Fruugo reviews

2.6

Cor
20-09-2020

Na bezorging bleek een lampeglas gebroken.

Hierover contact opgenomen met de leverancier. Na het versturen van een foto werd er toe gezegd dat ter vervanging van het gebroken glas een "spare part" gratis toegestuurd zou worden. Vanaf 1/2 juli tot nu 20 sept. nog niets ontvangen. Op de website van fruugo staat mijn bestelling als afgesloten. Tevens liep alle communicatie met de leverancier via de website van fruugo en daar kan je na drie maanden niets meer van terug vinden. Van alle communicatie met fruugo moet je een print screen maken omdat je anders achteraf niets kan bewijzen! Ik geeft evengoed nog een 6 (het voordeel van de twijfel) omdat dit de eerste keer is en er ook veel artikelen wel in goede orde bezorgt waren.

13-09-2020

Artikel besteld en nooit ontvangen tis 1 grote bende.!

Pas op niks bestellen ben opgelicht.Artikelen leveren ze niet.!

David
10-09-2020

Onduidelijke herkomst, extra kosten, lange levertijden

Enkele contigo drinkbussen besteld ter waarde van ~40 euro.

3 maanden op moeten wachten en er dan achter komen dat de drinkbussen vanuit australie komen!

Dit mocht wel op de verkoop pagina vermeld worden.

daarom nog eens 38 euro aan taxen en invoerrechten kunnen betalen!

eerste keer laatste keer.

MH
07-09-2020

Annuleren bestelling niet mogelijk, retourneren eveneens

Helaas ben ik net zoals velen opgelicht door Fruugo. 2 producten besteld en ver na de toegezegde levertijd 1 product ontvangen. Retour sturen is een crime; Fruugo reageert niet, de leverancier pas na meerdere emails.

Ik heb meerdere malen geprobeerd het 2e product ( van dezelfde leverancier) te annuleren. Geen reactie ontvangen van zowel Fruugo als de leverancier. Tot mijn stomme verbazing ontving ik vanavond een notificatie van verzending! 3 maanden nadat ik het besteld had. Ik heb inmiddels al het gewenste product in Nederland gekocht. Een harde les geleerd mbt Fruugo: nooit meer!

Eveline
22-08-2020

Nooit refund ontvangen na retour

Wat een verschrikkelijke service. Parfum gekocht, bleek verkeerde artikel te zijn. Direct contact opgenomen maar order kon niet worden gecanceld. Advies was te wachten op pakket en dan terug te sturen. Duurde weken voordat pakket arriveerde, direct teruggestuurd. Verzendbewijs gemaild naar klantenservice maar zij kunnen het pakket niet vinden dus ik krijg mijn geld (150 euro plus retourkosten) niet terug. Ik bestel hier nooit meer iets! Wat een schandalige service zeg!

Lara
22-08-2020

Verschrikkelijke communicatie!

Iets besteld, veel te laat aangekomen, nog begrijpelijk door de covid 19 problematiek. komt er uiteindelijk eindelijk een pakje aan, zit er maar 1 van de 5 items in. al verschillende e-mails gestuurd. krijg wel reactie voor terug betaling, maar effectief terug betalen is nog steeds niet gebeurd! ik bestel hier nooit nog iets!

Lds
18-08-2020

Tablet hoesje

Ik wacht all vanaf 15 juli op mijn bestelde product en tot heden heb ik niks ontvangen , je kan alleen email sturen, dus geen telefoon nummer, ik heb meerdere e-mails gestuurd en uit eindelijk heb ik en antwoord gekregen dat de product all één maand geleden van uit Duitsland gestuurd, maar toch niks ontvangen, het is gewoon kut bedrijf

Joshua
15-08-2020

Mijn ervaring was wel goed

Ik had rompa moeren besteld a 16 euro, kreeg gewoon een bevestigingsmail en binnen 4 dagen in huis. De meeste slechte reviews die ik lees gaat over invoer kosten dus bij hogere bedragen wel uitkijken. Maar ik had verder nergens problemen mee.

Gootje

Retourneren niet mogelijk

Had schoenen gekocht in maat 6, echter kreeg ik maat 9. Wilde ze retourneren, maar is soort van onmogelijk. Echt niet normaal. Bestel er nooit meer iets!

Bilal

Retouren lukt niet!

De grooste oplichters!

Mensen mensen mensen! bestel hier nooit dit is de grootste oplichting bedrijf. Heb je geld te veel en wil je voor gratis en niets je geld kwijt raken bestel dan hier. Ik heb een dure tas gekocht van €350. Ik wil dit vervolgens retouren met de retourlabel die in de doos zit. Ik doe dit na 2 dagen van ontvangst, 3 dagen later krijg ik het zelfde pakketje weer terug! ik heb hun heel vaak gemaild ik krijg maar geen reactie. Zelfs naar italië gebeld waar de tas vandaan komt, ik wordt weggedrukt. Je krijg je spullen netjes binnen maar retouren ho maar! wat een oplichters zijn dit! ik ga nu ook verder stappen ondernemen en dit is om jullie wakker te schudden! koop niet hier je spullen want als je je bedenkt kun je niks terug sturen! kortom ik heb nog steeds de tas thuis die ik niet wil. Bizar!

12-08-2020

Dit baart me zorgen

Gisteren 11/8-2020 een ventilator van Honeywell besteld, omdat het goedkoper is dan elders. Vervolgens heb ik een bevestiging gekregen dat de bestelling niet meer kan worden geannuleerd, omdat Recomex UK al bezig is met de bestelling. Echter heb ik gelukkig gekozen voor Klarna, achteraf betalen dus. Maar ja. al die reviews. Ik ben er echt benieuwd naar. Wordt vervolg. Ik geef alvast een 5 omdat ik niet weet hoe dit verder gaat lopen.

Era
12-08-2020

Fraude

Ik heb ventilator besteld 11 augustus 2020, op de site stond, dat heb ik hem binnen 3 dagen tuis. Op 12 augustus een email: item is verzonden vanaf UK en krijg ik tussen 19 aug. - 1 september. Als ik deze klachten lees, misschien komt hie na 4 jaar aan, of helemaal niet.dat is een fraude en oplichting. Time is money. Ik heb hem nu nodig, niet na 4 jaar.

Hu
11-08-2020

Extra kosten waar men het niet over heeft

Duurde best lang voordat mijn bestelling binnen was. Ik was het bijna vergeten. De bestelling kwam uit de vs, terwijl ik dacht uit nl en ja hoor eenmaal voor de deur moest ik onverwachts 21 euro invoerkosten betalen. Iets waar ik niet op ben gewezen en niet op rekende.

Bestelling uitgepakt en bleken andere crèmes te zijn dan ik besteld had. Wel crèmes uit dezelfde lijn, maar niet welke ik besteld had. De crèmes kwamen niet overeen met de crèmes op de plaatjes van fruugo. De 2 crèmes kosen 109,00 euro. En daar moest ik dus invoerrechten van 21 euro voor betalen. Uiteindelijk nam ik contact op met fruugo en die verwees mij naar de retailer sirzua stuffs.

Pas op voor fruugo! extra kosten bij bestelling.

Lei
11-08-2020

Bezoedelen of gebruikte Calvin Klein Bangle

Bestelnr. 15203009. Ik heb een roségouden Calvin Klein-armband gekocht, geleverd zonder authenticatiekaart en niet geseald, het ergste is dat de v-armband aanslag is of al gebruikt is. Ik heb een klacht om mijn geld terug te betalen, maar tot nu toe is er geen update meer dan een maand geleden. De klantenservice is inefficiënt en ik heb geen geduld voor een slecht antwoord, het item is niet goedkoop om te verwaarlozen. Ik werd zelfs bedreigd door deze klantenservice LEE ANNE dat ze niet zal ondersteunen of reageren wanneer ik een negatieve feedback of opmerking maak in een e-mail.

Jasper
03-08-2020

Echt heel goed

Ze hebben echt alles helemaal goed gedaan. Ik kon mijn schoenen via Fruugo bestellen bij een winkel in New York. Heel duidelijk. Besteld, direct bericht van de winkel dat m'n schoenen verzonden worden met fedex. Alle kosten kloppen met de prijs van Fruugo. Niks extra.

Elke dag op de hoogte gehouden waar de zending zich bevond en na acht dagen heb ik precies de sneakers die ik al tijden zoek. Geweldig

Miek
03-08-2020

Niets bestellen

Had bestelling gedaan 24 juni. Niks ontvangen. Geprobeerd contact te krijgen ook niks geven niet thuis zeer slechte bedrijf

Sandra
28-07-2020

Ik ben benieuwd!

Ik lees nu pas alle reviews. Het zweet breekt mij uit. Ik heb best wel wat besteld. Maar als ik het niet ontvang, betaal ik ook niet.

Het zou ook "te mooi om waar te zijn" zijn.

Ik laat het weten als ik alles gewoon ontvangen heb.

MO
28-07-2020

Misleidend

Je hebt geen idee waar je het product hebt besteld. Bij mijn bestelling bleek het uit Australie te moeten komen levertijd 3 weken . En dan moet ik Douane nog afwachten. Het lijkt of er een Nederlands bedrijf (of in ieder geval locatie) achter zit maar ook de help geeft een standaard Engelse reactie. Oftewel van mijn Nederlandse klacht neemt niemand notie.

22-07-2020

Onbetrouwbaar

Ja, hoor. Mooi! Kon ik toch de witte RSD versie van de lp Moondog bij Frucko kopen. Moest wel uit de VS komen, maar meevallende verzendkosten. Nou, daar kwam-ie helemaal niet vandaan, maar uit Sussex (uk) en hij was zwart! Zo hadden ze ‘m besteld. Ja, zij wel.

Klubok
21-07-2020

Geen geld terug

Heb bij fruugo medicijnen voor mijn hond besteld en betaald

Na een dag kreeg ik een mail dat het artikel niet op voorraad was en dat ze mijn iban nummer wilde hebben om het geld terug te storten.

Dit heb ik gedaan maar tot op heden krijg ik iedere keer dezelfde mail maar geld nog steeds niet terug. Oplichters zijn het