IZA6 ervaringen

Tonny
Tonny
03-09-2017

Met IZA wordt je altijd goed geholpen!

Al ruim 45 jaar klant van IZA, en nooit een moment spijt gehad. Ze geven je de ruimte, als je werkelijk in de problemen zit, met dagopvang, taxi, fysio, naar een universiteitsziekenhuis voor een second opinionderzoek, goede tandartsverzekering. Ja wij zijn al jaren dik tevreden. Ga zo door IZA, en ook de vriendelijke medewerkers verdienen een pluim, altijd proberen ze je op allerlei mogelijke manieren te helpen.

Dana
23-05-2016

Collectief verzekerd

goede ruime dekking met voldoende aanvullende mogelijkheden.

collectieve premie dus lage kosten.

ze bekijken de client individueel dus aanpassingen mogelijk

Huub
13-01-2016

Grandioos

Door een bedrijfs ongeval extra fysiotherapie nodig. Terwijl ik maar recht had op 9 behandelingen. Na tussenkomst fysiotheapeut gingen ze zonder mekkeren akkoord. Ook het eigenrisico wkon ik keurig in termijnen afbetalen chappoo

Claudy
11-12-2015

IZA is voor mij de beste zorgverzekering

Ik ben al jaren lid van de IZA, deze verzekering is goedkoop en er zit alles in wat ik van een zorgverzekering verwacht. Heb ik ivm. met een operatie een ziekenhuis nodig die mij zo snel mogelijk helpt, dan bel ik de IZA en ik word zo snel mogelijk en goed geholpen. Zijn er klachten, de IZA lost ze op. Dit is voor mij om te zeggen, ik blijf bij de IZA.

Iza mjn verzekering

Ben altijd goed geholpen naar volle tevredenheid.
Nu zjjn ze overgegaan naar VGZ, ik hoop dat deze net zo goed is.

Rob

Uitleg

op verzoek van het uitleggen van een deklaratie krijg je de mededeling dat het op een imterne lijst met vragen gezet wordt en er binnwn 10 dagen een schriftelijke uiyleg komt, mooi niet je hoort niets

Welk cijfer geef jij IZA?