Fruugo reviews

2.6

Iris
04-10-2019

Extra kosten verzwegen

Beetje jammer dat ze vergeten te vermelden dat er nog douanekosten bijkomen en je uiteindelijk dus veel duurder uit bent dan je denkt, heb lang op mijn pakje gewacht maar dat vond ik het ergste niet. Dat ik achteraf nog eens 19,95 extra moet betalen vind ik wel erg.

Alex
17-09-2019

Vergeten te vermelden dat er achteraf douanekosten komen

Bestelde online zonnebril. Prijs was aanvaardbaar maar niet extreem goedkoop (124€).

2 weken later douanekosten: 43,74€!

Nooit op de hoogte gesteld dat dit kon gebeuren.

Birger
16-09-2019

Slechte service nooit iets ontvangen

Heb hier een scherm bestelt en zit al 1 maand en 2 weken te wachten en nu word ik gewoon genegeerd

Ad
14-09-2019

DVD betaald en niet geleverd

Op 18 augustus een DVD besteld, op 19 augustus verzendbevestiging, levering tussen 26 augustus en 6 september. Niets ontvangen, wel betaald.

Alex
12-09-2019

Nooit aangekomen

Ook hier wat besteld en is na 3,5 week nog steeds niet aangekomen

Dit is echt nep

Aangifte bij politie vandaag tegen dit bedrijf!

Lubbert
09-09-2019

Wel betaald nooit gekomen waardeloos bedrijf.

Wel betaald nooit gekomen

En geen contact met het bedrijf fruugo.

Nicolette
04-09-2019

Opgelicht!

Ik heb mijn halve bestelling maar ontvangen en niemand te bereiken en nu na aantal maanden nog steeds niets geregeld. Denk dat ik mijn geld gewoon kwijt ben

Calvin
03-09-2019

Hele slechte website! niet aan teraden

1 ijshockey stick besteld maar na lang wachten is de verkeerde geleverd. Daarna nog een besteld en opnieuw weer de verkeerde stick binnen gekregen. Super slechte serves en niet te vinden hoe je nou contact op kan nemen met de klanten service.

Echt een afraden!

Vanes
26-08-2019

Dekbedovertrek

Hai

Nou ik heb dekbedovertrek besteld en hij is net binnen gekomen ?

Maar ik zag paar dagen geleden dat ze niet bezorgen wat klanten hadden geschreven dus schrok ervan? maar gelukkig is bezorgd en dat moet ook gezegd worden

Ik ben tevreden ?

Bedankt voor de fornite overtrek

JENNY
25-08-2019

Bestelling annuleren

Ik had 3 producten besteld en wou afrekenen en mijn betaalkaart werd niet aanvaard? wat in het verleden wel het geval was. Nu wou ik opnieuw een poging en die betreffende 3 producten bestellen en wat gebeurt er : in mijn winkelmandje zie ik nu alles x 2 = 6 producten!

Hoe moet je die bestelling nu annuleren, mij is het in ieder geval niet gelukt. Meer duidelijkheid aub

22-08-2019

Fuugo houd je aan het lijntje. Levert niet. Alleen als je geluk hebt

Geen levering. Ook niet na maandenlange moeizame communicatie. Eveneens na tussenkomst vanervaringen.nl

Robin
20-08-2019

Reiskoffers

2 reiskoffers besteld bij fruugo.

Dit ivm het aangepast bagagebeleid van Ryanair.

Stom om dit ooit te doen.

Besteld op 24 juli en nu 20 augustus nog niets geleverd.

Ben inmiddels al lang weer terug van vakantie.

Verwacht dat ik mijn geld of reiskoffers niet terug ga zien als ik de rest van de recensies lees.

Gerrit
11-08-2019

Onbereikbare klantenservice

Na bestellen werd pas duidelijk dat het extra douane kosten zou hebben. Duur horloge slecht verpakt en mankement duidelijk zichtbaar in de wijzerplaat. Als je dan contact op wil nemen. Geen telefoonnummer. Behalve een vage voicemail en via fruugo zeggen ze gewoon dat je met je verkoper contact op moet nemen. Maar daar verder geen info over. Of tewel van het kastje naar de muur. En dan is het de vraag als je het terug stuur of je je geld wel terug zou krijgen. Dus ja wat moet je dan?!

Alka
09-08-2019

Op tijd geleverd , originele product

Ik heb een parfum op Gruugo.nl besteld, die ik nergens anders te koop kon vinden. Dan ging ik alle slechte recensies lezen! Daar schrok ik van!

Maar gelukkig heb ik geen slechte ervaring met deze site gehad! Mijn parfum is nog eerder dan verwacht geleverd! Originele parfum en voor een goede prijs!

Irene
09-08-2019

Levertijd

Ook ik kom erachter dat mijn product helemaal uit australie moet komen. Daar zeggen ze op de website bij het doen van de bestelling niets over.

Dit is moedwillig misleidend.

Bestel hier niet!

Wilco
28-07-2019

Fruugo ik ben er ook ingeluisd!

Schoenen besteld, natuurlijk niks ontvangen. Geen verzendmail of enige reactie per klantenservice. Denk dat ik naar mijn geld kan fluiten. Dus mensen wees gewaarschuwd. Het klopt allemaal wat hier staat. Had ik dit maar eerder gelezen.

Anouschka
27-07-2019

Zeer slecht

Ik heb mijn product dan wel snel ontvangen maar ik heb hem geretourneerd en zit al sinds 5juli te wachten op mijn geld, zeer slecht en eigenlijk gewoon strafbaar wat ze doen. krijg je een enquete van ze die geef ik ook slechte beoordeling doen ze ook niks mee, schoften zijn het. en via track & race weet ik dat ze mijn product terug hebben. stik er lekker in

Fons
20-07-2019

Doen zich voor als een Nederlandse verkoper

En dan komt de waarheid aan het licht: het product wordt gezonden vanuit Australie. Niemand informeert je daarover. Ik heb vragen gesteld, maar geen antwoord ontvangen.

Yolanda
18-07-2019

Toch ontvangen en goed

De eerste keer heb ik mijn pakket niet ontvangen ik heb hier ook over geklaagd op deze site. Ik kreeg reactie van Fruugo en dat vond ik zeer verassend. Ik ben goed te woord gestaan online en heb hetgene wat ik had besteld alsnog netjes en goed verpakt ontvangen.

Ik moet zelf toegeven dat ik ook eerder contact had moeten opnemen met Fruugo.

Doordat ze zelf reageerde op mijn klacht vind ik ook dat ik een goede review moet schrijven.

Alsnog bedankt.

18-07-2019

Slecht bedrijf

Verkeerde item geleverd ( goedkoper uitgave) maar op geen enkele manier kun je met fuugro in contact komen . Dat dit nog kan in 2019