Intertoys reviews

1.7

Ad
10-11-2020

Preorder niet leverbaar, geen geld terug.

Preorder geplaatst voor een nieuwe spelcomputer op de dag van aankondiging, zonder verder bericht op de dag van levering niets ontvangen of gehoord.

Van de klantenservice krijg je doodleuk te horen dat ze niet kunnen annuleren en verzoeken ze je vriendelijk op levering te wachten. Tevens kunnen ze geen leveringsindicatie geven.

01-07-2020

INTERTOYS OOSTPOORT = TOP

Bij INTERTOYS in Oostpoort - Amsterdam wilde ik het wagenpark van mijn kleinkind vergroten. Ben uitstekend geholpen door Lotte en Jaleesa geholpen! Kennis van zaken en zeer sympathieke uitstraling! Binnen de kortste tijd had ik dat wat ik wilde: buldozer, kiepwagen en (als er iets mis zou gaan) een TAAATOEOEOE! (politieauto). Ik hoop nog vaker daar speelgoed te kopen. Complimenten!

Mario
22-06-2020

Intertoys staat géén slechte reviews op hun site toe! Dat heet CENSUUR!

Meerdere malen een review proberen te plaatsen op de verkoopsite van een "stuntstep" van Intertoys. Ook als WAARSCHUWING, omdat er ernstige ongelukken kunnen gebeuren als deze stuntstep wordt gebruikt voor stunts. Hij is er gewoon NIET geschikt voor!

GEEN ENKELE review werd geplaatst! Wordt dus ZWAAR gecensureerd door mensen achter de website van Intertoys! Echt heel slecht! Zo weet je dus niet of een product wel goed is, als je alleen de "goede" reviews krijgt te zien!

WAARDELOOS!

Kamran
09-05-2020

Kado voor mijn neefje

Voor de verjaardag van mijn neefje heb ik een kado besteld.levertijd was 3 dgn. Na 3 dgn niet geleverd. Na aantal x bellen moest ik zelf post.nl bellen om te vragen waar mijn pakket was. Volgens post.nl was de huisnummer niet bekend en hebben zij terug naar intertoys gestuurd. Weer intertoys bellen (trouwens hun service centre zit in Suriname maar dat maakt niets uit) krijg ik een dame die zegt dat zij niets meer kunnen doen dan op de retour wachten en dan ga ik mijn centen krijgen en dan moet ik opnieuw bestellen. We zijn nu 2.5 maand verder en 8 mailtjes en meer dan 6 telefoon gesprekken verder,maar nog steeds mijn centen niet gehad. En hun communicatie wordt steeds en steeds slechter en heel onprofesioneel. Dacht dat het bedrijf zeer professioneel was maar dat valt zeer tegen. Oplichters en slechte service nooit meer hiet bestellen mensen! want je kunt fluiten naar je centen. Ik wil best doneren! had het dan op zn minst jullie service goed afgeleverd pffffff stelletjes amateurs.

Arjan
12-01-2020

Kapotte dozen geleverd. kon niet meer cadeau worden gedaan.

Kregen de bestelling in kapotte dozen aangeleverd. Direct gebeld, zouden terugbellen, want de juiste persoon was niet aanwezig. Dit gebeurde de volgende dag. Wilden pas nieuwe artikelen sturen wanneer de bestelde artikelen retour waren. Dan zouden wij de bestelde cadeaus echter niet meer op tijd ontvangen.

Ik kon wel naar de winkel gaan en daar de artikelen opnieuw kopen. Dan kon ik de kapotte spullen retour sturen en zou ik mijn geld retourontvangen. Dat is geen oplossing, moet ik alsnog 2x betalen. Heb de spullen retour gezonden en bij een andere webwinkel gekocht.

Wat een slechte service zeg. Kan niet in de winkel ruilen als je via internet besteld. Bieden geen oplossing voor eigen fouten. En ik heb na ruim een week nog steeds mijn geld niet terug.

Toine
03-12-2019

Klanten'service'

Tijdens een bezoek aan de Intertoys vestiging in Mierlo wil ik graag een Lego artikel kopen wat afgeprijsd is naar €89.99 dit wordt met een kaartje bij het schap aangegeven. Wat blijkt is dat als ik aan de kassa kom de prijs €127,98 is.

Hieropvolgend vraag ik hoe dat kan aangezien op het kaartje van het artikelnummer van Intertoys, het bouwdoos nummer van Lego en de omschrijving van het artikel overeen komen.

Wat blijkt is dat de Franchise nemer van deze vestiging van Intertoys ontvangt en deze op de schap dient te zetten en dus zij verantwoordelijk zijn voor de fout en het artikel niet kan verkopen voor de prijs op het kaartje.

De zeer klantvriendelijke mevrouw van Intertoys Mierlo neemt voor mij contact op met de klantenservice van Intertoys om mij te helpen om het artikel te verkopen voor de prijs op het kaartje als service naar mij toe.

De slecht verstaanbare mevrouw van de klanten'service' geeft aan dat dit niet de eerste klacht is die zij hierover ontvangen heeft en geeft aan dat mij dezelfde dag terug gaat bellen, maar doet dit niet, dus ik bel weer, leg de situatie nog een keer voor en wederom krijg ik de toezegging diezelfde dag teruggebeld te worden.

Omdat ik ongeduldig ben bel ik na de volgende dag weer en moet alles nogmaals uitleggen en mijn ongenoegen uiten over het feit dat ik niet teruggebeld wordt en het feit dat ik graag de betreffende bouwdoos wil kopen voor de prijs die op het schapprijskaartje staat. Steeds krijg ik het antwoord dat de scanprijs de correcte prijs is en dat er nagevraagd moet worden wat er gedaan kan worden.

Ik vraag of ik de mensen die wel iets kunnen zeggen kan spreken, maar dat gaat niet en steeds krijg ik hetzelfde verhaal wat in het belscenario van de mensen van de klanten'service' staat te horen dat de scanprijs de juiste prijs is.

Ik heb daaropvolgend de vestiging van Intertoys gebeld en gevraagd of zij mij nog een keer kan helpen en terug te bellen. Dit doet zij wel en laat mij weten dat ook zij tegen dezelfde 'service' aan loopt als ik.

Het is dus blijkbaar zo dat men allerlei prijzen op de schappen kunnen zetten, maar daar zich dan niet aan hoeven houden. Dit vind ik niet alleen verlakkerij van de klanten, maar ook erg onvriendelijk voor de mensen in de winkels die wel de klanten face-to-face te woord moeten staan.

Uiteindelijk heb ik de hoop opgegeven en kan Sinterklaas niet het droomgeschenk aan mijn zoon geven, doordat Intertoys niet zijn verantwoordelijkheid neemt voor zelf gemaakte fouten. En blijkbaar ben ik niet de enige die hier tegenaan loopt.

Een cadeau uitzoeken zou leuk moeten zijn .

15-11-2019

Weigeren te leveren

Intertoys weigert te leveren.

Lego met 50% korting besteld.

Door volgens hun een fout in de site weigeren ze te leveren en beroepen hun op het feit dat de prijs ongeloofwaardig zou zijn en dat ze niet meer op voorraad waren.

Ze hebben ze nog steeds op voorraad en 50% op lego is geen uitzondering.

Tevens is de klantenservice zeer slecht.

Spreken allemaal gebrekkig nederlands en willen onder geen beding helpen of zoeken naar een oplossing.

Zonde dat zo een groot bedrijf zo afgezakt is.

Shopper
31-10-2019

Maken eigen regela

Absoluut de webshop vermijden. Komen overeenkomst niet na en reageren kortaf en onbeschoft op nette mails mijnerzijds. Maken hun eigen regels en volgen niet het Nederlands recht. Ik heb dit gecheckt bij zowel de consumentenbond en mijn rechtsbijstand en werd door beiden in het gelijk gesteld. Gelukkig neemt de jurist mijn zaak over. Maar nooit meer deze ellende

Diana
18-06-2019

Artikel stuk bestel maar opnieuw maar wel de verzendkosten nogmaals betalen!

Wat een teleurstelling bestel je een leuke discolamp voor een verjaardagsfeestje lamp werkt niet. Na een half uur aan de telefoon met een dame van de klanten service (die het begrip klanten service zeker niet begrijpt) was de eindconclusie dat het erg vervelend is maar ik kan het artikel gratis terug sturen (ik had al nl. verzendkosten betaald, vergeten?) en opnieuw bestellen en dus opnieuw verzendkosten betalen (lees voor de 2e keer!) wauw wat een geluk dat ik het gratis mag retourneren anders was het drie keer! voor de goede orde de waarde van het artikel 12,99. Nou zou je zeggen ga even naar een winkel tja bij mij is er dus geen een meer in de wijde omtrek te vinden en ben ik veroordeeld tot de telefonische klantenservice! Bedankt voor niets!

Natalie
15-12-2018

Klanten service ? Nou niet bij Intertoys

Je plaats een bestelling op 8 december met betalen via afterpay leverdatum dinsdag 11 december. Dinsdag niets woensdag niets maar weer bellen. Krijg ik dezelfde dame die op haar dooie gemak zegt er was een storing jij moet maar bellen met afterpay. (deze dame bij een eerder contact ook al ontevreden aan de lijn gehad) Vreemd zeg ik ik bestel bij Intertoys dan zouden jullie moeten bellen met afterpay en niet ik. Maar goed dat gingen ze echt niet doen. oke dan toch maar zelf regelen. gelukt krijg ik donderdag een klein bij cadeautje binnen maar nog steeds niet het echte cadeau . Ik stuur een mail echter ze geven aan :

Van je klacht ontvang je geen ontvangstbevestiging. We zullen zo snel mogelijk, in ieder geval binnen 14 dagen, inhoudelijk reageren op je klacht. haha leuk voor zo’n kind op zijn verjaardag ja lieverd de speelgoedwinkel denkt niet aan kindertjes die wachten op hun cadeautjes.

Mijn advies als je iets binnen 14 dagen nodig hebt bestel dan zeker niet bij Intertoys. En hou er rekening mee dat je alsnog een andere cadeau moet regelen. Ik dacht dat ik nu eens ruim op tijd besteld had. En nu is het alsnog stress Bedankt Intertoys

Samantha
14-12-2018

Slechte website en klantenservice!

Zeer slechte website, twee keer een bestelling geplaatst. Blijft dagen lang de status op bestelling ontvangen en klaar voor verwerking houden. Neem je contact op met de klantenservice. Eerste keer heeeel laks. Je moet je bestelling opnieuw plaatsen. Opnieuw geplaast, blijft weer dezelfde status houden. Mail je met de klantenservice. Geen duidelijk antwoord en helemaal niet klantvriendelijk. Moet ik weer de bestelling opnieuw plaatsen, maar dan is mijn korting weg. Je wordt gewoon niet geholpen! Ze doen echt niet! Ze blijven maar terug mailen, ik hoop je voldoende hebben geïnformeerd.

Zeer slecht!

PP
27-11-2018

Stugge winkel

Totaal niet flexibel, meedenkend of meewerkend. Internetbestelling mag niet uit winkelvoorraad worden gehaald.

Advies: niets bestellen daar!

Mary
17-11-2018

Zeer klantonvriendelijk mindervalide

Ze zijn totaal niet vriendelijk voor mensen met een beperking dan vraag je om hulp wijzen ze waar je naar toe moet in je scootmobiel terwijl je er geen eens kan komen en met afrekenen verplaatsen ze echt geen centimeter mensen die buiten voorbij liepen die kwamen winkel in om te helpen

Dan zou je je toch dood schamen

Marleen
26-10-2018

Misleidende reclame

Er is een actie voor 30 euro aan duplo bestellen dan krijg je een bouwplaat. Zowel mijn dochter als ik kregen bij de bestelling geen bouwplaat. Het is op dacht ik. Op de site staat deze actie nog steeds. Even gebeld, ja die zijn op. De actie staat zowel op hun site als in het grote speelgoedboek, wat nog maanden geldig is.

Ferry
05-09-2018

Playstation 4 500 Million Limited Edition Drama

Het hele Playstation 4 500 million drama is nu ook van toepassing op Intertoys! Na uitverkocht te zijn overal (in een paar seconden), kwam ook eindelijk Intertoys met het nieuws dat ze hem gingen online gooien maar waarneer zeiden ze niet. Toen ik belde naar de klatenservice zei de vrouw aan de lijn dat ze niet wisten maar ook niet mochten zeggen waarneer dit was omdat ze alle klanten een eerlijke kans wilde geven hem te bestellen. Op die “eerlijke kans” kom ik aan het eind van mijn verhaal nog! Toen ik zei dat dit juist niet eerlijk is omdat nu alleen een paar insiders wisten waarneer hij online zou komen, toen zei de vrouw: tja jaaa……………. Schofterig dat ook dit bedrijf hem online heeft gezet en totaal niet liet weten waarneer ze dit gingen doen!

Maar goed, toen melde een site dat hij in de loop van deze week online zou komen. Ik kreeg het idee dat dit toch in de ochtend ergens zou gebeuren, dus op dinsdag (04-09-2018) werd ik wakker om 8:50 en zag ik dat hij eindelijk dan toch op de site stond! Dus ik blij en wachten en refreshen (ctrl F5) en ja hoor rond 11:00 hij stond online om te kopen! Dus ik de seconden dat ik het zag hem in mijn karretje gedaan en betaald en gekozen dat ik hem ging ophalen waar ik woon. Toen ik weer keek nadat ik hem had gekocht stond er al “tijdelijk uitverkocht” en dacht ik nog van “zo ik heb hem tenminste wel”! Toen opeens kwam hij weer online en heb ik zelfs een vriend laten weten dat hij weer online was! Die probeerde hem te bestellen, waar hij was al te snel offline om door te gaan met de bestelling!

Wat er 1,5 uur later gebeurde is echt ongelofelijk! De hele bestelling was opeens weg! Dus ik bel naar te klantenservice en daar kreeg ik een slecht Nederlands sprekende vrouw aan de lijn die even doodleuk beweerde dat ik dan pech zou hebben en hem niet zou krijgen! Terwijl ik juist vanaf seconde 1 er zit en hem gelijk besteld had! De vrouw ging ook nergens op in en beweerde dat ze gingen uitzoeken wat er gebeurd was en dat ik daarvan nog wat zou horen. Ja tuurlijk!

En een paar uur later (rond 15:00) wat denk je? De bestelling was terug en er stond dat hij was voltooid! Dus afgerond en ik kon de factuur uitprinten en in de avond kreeg ik een mailtje met de tekst:

“Uw bestelling met bestelnummer 180904-52076780 wordt vandaag aangeboden voor verzending naar de door u gekozen Intertoys winkel. Het pakket zal normaliter de volgende werkdag bij de Intertoys winkel van uw keuze worden aangeboden. Na ontvangst in de winkel is uw zending vanaf 16:00u beschikbaar om afgehaald te worden.

Let op Noteer uw ordernummer (of print deze mail) en neem deze samen met een geldig identiteitsbewijs mee zodat we de gegevens kunnen controleren en u de zending kunnen meegeven.”

Ook stond er bij mijn status: verstuurd! Dus ik enorm blij en ik belde hierover nog op naar de klantenservice en die zeiden van als u dat mailtje gehad heeft dan kunt er vanuit gaan dat u hem morgen kunt ophalen en ik dus extra blij! Maar wat blijkt, vandaag (05-09-2018) ben ik voor niets naar de winkel gegaan om mijn Playstation 4 500 Million Limited editie op te halen, waarvan ik dus bericht kreeg dat ik hem kon ophalen (via mailtje) in de winkel die ik had aangegeven. Ik snap echt totaal niet dat ik hem nu niet heb en ben vreselijk woest hoe dit alles gegaan is! Want sneller dan dit is ONMOGELIJK! Ik heb hem besteld de seconde zodra hij online kwam en ik was er vanaf seconde 1 bij! Neem van mij aan, dan moet hij gewoon nooit echt online gekomen zijn en lekker in de zak gestoken zijn van mensen binnen het bedrijf! Of het was een soort van marketing stunt om klanten lekker te maken en dan hopen dat ze een andere PS4 kopen, ja bekijk het lekker allemaal!

Ik vind het ook extra vreemd dat nadat ik hem besteld had en betaald dat hij opnieuw online kwam een paar minuten na 11:00! Er klopt hier totaal iets niet en ik vind het daarom ook een vreselijke grote schande om mij hem eerst te laten betalen om vervolgens een e-mail te sturen dat hij verstuurd is en opgehaald kan worden en mij helemaal blij te maken voor mijn verjaardag. Om mij vervolgens dan met een rotsmoesje af te wimpelen dat er iets is fout gegaan en niet bekend is wat er fout is gegaan!

Een vrouw bij de klantenservice zei, er waren er minder gekomen dan we verwachten, ja ja dag dan komen er toch een paar online en als je dan als eerste der ben moet je toch gewoon er eentje kunnen kopen! Dat is het ergste wat je kunt doen als bedrijf, je klanten blij maken met een dode mus en dan niet eens kunnen verklaren waarom! Smoesjes over dat ik te laat was en hij al uitverkocht was gaan er bij mij allang niet meer in, het is gewoon een amateuristische zooi die niet weten om te gaan met schaarse producten. Het is ook geen game bedrijf maar een bedrijf die een graantje wil meepikken van deze hype, door mensen gek te maken met deze PS4 om ze vervolgens niet te leveren, dat blijkt maar weer eens! Die aan de lijn zitten bij de klantenservice weten helemaal van toeten of blazen en je krijgt ook sterk de indruk dat het ze allemaal ook niets kan schelen!

Het enige positieve wat ik wel kan melden is dat de vrouw (met bril) in de locatie waar ik was (Hellevoetsluis) begrip toonde en mij helemaal gelijk gaf in het feit dat ze dit zo nooit hadden mogen doen en het schofterig is. Klanten blij maken en laten komen om dan ze te moeten teleurstellen zonder een echte reden! Die vrouw wist overigens ook totaal niets af van deze speciale Playstation 4 en dit kom je bij alle bedrijven tegen die ze verkopen! Ze weten niet wat ze verkopen en wat het voor uitwerking heeft op klanten. De vrouw keek zelf ook raar op van deze hele situatie en bood haar excuses aan terwijl het niet haar schuld is! Ook inschrijven met je e-mail adres heeft totaal geen zin want je krijgt geen mailtje waarneer hij online kwam. Kreeg nog wel een mailtje om 6 uur in de ochtend met de tekst: "Welkom bij Intertoys!" Heel erg bitter achteraf gezien!

En nu kom ik terug op de woorden “eerlijke kans” en vraag ik ieder die dit lees, is dit nu een eerlijke kans die ik gehad heb? :-(

Carolijn
26-07-2018

Voucher dierentuin

DIerentuinactie! Op de laatste dag van de actie heb ik mijn bestelling gedaan, op een zondag, maar kreeg geen vouchers voor de dierentuin. Wij zijn naar dierentuin Amersfoort gegaan en heb daar een brief met de kassabon gekregen voor de restitutie van de actie. Klantenservice zou mij de voucher opsturen waar ik recht op had maar nooit ontvangen.

Ik word met een kluitje het riet ingestuurd aldoor andere verhalen en verdraaiingen, ik heb alle feiten en informatie ingediend, maar nog proberen ze er onder uit te komen.

Nu radiostilte van hun zijde! Wat een waardeloos en klantonvriendelijkheid bij Intertoys!

Loes
12-07-2018

In een woord SLECHT!

Wat een trieste vertoning de klantenservice van Intertoys. Mensen, nooit iets online bestellen bij de Intertoys. Incapabele klantenservice medewerkers over het winkelpersoneel in de Cronjestraat in Haarlem nog maar te zwijgen. Och och och te triest voor woorden. Je moet weken lang wachten wanneer je eindelijk eens je geld teug krijgt. Ik word gewoon van het kastje naar de muur gestuurd en het is nog niet opgelost. NOOIT meer Intertoys. Ik geef nog liever iets meer uit en ga naar Toys r us. Veel meer keus ook trouwens.

19-06-2018

Geen service van klantenservice

Bestelling gedaan, helaas niet goed opgelet bij invullen gegevens en daardoor bleek het factuuradres als afleveradres genoteerd en andersom. Ik dacht: mailtje naar klantenservice of ze dat om kunnen wisselen en opgelost. Nou.nee dus. Ivm frauderisico mag dat niet. Heel vervelend (ook onbegrijpelijk want beide adressen zijn immers tegelijk in dezelfde beveiligde sessie opgegeven, maar vooruit. Dan wil ik graag de bestelling annuleren (levertijd was 5 werkdagen, dus binnen een uur annuleren moet kunnen toch?) Eeuhm, nou nee, dat kan ook niet. Ook al heb je conform de wet kopen op afstand recht op herroeping ook als het artikel nog niet is geleverd, Intertoys doet daar niet aan mee. 'Als u niet op het adres aanwezig bent leveren we bij de buren af en anders komt het vanzelf retour' Geen enkele vorm van meedenken/helpen, maar dan ook echt helemaal niet! Enige positieve (en daarom cijfer 2 ipv een 1) is dat er wel steeds een reactie kwam van de diverse medewerkers van de klantenservice (jaja, ironisch: MEDEwerkers en klantenSERVICE) Eerste en gelijk ook laatste keer Intertoys voor mij. Jammer, want speelgoed kopen (en verkopen) zou een feestje moeten zijn.

Funda
25-05-2018

Intertoys Rotterdam Nesselande

Vorige week heb ik een kinderfiets gekocht voor mijn zoontje van 5 jaar. Deze heb ik gekocht bij Intertoys in Rotterdam Nesselande. Sinds kort heb ik reuma , dus een fiets in elkaar zetten, gaat erg moeizaam. De eigenaar was zo vriendelijk om kosteloos de fiets in elkaar te zetten. Ze hebben het bewaard voor ons , zodat mijn zoontje op een vrije middag het kon ophalen en ermee kon fietsen. Top! Perfecte klantvriendelijk!

Mirjam
03-01-2018

Dramatische klantenservice!

Voor Sinterklaas een Salta trampoline met ladder besteld (afgelopen 27 nov, order: 171218-43517256 ). Direct na het bestellen zag ik dat de ladder van een verkeerd model was. Gelijk even achteraan gemaild in de hoop dat dit kon worden aangepast. Twee weken lang geen enkele reactie.

Ladder dus weer teruggestuurd en op het retourformulier het juiste artikelnummer aangegeven. Na twee weken eindelijk een reactie, maar wel dat het niet mogelijk is een andere ladder te sturen (vreemd, zelfde prijs en voorradig en staat nota bene op jullie formulier). Maar goed dan niet. Dus elders een ladder besteld en de volgende dag in huis.

Een paar dagen later krijg ik opeens de ladder thuisbezorgd, wat eerst dus niet mogelijk was? Artikel geweigerd bij de post en weer een mail gestuurd naar Intertoys dat het niet goed gaat. Dat is nu inmiddels 2,5 week geleden en nog steeds geen reactie. In totaal dus 1,5 maand verder en ik vind het verschikkelijk slecht dat er gewoon helemaal niks gedaan wordt! Geen geld terug, geen reactie. Niks! Nooit iets bestellen daar!