Fruugo reviews

2.6

Simone
04-04-2018

LET GOED OP

Ik raad deze site niet aan.

Je gaat naar fruugo.nl en tref je een Nederlandse site van top tot teen.

Als je een bestelling plaats, zie je duidelijk in de scherm "artikel op voordaad, binnen 24 uur verzonden"

Dan denk je "Ah cool! Het is een Nederlandse site, dan krijg ik morgen mijn bestelling!"

Betaal je je bestelling en. krijg je de eerste email dat zij niet verantwoordelijk voor het inlevering zijn. Lees je verder en .Het artikel komt uit US.

Het artikel werd binnen 5 dagen VERZONDEN en binnen een maand gekomen. En nog de douanebelasting.

Ik ging nog terug om een bestelling te simuleren en de informatie van het land ziet onder, verborgen in een uitklap sessie.

Niet bij Fruugo kopen. De site moet aangepast worden en duidelijk laten zien waar het artikel oorspronkelijk vaandan komt.

Wilbert
03-04-2018

Snelle levering fleece vesten

Ik had drie fleece vesten besteld en die waren binnen een paar dagen al binnen(uit Engeland).Ik kreeg de track en trace code en op de dag van levering een sms van DPD binnen welk uur ze zouden komen en ze kwamen ook binnen dat uur.Zeer tevreden dus!

Margot
02-04-2018

Dag geld

Geen bevestiging van mijn bestelling gekregen, waardoor alles 'kwijt' is. Geen reacties verder. Na een week nog geen pakketje gekregen. Nooit meer Fruugo!

26-03-2018

Wat een valse beloftes

Uiteindelijk geleverd na 2 maanden.

22-03-2018

Makita frees

Waardeloos nooit wat gehad echt noooit kopen koop alleen bij erkende shops 24 uur levering

14-03-2018

Sneller dan verwacht pakketje ontvangen

Ik had een petticoat van bedrijf uit UK besteld en zou het tussen 13 en 26 maart ontvangen en ik heb het vandaag de 14e al binnen in goede staat. Dus tevreden klant hier

Yenny
13-03-2018

Geen pakket gekregen

Ze sturen geen track & trace nummer Pakket verstuurd zonder huis nummer waardoor het pakket naar hun wordt terug gestuurd.

Nooit meer iets van gehoord.

Geen pakket dus en geld weg

René
10-03-2018

Order geannuleerd = geld weg!

Order door wederpartij geannuleerd. Ze hadden het product niet op voorraad. Betaling niet terug ontvangen. Op mail reageert Fruugo niet, de retailer zelf verwijst naar Fruugo. Pure oplichting! Betaal nooit vooraf maar uitsluitend achteraf na levering!

Anna
06-03-2018

Niets gekregen

Een boek besteld, betaald en niets gekregen. Geen antwoord op mijn mail :) Nooit meer.

Jarno
17-02-2018

Niet duidelijk over invoerrechten

Een creme besteld via Fruugo, bij koop geen duidelijke informatie over invoerrechten. Daarna een lange levertijd van 3 weken en € 19,- aan invoerrechten. Bestel er nooit meer iets.

Lies
08-02-2018

Tevreden

Ik heb binnen de week gekregen wat ik heb besteld, zonder extra kosten. Ik ben tevreden.

Harry
05-02-2018

Misleiding

Boek (kunst) van Cezanne besteld, zou op 30 januari zijn verstuurd. Geen boek gekregen. Ook geen meldingen of andere berichten. Geen andere conclusie mogelijk dan dat hier sprake is van misleiding. Fruugo een afrader dus.

Lisa
02-02-2018

Bestelling niet geleverd

Voor de kerst een bestelling gemaakt, vol verwachtingen om de te hebben voor Kerst. Na 3 mails naar Fruugo heb ik nog niks gekregen. Ik gebruik Fruugo nooit meer

Marieke
30-01-2018

Niets ontvangen, geen reactie op mail.

Wel aanbieden, de klant (mij en velen met mij zie ik hieronder) laten betalen maar niet leveren, niet reageren op mail en telefonisch onbereikbaar.

Lijkt op oplichting.

Hugo
29-01-2018

Te laat geleverd, slechte service

Mijn bestelling is te laat geleverd. Ook nadat ik Fruugo had geïnformeerd dat retourkosten niet in rekening mogen worden gebracht als de merchant zijn afspraken niet nakomt bleven zij dit weigeren.

Tot slot beantwoorden zij mails in het Engels dan weer in het Nederlands dan weer via .com en dan weer via .nl. In hun mail beschrijven ze zichzelf als een "Global Market place" maar van internationale regelgeving en service hebben ze niets begrepen.

19-01-2018

Bestelling niet ontvangen.

Krijg geen contact de Track and trace code is van 9 dagen terug service is waardeloos en ik ben duidelijk bekocht Laat je niet naaien!

Guido
14-01-2018

Totale ramp

4 stuks vinyl,lp gekocht bij fruugo. Daarboven op mocht in nog eens een kleine 50% (43 euro)invoer taks betalen ,wat vooraf op geen enkele manier meegedeeld wordt. Uiteindelijk na weken wachten lp's thuis gekregen,betaald voor top kwaliteit maar rommel gekregen. De Lp's waren zo krom getrokken als maar kon zijn ,het leken wel een pannekoeken. Dus ja begin maar ,terugsturen naar US?Wat met invoertaksen?

voor mij is het duidlijk;www.fruugo.be,nooit meer!Veruit slechtste webshop waar ik ooit iets gekocht heb!

Angelique
11-01-2018

Top service

Na vele slechte ervaringen te lezen heb ik mijn horloge besteld met betaalmethode Klarna. Ik heb hem op zaterdag besteld en woensdag al in huis met express shipping. Ben erg tevreden en heb de horloge een stuk goedkoper kunnen kopen via fruugo.

Floris
11-01-2018

Bestelling binnen 24 uur, maar ik wacht al een week

Ik had een cadeau voor een verjaardag besteld. Op de site staat, binnen 24 uur verstuurd. Inmiddels een week verder, en ik heb niets ontvangen, geen bevestigingsmail, geen factuur. Dit ben ik gewoon niet meer gewend in deze tijd. Nooit meer zaken mee doen.

Gre
10-01-2018

Creme besteld nooit aangekomen.

18 dec.2017 creme besteld. Nooit aangekomen. Je kunt niet bellen alleen mailen en er gebeurt niks. Bestel hier niks!