Fruugo reviews

2.6

31-12-2018

Niet geleverd

Bestelling niet geleverd, klantenservice schuift de boel af. Slecht bedrijf.

Rima
31-12-2018

Kan geen producten retourneren

Ik heb meerdere malen in het engels en in het nederlands gemaild en via de website het retourneren van een product aangevraagd, maar hier wordt niet op gereageerd. Inmiddels ben ik 2 maanden verder en heb ik het maar opgegeven. Zeer slecht.

29-12-2018

Groot bedrog

Heb meer dan een maand moeten wachten op een artikel dat op voorraad was en nu blijk ik ook nog invoerkosten te moeten betalen. dit staat nergens vermeld als je besteld. bestel hier nooit!

Remco
29-12-2018

Zit al 2 weken te wachten.nooit meer

Product week voor de kerst besteld.nog steeds niet binnen. Was de eerste en laatste keer bij deze website.

22-12-2018

Waardeloos bedrijf

Bestelde goederen nog steeds niet ontvangen

Bernard
20-12-2018

Surprisingly satisfied

After receiving no conformation email or any email and reading all the negative comments well i thought that is that.But 12 hour's later received conformation email and 1 hour later email that the cd is posted,10 days later it arrived perfect,that's my story.

Ikbenhet
20-12-2018

KOOP HIER NIETS!

2 producten zouden op 17 november verstuurd zijn, nooit aangekomen. Geen track & trace beschikbaar. Alle klachten worden afgeschoven op de verkopende partij. Je weet niet wie dit is en deze laat natuurlijk ook niets van zich horen. En je komt er pas na bestelling achter dat Fruugo niet de verkopende partij is. Weg geld, dus weg met Fruugo.

14-12-2018

Pakket niet geleverd.

Pakket niet geleverd, wel betaald. Daarna wordt je via de site op allerlei manieren op een dood spoor gezet, zodat je geen verhaal kunt halen. Waardeloos bedrijf. Ik ga alles o alles zetten om mijn geld terug te krijgen!

Regillio
14-12-2018

Pakketje nooit afgeleverd, maar wel betaald.

Bestelling gedaan op 23-nov-2018 voor een paar ear pads Apple Beats. Vandaag 14-12-2018 was het pas mogelijk om een statusupdate te kunnen vragen via de site omdat het product tot heden niet geleverd is. Kreeg te horen dat het product was verzonden en dat ik het al had moeten hebben. Heb dit nog nooit eerder meegemaakt. Koop NOOIT meer bij Fruugo.

Francis
12-12-2018

Harley borden

6-12-2018 vier harley borden besteld vandaag binnen

geen extra kosten ben heel tevreden

Nienke
10-12-2018

NIET bestellen bij Fruugo!

Fruugo geeft zeer summiere informatie. Verzonden binnen 24 uur betekent een levertijd van meer dan 2 weken! Het product komt uit Singapore wat ze nergens vermelden. Ook melden ze aan de voorkant niets over evt. douanekosten.

Moet je zelf maar ergens op de site opzoeken.

Sylvia
10-12-2018

Sonic the hedhehog sweater

Slechte kwaliteit van de print. Ik wil het retourneren, heb er al 2 mails over gestuurd, maar krijg geen reactie. Eerst al lange levertijd dan slecht product afleveren en vervolgens geen mogelijkheid om het te retourneren. Voor mij geen Fruugo meer.

Danielle
07-12-2018

Netjes

Ik had iets besteld bij Fruugo, er stond helaas niet bij dat het van een derde partij afkomstig was, ik kreeg een berichtje dt het verzonden was, zonder tracktrace code. Na bijna 2 weken heb ik Fruugo een maill gestuurd waar mijn pakket bleef, ik kreeg een mail van Jessica met de Tracktrace code, daar uit bleek dat mijn pakket dus al weer op de terugweg naar Engeland was (niemand aan de deur gehad voor het pakketje af te leveren). Afgelopen woensdag 5/12 heb ik contact opgenomen met de afzender, die reageerde super vlot en vandaag 7/12 heb ik mijn geld weer terug ontvangen. Heel netjes afgehandeld!

06-12-2018

Leugenachtig

Pas na besteeling wordt duidelijk dat je eigenlijk via Fruugo bij een derde partij hebt besteld.

Binnen 24 uur verzonden misschien ja, maar daarna duurt het nog 2 weken voordat het aankomt.

Lijkt betrouwbaar, is het niet!

Ed
04-12-2018

Retouneren flink lastig

Ben al een tijd bezig om mijn produkt terug te sturen maar kan niks vinden ook werkt het niet goed.

Dus in de kliko maar en nooit geen Fruugo meer.

Jaap
30-11-2018

Keurige reacties en op tijd geleverd

Mijn bestelling voor een dubbele buitenkraan is binnen een week geleverd. Tussentijds ben ik netjes via mails op de hoogte gehouden. Prima service!

Daniël
30-11-2018

Veel beloven weinig waarmaken

Zou binnen twee werkdagen moeten zijn aangekomen. nu krijg ik een automatisch antwoord dat ik moet wachten tot 11 december(bijna een volle maand later) met geen mogelijkheid is er contact te krijgen met een levend wezen. Jammer. Zal nooit meer hier iets kopen

Regina
27-11-2018

Track and trace code

Zaterdag 24-11 een bestelling gedaan en bevestiging mail ontvangen met track and trace code, als ik die invoer met mijn postcode staat er dat geen bestelling is, terwijl ik betaal bewijs heb, Wie heeft dit ook meegemaakt?

Gr Regina

Fausta
17-11-2018

Geweldig

Product keurig netjes ingepakt en ontvangen! Ik had het niet verwacht maar alle slechte berichten op internet! Ik ga vaker bestellen op fruugo , mijn artikel was overal verder uitverkocht! Maar fruugo bood het wel aan

Margo
15-11-2018

Snel en betrouwbaar

Ik heb eergisteren besteld, goedkoop, perfect product en vandaag al in huis. Ik kan Fruugo aan iedereen aanraden!