Ikwilkoopjes.nl reviews

Periode20222021

Alen
04-02-2020

Bestel hier niets

Ik heb hier een product besteld en deze is beschadigd binnen gekomen. Vervolgens zou een vervangend product geleverd worden. Dit is al 2 maanden geleden. Na diverse herinneringsmails en toezeggingen nog altijd niks ontvangen. Ik zou andere adviseren hier niets te bestellen.

Mike
07-02-2020

Niets geleverd wel geld retour. graag zou ik willen zien dat de webshop zelf contact onderhoud of iets wel geleverd word. dat vind ik beter voor het vertrouwen en hoeft het geen maanden te duren

Twijfelachtige webshop

31 oct 2019 iets besteld en nu 25 jan 2020 nog altijd niets geleverd! eind december een mail gestuurd met de vraag of het nog ging komen, jazeker werd er gezegd. in het track en trace linkje zie ik dat de status sinds 1e week november al ongewijzigd is. ik zou zeggen niets bestellen hier!

Update van 07/02/2020:
Na contact te hebben gehad is mijn bedrag terug gestort op mijn rekening. Als tip wil ik graag meegeven dat jullie zelf het contact onderhouden of iets wel of niet geleverd kan/zal worden.

22-01-2020

Product in orde en vriendelijke medewerker

Product in orde en vriendelijke medewerker

Steffanie
21-01-2020

1 december besteld 21 januari nog niet bezorgd

Slechte klantenservice, onbetrouwbaar bedrijf. Meerdere malen contact gehad. Eerst om de bestelling binnen 24 uur te annuleren wat niet kon, vervolgens 5 december een mail gehad dat het pakket verstuurd is en momenteel nog steeds niets ontvangen. Over de klantenservice of in dit geval bij dit bedrijf waarschijnlijk klachtenservice, ook weinig goeds.

Slechte reviews blijven niet op hun website staan.

Ellis
20-01-2020

Ikwilkoopjes.nl slechte ervaring!

Mijn vrouw heeft begin december een bestelling voor een warmte bodywarmer gedaan. Op 24 december kregen we bericht dat deze succesvol bezorgd zou zijn. Wij weten niet waar dan, maar in elk geval niet bij ons!

Na mailcontact werd meermaals de belofte gegaan dat de bestelling opnieuw bezorgd zou worden binnen een paar dagen.

Tot op heden nog niets ontvangen en daarom ook al meerdere malen schriftelijk verzocht om de bestelling ongedaan te maken en het geld terug te storten.

Telkens krijgen we te horen per mail van een zekere Tessa dat als volgende week woensdag het nog niet geleverd is ze wat zullen gaan regelen. Dat is nu al meermaals gebeurd. Weinig vertrouwen dat dit goed komt ;-(

Selma
17-01-2020

Zoek het product bij aliexpress

Product afgeprijsd van 50 voor 25 euro (later lees je dat afgeprijsdeafgeprijsdeniet geretourneerd mogen worden). Dan krijg je het binnen is het ding nog geen 5 euro waard. Komt gewoon van de Aliexpress!??

De positieve reacties hier zijn gewoon van medewerkers. Heb ook een negatieve review op hun site geplaatst en die wordt steeds verwijderd

Ingeborg

Zet slecht ervaring

Ik heb op 4 december een bestelling van een warmte bodywarmer gedaan.

Op 28 december kreeg ik bericht dat deze succesvol bezorgd was.

Ik weet niet waar dan, maar in elk geval niet bij mij!

Na mailcontact werd de belofte gegaan dat mijn bestelling opnieuw bezorgd zou worden binnen een paar dagen.

Tot op heden nog niets ontvangen en daarom ook al meerdere mailen schriftelijk verzocht om de bestelling ongedaan te maken en mijn geld terug te storten.

Het wordt totaal niet op gereageerd! ?

Jeremy

Leuke webshop

Nu 2x iets gekocht via de advertentie en het was een goede ervaring. Ik kom heus terug

Cory

Erg vriendelijk

Goed geholpen met de aankoop van het speelgoed voor onze zoon.

Leona Peters
14-01-2020

Geleverd maar levertijd lang

Ik heb 2 weken op mijn product moeten wachten maar ben er wel blij mee. Op de site kon je dat ook lezen zie ik achteraf

Klaas
12-01-2020

Reageren niet op mail !

Lijkt er op dat de positieve tot zeer positieve ervaringen door het bedrijf zelf cq medewerkers geplaatst zijn.

Jans
12-01-2020

Komt gewoon van aliexpress

8 weken moeten wachten op bestelling. Vervolgens een briefje in de bus van post.nl met een "niet thuis code". Pakket lag bij een postnl locatie. Ik de code ingevuld bij postnl op de website. Staat er bij afzender: aliexpress!

Oplichters zijn het.

Wendy
11-01-2020

Magische stiften

11 december 2019 bestelling geplaatst , 5 a 10 dagen levertijd , dus tijd genoeg voor een cadeau voor nieuwjaar , ja niet dus nog steeds niet in huis , en als ge dan kijkt komt het van ome alie , traceercode werkt ook bijna nooit , Nooit bestel ik nog via deze site heb ook al mails gestuurd , kreeg de eerste keer wel reactie nu niet meer ( teleurgesteld )

Anno
11-01-2020

Niets geleverd reageren niet

4 december is besteld en betaald. Niets geleverd, geen enkele reactie op mijn mails.

Jolanda
10-01-2020

Duurt te l ang

Zit al vanaf 7dec. Op mijn pakketje te wachten en nog steeds niet binnen het zou binnen 5 tot 10 dagen duren maar het is al 5 weken onderweg en nog steeds niets dus voor mij geen succes om daar nog iets te kopen .

Albert
09-01-2020

Bestel wat leuks, krijg ik het via AliExpress. en VEEL, HEEL veel duurder !

Leuke rammelaartjes gezien, landelijke actie. Geloof pop up via fb. Betaal daarvoor € 14,95. Kreeg deze vandaag. Blijkt het aliexpress te zijn. Even nagekeken. Kost bij aliexpress € 1,39! gratis verzending.

Nu het van aliexpress komt, weet ik niet of ik dit mijn kleinkind durf te geven qua materiaal, verfstoffen etc.

Voel me zwaar genaaid!

Diana
07-01-2020

Ik geef zelden een 10!

Maar dit keer vind ik dat Joris van de klantenservice in het zonnetje gezet mag worden. Na dat wij een verkeerde bestelling binnen gehad hadden (en wij op vakantie moesten) heeft hij na onze reis een reep chocolade en een bosje bloemen gestuurd. Hij wist hoe belangrijk dit presentje was mij ons. Joris super bedankt! Groetjes van Diana

Familie
06-01-2020

Goed geholpen

Ik heb goede ervaring met deze webshop. Ik was op zoek naar een specifiek product voor mijn hond en tessa van de helpdesk heeft mij goed geholpen!

Thom Bartens
06-01-2020

Ik kom zeker terug

Een duidelijke en overzichtelijke webshop waar je dagelijks koopjes kan vinden.

Daarnaast heb ik altijd mijn producten ontvangen. Levering duurt lang dat wel. Klantenservice is vriendelijk.

Sander V.
05-01-2020

Overzichtelijke website

Veel koopjes en niet duur.