Snelle levering. Betalen met Klarna.
Terugzending op kosten van de koper. Pakketkosten betalen. Onzekerheid over product.
Moeite met maken van bestelling. Kortingscode bleef hangen. Snelle levering.
Product gelekt in zending. Onvoldoende terugbetaling aangeboden. Onvoldoende compensatie aangeboden. Onvriendelijke klantenservice.
Bestelling kwijt. Zelf mailen. Zelf bellen. Op onderzoek uit gaan. Geen stijl. Zonde.
Niet ontvangen. Moeten betalen. Slechte bezorging.
Systeemfout. Schuld op de betalende klant gewezen. Niet in staat mee te denken in mogelijkheden. Verzendkosten betalen. Slechte klandizie.
Slechte service. Geen tondeuse. Geld kwijt. Mail niet beantwoord. Lang wachten.
Snelle bezorging. Betalingsproces. Terugkoppeling prima.
Betaling aan U direct terug ontvangen. Dank daarvoor.
Directe terugstorting van het betaalde bedrag.