Fruugo reviews

2.6

Nick
01-04-2021

NiET BESTELLEN

Heb hier een shirt besteld voor te golven, krijg een shirt dat niet eens op de afbeelding staat. Moet ik 18 euro retour kosten betalen. Geven slecht antwoord en lossen de problemen niet op.

Dus met 1 woord ; OPLICHTERS

Thomas
30-03-2021

Schandalig slecht - misleiding

Schandalig slecht. Je wordt misleid op de website, waar bij het door mij bestelde product staat 'binnen 24u verzonden'. Na bestelling en betaling ontvang ik de volgende dag een mail dat het product uit China komt en na 3 a 4 weken pas wordt geleverd.

Enkele weken later ontvang ik van PostNL een bericht dat ik na betaling van E17 het pakketje mag afhalen. Het bestelde product kostte e25. Totale oplichting dus. Verder zijn ze niet telefonisch bereikbaar om klacht te bespreken. Begin hier niet aan. Ik ga het pakketje (een mitella, mijn dochter had haar arm gebroken) uiteraard niet ophalen. Mosterd na de maaltijd en met de bijkomende douanekosten veeel te duur geworden. Ook over eventuele douane kosten werd niets vermeld bij het product op de website.

Narima
25-03-2021

Ik geef 4 sterren .

Ik geef 4 sterren *1 beste deal ( prijs),

*2 levertijd was snel, *3 product zoals omschreven, *4 de correspondentie ( wel is waar met de mail is correct beantwoord.

De ster *5 die ik niet geef is, maar erafhaal is voor het feit dat er geen track en trace was en ik in onzekerheid heb gezeten . En bang was gemaakt door alle slechte reviews.

Maar mijn pakket is toch netjes en op tijd bezorgd . En wil ik jullie daar enorm voor bedanken.

Fugelsje
25-03-2021

Geheel naar verwachting!

Product geleverd vanuit USA en geheel naar wens! Artikel was kwetsbaar, maar uitstekend verpakkingsmateriaal, goede communicatie over vordering verzending en vlgs. afspraak afgeleverd.

Product tot volle tevredenheid!

Lieven
22-03-2021

Goederen komen uit USA

Goederen komen zonder het vooraf te vermelden ex USA met dus ongekende invoerrechten : nooit meer!

Oana
21-03-2021

Fruugo.nl is een chinese site, niet hier bestellen

Ik heb meergere artikles besteld, denkend dat een nederlands site was. De schoenen zijn allemal klein, en ik kan de artikles in America of China sturen op mijn eigen kosten. Ik probeer ze nu via martkplaats te verkopen. Slechte qualiteit producten. Niet hier bestellen!

Nico
20-03-2021

Rotzooi

Kostuumjasje besteld. Ontzettend lelijk de naden zie je zitten. De lengte is op zich redelijk tot goed maar de breedte is denk ik van een chinese man ofzow. Ondanks de grootste maat.

Past voor geen meter.

Maar vooral de kwaliteit is echt verschrikkelijk slecht. Ziet er niet uit.

Dinges
19-03-2021

Geen EU of NL consumentenrecht, importgoederen

Niet bestellen hier. Deze UK .LTD richt zich specifiek op NL klanten met NL taal, betaalwijze, domeinnaam, en Google advertenties maar houdt zich niet niet aan de EU en NL wetgeving, ze hanteert geen 14 dagen bedenktermijn, geen Wet Koop Op Afstand, (langs digitale weg afgesloten dient ook via digitale weg te kunnen worden geannuleerd) geen mogelijkheid orders te annuleren, niet AVG conform, geen directe contact mogelijkheid (mail bot) essentiële voorwaarden worden voor de verkoop niet duidelijk gemaakt, goederen komen van buiten de EU en import/Administratie/BTW kosten worden dus achteraf extra in rekening gebracht. Inmiddels zowel bij ACM als Google melding gemaakt.

Frie
11-03-2021

Bestelling prima verlopen

Hetzelfde artikel voor de helft van de prijs gevonden op Fruugo. Had de negatieve reviews gelezen en verwachtte er niet teveel van en nam de gok.

Levertijd zou 6 tot 12 dagen zijn maar na 3 dagen had ik het artikel al thuis. Perfect!

Ike
04-03-2021

Leugenaars net zoals de mensen van deze ervaring site

Bestel hier nooit want je krijgt het toch niet binnen.

Helga
01-03-2021

Filorga sleep & peel

Meerdere malen gereclameerd. Het product in december besteld en tot aan vandaag (1 maart 2021) niet ontvangen.

Ik bestel hier nooit meer!

Devres
18-02-2021

SLECHTE ERVARING

Ik heb vorige maand 2 dingen besteld, 1 sweatshirt en 1 t shirt, die zou 2 februari of 12 februari komen, en zegen dat ik 1 weekje moet op 18 februari vandaag, nog steeds geen bericht no steeds geen pakketje wat een oplichters! nooit meer daar bestelen.

Martina
18-02-2021

Slechte ervaring

Koop hier geen servies van Nicola Spring, want ze sturen alleen maar misbaksels vanuit Engeland naar je toe. Ze houden je voortdurend aan het lijntje met mailtjes van stuur nog eens een paar foto’s van de misbaksels “eh ik van niks weten “, want er reageert elke keer iemand anders. Terug sturen kan niet want dat is te duur , dan beloven ze 50 % korting ,maar dan gaan ze je elke keer weer vragen ,waarom je het wil terugsturen dus trap er niet in. Een helpdesk van Fruugo zelf is alleen per telefoon bereikbaar wat waarschijnlijk ook heel veel geld gaat kosten. Ze willen dus dat je het met de leverancier overlegt. Kortom koop hier niks is mijn advies. Ga naar Bol.com of Amazon of iets anders.

16-02-2021

Invoerrechten buitensporig hoog

Jack bestel van 349.

Komt uit de UK. Invoerrechten 104 euro!

Edwin
15-02-2021

Waardeloos!

Na 5 weken de bestelde kalender nog steeds niet ontvangen.

Als hij in December ooit geleverd gaat worden heb ik er niet veel meer aan.

Pilar Moreno
15-02-2021

Spam bedrijf

Verspil jouw geld niet, ze zijn scam

Roel
05-02-2021

Wordt volgende dag verstuurd, er staat dan niet bij dat dat uit Amerika is.

Product nooit geleverd, wel eerst 2 maanden opgewacht.

Enige pluspunt is dat ik na veel mailtjes wel mijn geld terug heb.

Hier nooit bestellen!

Hanneke
04-02-2021

Pittige invoerrechten.

Een creme besteld van € 59,00. Fruugo rekent € 10 verzendkosten. Er ligt nu een bericht in de brievenbus dat ik het pakje bij het Post NL punt kan ophalen en € 23 invoerrechten moet betalen omdat het product uit Engeland komt.

Een fikse tegenvaller.

Dit was de eerste en de laatste keer dat ik bij Fruugo heb besteld. Zo wordt het nog een dure creme.

Zafer
26-01-2021

Geen service

Ik heb een bureaustoel besteld en deze is na 1 maand al stukgegaan. Ik heb hiervoor de contactformulier ingevuld en 2 maanden later is volgens hen de case afgehandeld terwijl er op geen enkel manier contact is opgenomen. Ze hebben de moeite zelfs niet gedaan om te mailen of op welk manier dan ook contact op te nemen.

Kelly
25-01-2021

Schande

Niet bestellen!

En al helemaal niet ook met klarna!

Ik heb dan wel mijn product ontvangen, ook meteen weer gerouteneerd voor welgeteld €25,-!

Nu 3 maanden later zit ik nog met klarna te chatten omdat de factuur maar niet geannuleerd word en ik daar nadelen van ondervind!

Je ken heen en weer blijven chatten de ene medewerker stuurt er weer een ander op af!

En dan te bedenken dat ze alle bewijzen hebben dat dit bedrijf me pakket heeft terug ontvangen en ze er voor hebben getekend!

Klarna gaat er elke keer achteraan zeggen ze en hoor net zelfs dat ze me niet eens kunnen garanderen of ze het met hun kunnen oplossen.

En ik dan zelf weer contact ken opnemen!

Schande na de consument gewoon! jullie werken dus samen maar niet samen?

Nooit gezeik met klarna gehad oprecht altijd nette service maar dit is echt geen stijl

Fix ur shit