maand geleden en diverse mails gestuurd dat ik mijn geld nog niet heb ontvangen.Geannuleerd omdat het zo lang duurde en tot nu toe

1 bericht retour ontvangen.

Wat een slechte service! eens maar nooit weer!

Marja van Ruiten

Kate (Fruugo.com)

5 mrt. 16:53 GMT

Hello Marja,

Thank you for your email.

I will contact the retailer for you now to see if your order can be cancelled, I will be back in touch as soon as I have received a response.

In some circumstances we may be able to change or cancel your order, but please be aware that this is not always possible.

If I can be of any further assistance in the meantime please do not hesitate to get back in touch.

Kind regards,

Kate

Fruugo Customer Care

5 maart 2019

Dear Sir, Madam, Customer service,

Ref : Canceling order 10181481 Magnesium Citrate 120 Tablets

I would like to cancel the order

I have also tried to contact North Atlantic Group, but I can not found this Firm on Internet, it does not exist.

Can you cancel this for me and please return my money EUR 33,70

Carla
01-04-2019

Onbetrouwbaar

Het boek dat ik had besteld zou 26 februari zijn verzonden maar ik heb het nog steeds niet ontvangen.……

RK
30-03-2019

Lang wachten en onverwachte douane kosten

Zou binnen enkele dagen worden verstuurd. Maar dat het weken zou duren stond er niet bij. Mocht uiteindelijk nog 25 euro aan douane kosten betalen voor een paar schoenen van 65 euro. Dat stond er natuurlijk ook niet bij toen ik het kocht.

21-03-2019

Ractie blijft uit.

Bescherming voor smartwatch besteld, ik dacht dit snel in huis te hebben, volgens order "verzonden"

Niets is minder waar, wachten tot 02 april, en als het dan nog niet binnen is.zucht

eerste en laatste keer hier gekocht.

Als het dan toch uit het buitenland komt, dan naar Alieexpress. 4 keer zo goedkoop.

Daan
19-03-2019

Ik kom niet in contact en ik wacht nu 2 week

Ik heb nu 2 week gewacht op mijn paket en ik kom heellaas niet in contact ook kan ik geen info vinden over de bezorging alle maal erg vaag

11-03-2019

2 x bestelling gedaan

Correct uitgevoerd, duurt misschien een dagje langer voordat je je pakje ontvangt

Gewoon goed dus