Intertoys reviews

1.7

Ger
28-12-2017

Zeer slechte service

Als je iets op 23 november besteld dan is het blijkbaar niet mogelijk om dit voor Sinterklaas te bezorgen. Daarom alles maar weer teruggestuurd en op 13 december een mail gehad dat ze de artikelen weer hadden ontvangen maar op 28 december nog geen geld terug. Dus mijn advies is om nooit via de webshop van intertoys iets te bestellen.

T.D
03-12-2017

Geen service/gehoor

Intertoys strooit weer met mooie aanbiedingen op de website. Echter hebben de producten in de winkel een veel hogere prijs. Bij het doen van mijn beklag had de zeer achterbakse medewerker geen tijd voor mij. Een nette mail naar de klantenservice is na 14 dagen nogsteeds onbeantwoord.

Chantal
23-11-2017

Goede service Intertoys klantenservice

Afgelopen zaterdag verwachten wij een pakje van Intertoys. Helaas werd savonds na een bezoekje van een meneer duidelijk dat ons pakje nooit zou aankomen gezien hij tijdens het uitlaten van de hond een berg pakjes zag liggen welke leeg gehaald waren alleen de pakbonnen waren er nog. Fijn bestolen en met een flinke teleurstelling kun je aan dr slag met al het geregeld en bellen. Ondanks het hele proces nog in gang is tussen post nl en intertoys ben ik woensdag terug gebeld dat alles geregeld werd en mijn spullen na gezonden werden. Ook werd er dinsdag een klein cadeautje bezorgt voor mijn zoon omdat er ook een pakje voor hem in zat om zo de teleurstelling wat te verzachten. Ik ben erg fijn en snel geholpen vooral door 2 mensen fabienne en joke van de klantenservice. Oprecht en erg vriendelijk. Ik vind ook dat mag gezegd worden.

Rafal A.
19-05-2017

Onbetrouwbaar en slechte service.

Onlangs een tweede Xbox One S voor mij en mij zoon aangeschaft. Zag deze bundel met de Minecraft game bij Intertoys Webshop en omdat mijn joch het spel graag wilde hebben heb ik besloten om voor de verandering eens niet bij de grootste online winkel van ons land te kopen. Bij het uitpakken viel mij al op dat de verzegeling van de verpakking van de Xbox al verbroken was. Na het installeren van de console bleek vervolgens dat de meegeleverde code om de Minecraft game te downloaden niet werkte(!). Of Intertoys heeft last van stelende magazijnmedewerkers of ze hebben mij gewoon een tweedehands console verkocht. Allebei even erg, maar ik ben daar als klant maar mooi wel de dupe van. Bovendien heb ik al negen dagen geleden hier een beleefd mailtje over gestuurd naar Intertoys Webshop en tot nu toe nog steeds geen enkele reactie ontvangen. Niet eens een ontvangstbevestiging! Slechtste service ooit! Bij deze winkel ga ik dus echt NOOIT meer iets bestellen en ik raad het ook iedereen ten sterkste af.

Rafal A. Kobus (45 jaar), Amsterdam.

Jh
30-12-2015

Misleidende website

Gisteren blauwe poppenkleding besteld. Vandaag het pakje ontvangen met hierin creme kleding. Navraag blijkt dat de kleding allemaal hetzelfde artikelnummer hebben. Volgens de klantenservice is het maar een gok wat je krijgt. Geld terugvragen is het enige wat zij je dan kunnen aanbieden. Kortom een waardeloze website, je kunt het beter in de winkel halen dan weet je in ieder geval wat je koopt

Cheyenne
23-09-2015

Leuke winkel in heerhugowaard

leuk personeel.

Games waren tot nog toe niet beschadigd.

(Dvd via internet besteld. Vele beschadigingen op de dvd)

Marcelggb
23-05-2015

Bedreigd in intertoys, personeel kijkt toe

Onlangs bezocht ik met mijn zoontje van anderhalf en mijn vrouw een filiaal van Intertoys. We hadden een leuke middag in de stad met zijn drieën, hetgeen niet heel vaak voorkomt met onze drukke schema's. De Intertoys in kwestie betrof het filiaal aan de Burchtstraat, te Nijmegen. Ons zoontje is dol op Brandweerman Sam, dus we waren op zoek naar een dvd van deze kinderserie.

We liepen door naar achteren de winkel, aangezien daar, naast de games, ook de dvd's staan uitgestald. We hadden echter nog niet eens rondgekeken, of daar stond al een flink grote man, vrij luid, stevig te vloeken bij de kassa/servicedesk. (Met stevig bedoel ik beduidend meer dan een enkele vloek.) Blijkbaar deed zijn pinpas het niet. Geen van de drie (3!) medewerkers achter de desk reageerde op de vloekende man, terwijl er aan alle kanten ouders met kinderen om hem heen stonden.

Toen ik de man zelf dan maar aansprak op zijn vloeken en zei dat hij in een winkel voor kinderen was, vertelde de man mij op behoorlijk agressieve wijze dat ik maar beter uit zijn buurt kon gaan. Dit kwam, in combinatie met zijn lichaamstaal, zeer bedreigend over. Ik was bang dat mij of mijn gezin iets zou overkomen als ik niet weg zou gaan. De medewerkers stonden nog alle drie (nogmaals: 3!) achter de desk, op ongeveer een meter van het gebeuren. Zij reageerden niet, maar ze moeten wel volstrekt doof en blind zijn geweest als zij dit incident (het gevloek en de bedreiging) niet hebben opgemerkt.

Bij de kassa heb ik nog een poging gedaan het incident ter sprake te brengen, maar de jonge vrouw daar reageerde slechts met een 'o'. Hierop zijn we de winkel maar verder uitgevlucht.

Voor ons is een leuke middag totaal verpest door de bullebak in de Intertoys. Deze man had natuurlijk door het personeel gecorrigeerd moeten worden, zowel bij het vloeken als bij het bedreigen.

Voor ik dit incident deelde, wilde ik Intertoys eerst de kans geven een en ander recht te zetten, in de hoop dat ze dit goed zouden oppakken, zowel naar ons toe, als naar het personeel toe. Het is natuurlijk totaal achterlijk als je met je gezin een speelgoedwinkel moet uitvluchten omdat je bedreigd wordt, terwijl het personeel staat toe te kijken.

In een reactie liet Intertoys echter weten dat 'als het incident al gebeurd zou zijn' dat het personeel niks opgemerkt heeft. In een latere reactie werd dit veranderd in dat het meeste personeel niks gemerkt heeft. Dit alles zonder volmondige excuses aan te bieden.

Ik was echt niet uit op een korting of iets dergelijks. Ik wilde alleen dat een speelgoedwinkel (nota bene) een veilige omgeving zou zijn. Maar blijkbaar mag iemand bij Intertoys flink en luid lopen vloeken. Iemand mag daar (op z'n minst de schijn van) fysieke bedreigingen uiten tegen andere klanten, zodat die met hun gezin de winkel uit moeten vluchten. Terwijl het personeel toekijkt en niks doet. Als ze later maar tegen hun baas zeggen dat ze niks gezien of gehoord hebben, wordt hun weinig heldhaftige gedrag getolereerd. (Ik noem het zelf gewoon lafheid.)

Het feit dat dit gedrag wordt goedgepraat door de landelijke, overkoepelende organisatie, maakt dit zeker niet beter. Het feit dat de landelijke, overkoepelende organisatie ook mijn verhaal nog eens in twijfel trekt, maakt elke Intertoys potentieel een plek waar ouders en kinderen onveilig zijn, bedreigd kunnen worden en zelfs uit moeten vluchten.

Wij gaan in elk geval voortaan naar een andere winkel of bestellen online.

26-10-2014

Lokken met aanbiedingen die op zijn

Intertoys stunt met dagaanbiedingen in zijn Sinterklaasfolder die alleen in de winkel te krijgen zijn en niet online. Kom je in de winkel zijn deze op, terwijl het bord met de aanbieding nog buiten staat. Bedrijfsleidster vertelt doodleuk dat het om artikelen gaat die uit het assortiment zijn. Je wordt gelokt terwijl er per winkel hooguit enkele producten zijn in de hoop dat je met iets duurders weggaat.

Dit jaar koopt Sinterklaas niet bij de Intertoys.

Rene
29-04-2014

Intertoys besteeld klanten

Recentelijk kocht mijn vriendin via intertoys.nl een game. Deze werd beschadigd geleverd (postbode heeft dit aangetekend) en na retourzending bleef refund uit. Gebeld met helpdesk, maar game zou niet ontvangen zijn. Ik had echter verzendbewijs en PostNL bevestigde aflevering. Intertoys kan het pakket echter niet vinden en dus -na vele telefoontjes- mag mijn vriendin het lekker uitzoeken. Game kwijt, geld kwijt. bedankt Intertoys.