Fruugo reviews

Product niet aangekomen

Betaald niks geleverd

Wil
04-12-2016

Geen gehoor bij dit bedrijf

Betaald en niets geleverd, op mail geen antwoord .

02-12-2016

Wat een onbetrouwbare zooi bedriegers!

Op dinsdag 15 november een product aangekocht en direct afgerekend, er stond bij dat het binnen 24 uur verzonden zou worden. Nu, vrijdag 2 december heb ik nog steeds niets ontvangen! Bellen heeft geen zin want de klantenservice zit in Engeland. Op mails krijg ik in gebrekkig Nederlands en dagen later antwoord met de boodschap dat ze het zullen gaan uitzoeken, en dat is het dan!

Werner
16-11-2016

Goede prijs voor geleverd product

Snel besteld, goede prijs voor het geleverde artikel, maar wel levertijd van 1 week, artikel kwam uit Duitsland (logisch want is Duits internetbedrijf) dus rekening houden met levertijd van 1 week.

De site Fruugo.nl is een verzamelsite waarop internetwinkels van de hele wereld zijn aangesloten het is dus belangrijk voordat er een bestelling gedaan wordt om te weten waar vandaan het bedrijf komt (wordt overigens aangegeven op de site bij betreffende internetwinkels dmv landvlaggen) Dit om teleurstellingen te voorkomen ivm leveringsvertragingen.

Michael
13-11-2016

Zeker aanrader

Na eerst hier de reviews te lezen heb ik toch besloten te bestellen. En wel een set Makita boormachines met laders. Tijdens de bestelling perfect op de hoogte gehouden van kosten en levering, terwijl ik besloten had geen account aan te maken. Binnen 3 dagen vanuit UK werd mijn bestelling geleverd zonder 1 enkel probleem. Ik heb inderdaad ook 20 € transportkosten betaald, maar vooraf bij mijn bestelling wat ik ook logisch vind. LEZEN MENSEN, en niet je eigen fout bij de verkoper leggen. Ik zeg absoluut betrouwbaar bedrijf.

Micheal

Bb
01-11-2016

Oplichters fruugo

Nooit bij bestellen, gratis verzending en nu bij aflevering 20 euro betalen Oplichters zijn het!

31-10-2016

Sebastián penetraitt conditioner

BESTEL HIER NOOIT MEER Wat! Mocht bij de deur nog 18.40 AFREKENEN!

DENK Zelf NIET GOED GELEZEN. JE VERWACHT OOK DAT JE GEWOON BIJ EEN NEDERLANDSE WEBSHOP BESTELD. NOOIT MEER.!

WEES GEWAARSCHUWD!

Anneloes
13-10-2016

Achteraf toch verzendkosten betalen

2 weken gewacht op de bestelling en achter toch nog €19,22 verzendkosten betalen. Geprobeerd om een contactformulier in te vullen waar een aantal verplichte velden in staan. Onderaan moet ik bij het bestelnummer invullen. Dat staat netjes op de bon. Maar ook een productreferentie. Die is nergens terug te vinden. Waardoor ik het formulier niet kan verzenden. En telefonisch is Fruugo ook niet bereikbaar. Wat een gedoe. Voor mij dus 1x en niet weer.

Suzanne
04-10-2016

Hoge onverwachte rembourskosten

Na twee weken eindelijk mijn bestelling ontvangen. Nouja, ik kon het alleen krijgen als ik gepast en cash direct €31,08 zou betalen. Dit was mij totaal niet duidelijk gemaakt bij de aankoop.

Enige en laatste keer fruugo voor mij!

Annemijn
28-09-2016

FRUUGO

Geen extra kosten, na circa 5 dagen geleverd. Gewenste product gekregen in normale toestand, tevreden!

Willemien
10-09-2016

Belachtlijk veel extra kosten achteraf!

Na mijn bestelling te hebben geplaatst werd pas bekend dat het gewenste product helemaal uit Amerika zou komen! Daarna moest ik nog € 20,83 invoerkosten betalen! Ik heb dit bedrag gecheckt op de import duty & taxes website en dit schijnt ook nog veel minder te hoeven zijn.er klopt helemaal niets van, never nooit meer gebruiken!

Hendrika
09-09-2016

Ga zeker vaker bestellen

Ondanks de slechte reviews besloot ik de proef op de som te nemen, want het ging tenslotte over invoerrechten en iedereen heeft uiteindelijk wel zijn artikelen ontvangen. Ik had 2 Rihanna bodylotions en 1 Katy Perry bodylotion gekocht via een verkoper uit Verenigd Koninkrijk. Op de site zie je heel duidelijk waar het artikel vandaan komt, dus laat je niet in de war brengen door de Nederlandse website. Het staat er allemaal duidelijk op. Binnen een week had ik mijn artikelen binnen, alles ziet er netjes uit. En ik moest maar 8 euro verzendkosten betalen, dus het is nog betaalbaar ook als je de juiste verkopers uitkiest. Nogmaals: Alles staat op de site, wat de verzendkosten zijn, waar de verkoper zich bevindt etc. Het is een kwestie van jezelf er even in verdiepen. Ik vind daarom de meeste recensies hier echt onterecht, want het is je eigen schuld dat je je niet even verdiept in de werkwijze van een site.

Am
06-09-2016

Nep!

Wat een nepbedrijf! Je denkt dat je goedkoop een artikel koopt.normaal lees ok ook goed de voorwaarden, maar hier is het zoooo onduidelijk, dat je invoerrechten moet betalen. Gratis verzending noemen ze dat.

Daarbij heb ik ruim 3 weken moeten wachten op mijn pakket. Wist ik veel, dat het uit Amerika komt! Ik heb op een nl. site besteld!

Wat een ontzettende oplichters! Mensen, niet kopen bij Fruugo.NL

Josine
03-09-2016

Douane kosten staan in de kleine lettertjes .

.maar die vind je pas als je je pakje ter waarde van €40,- ontvangt en nog €18,- bij moet betalen. De mededeling op de site: 'geen verzendkosten' klopt maar er wordt niet bijverteld waar het product vandaan komt en wat dat voor consequenties heeft. Eens maar nooit meer dus!

Sharon
03-09-2016

Super bedrijf

Had voor heen nog nooit iets van Fruugo.nl gehoord heb hier krasfolie besteld werd via de mail goed op de hoogte gehouden heb me pakket dat uit canada moest komen binnen 11 dagen ontvangen ga hier waarschijnlijk nog wel een keer bestellen

Marleen
11-08-2016

Extra kosten van €22,53

Ik had een crème besteld en tja deze was bij fruugo het goedkoopst maar zoals hier al meer wordt vermeld, blijkt goedkoop duurkoop...

Er kwam nog bijna 23 euro bij omdat het product uit Zweden komt...

I.
10-08-2016

Niet transparant hoeveel kosten er door verzending buitenland bijkomen.

Bestel je voor een leuke prijs cosmetica, zie je het bedrag wat je moet betalen. Komt de tnt aan de deur om nog eens € 18,15 te betalen voor een levering uit Hong Kong.

Laat dit gewoon vooraf duidelijk zijn dan bestel je niet.

NOOIT MEER wordt er door mij op fruggo besteld.

NIET TRANSPARANT!

Huibert
05-08-2016

Creditkaartweigering! Gelukkig maar.

Tot 4 maal toe probeerde ik een bestelling van ongeveer 300 euro te betalen met mijn creditkaart.

Dit werd steeds geweigerd. Gelukkig heb ik geen alternatieve betalingswijze gekozen.

Mijn vraag aan hen werd snel beantwoord: ik moest contact opnemen met mijn bank om overzeese betalingen mogelijk te maken. ( .nl ?).

Dat heb ik dan ook gedaan.

Nu blijkt dus dat Atos Worldwide betalingen met creditcard weigert wegens hun bedenkelijke reputatie, iets dat ik ondertussen in de reviews had gelezen.

Een advies dus: goedkoop is ook hier duurkoop.

Berry
13-07-2016

Tomtom stekker

heb een high speed dual-charger besteld 10 dagen op moeten wachten maar netjes geleverd.en voor prijs super

Joyce
12-07-2016

OPLICHTERIJ

Op 5 juli goud poeder gekocht voor het maken van een een bruidstaart. op 13 juli nog steeds niets ontvangen.

Dom van mij om niet eerst de beoordelingen van dit bedrijf te lezen. Ik weet nu dus dat ik nu Eur24,95 kwijt bent. lieve mensen KOOP NOOIT BIJ FRUUGO. De bruiloft is

al op 16 juli