Het retourbeleid van Koopjesdrogisterij.nl krijgt enige kritiek, hoewel dit slechts door een klein percentage van de klanten wordt genoemd (7%). Er zijn echter ook klanten die positieve ervaringen hebben met de retourmogelijkheden (2%), al is dit aantal lager. Dit aspect lijkt minder invloed te hebben op de algemene klanttevredenheid, maar biedt ruimte voor verbetering om de klanttevredenheid verder te verhogen.
Verkeerd artikel ontvangen. Lang in de wacht gestaan. Geen reactie ontvangen. Probleem opgelost. Dankjewel ontvangen.
Zomaar geretourneerd. Zonder mijn medeweten. Rare gang van zaken.
Kon niet kiezen voor achteraf betalen. Vage foutmelding bij betaling. Kortingscode werkte niet. Klacht via mail werd niet beantwoord.
Verkeerde hoeveelheid ontvangen. Geen antwoord op e-mail.
Snelle communicatie. Terugstorting van geld.
Misleidende informatie. Verkeerd product geleverd.
Onvolledige bestelling. Nalevering niet ontvangen. Terugbetaling niet ontvangen. Onbeantwoorde e-mails. Gebrek aan oplossing. Wanhopig gevoel. Beschaamdheid.
Geen storting op de rekening. Veel beloven.
Bezorgtijd. Terugsturen van pakket. Geen antwoord op e-mail. Geld terugstorten. Gebrek aan vertrouwen.
Snelle reactie op e-mail. Goede telefonische opvolging. Mogelijkheid tot restitutie. Verbeterde communicatie met klanten.
Verkeerd product geleverd. Geen reactie op e-mail. Herhaling van het probleem.
Pakjes niet ontvangen. Verkeerd adres. Geen terugbetaling.
Inflexibele service. Annulering niet mogelijk.
Vertraging in verzending. Onjuiste bestelling ontvangen. Geen klachten.
Beloftes niet nagekomen. Verkeerde bestelling ontvangen. Geen reactie op e-mails. Niet ontvangen bestelling. Slechte ervaring. Waarschuwing voor bedrijf.
Vertraagd. Annuleren. Goed nieuws. Verzonden.
Verkeerde producten ontvangen. Terugsturen op eigen kosten. Geen reactie op e-mails.
Bestelling later verzonden. Onzekerheid over levertijd. Geen tijd om terug te sturen. Altijd tevreden geweest.
Kosteloos terugsturen. Geld teruggekregen.
Gebrek aan communicatie over voorraad. Lage prijzen. Snel geld terug ontvangen. Bestelling verzonden.
Niet ontvangen. Pakket terug gestuurd. Telefonisch niet bereikbaar.
Verkeerde bezorging. Weigering om artikelen opnieuw te sturen. Weigering om geld terug te geven. Slechte communicatie. Onbeschofte behandeling.
Scherpe prijzen. Bestelproces eenvoudig. Duidelijke communicatie. Geld snel teruggestort.
Vertraagde levering. Verkeerd product geleverd. Slechte klantenservice. Geen antwoord op e-mails.
Een geplaatste bestelling kan niet meer tussentijds aangepast worden.
Beperkte klantvriendelijkheid. Geen verandering na versturen opdracht. Correcties niet mogelijk na opdracht. Geen reactie op e-mails. Klantonvriendelijkheid. Schappelijke prijs.
Verkeerd product ontvangen. Geen reactie op e-mails. Automatische e-mail zonder oplossing. Oplichting.
Slechte klantenservice. Geen inhoudelijke reactie op productiefout. Geen terugbetaling.
Bestelling in delen na-geleverd wordt. Geld terugkrijgt. Snel en goed ingepakt bezorgd. Communicatie via e-mail is correct en stipt. Prijzen zijn prima in vergelijking met concurrenten.
Levering duurde lang. Verkeerd product ontvangen.
Dubbele verzendkosten. Goedkoper dan in de winkel.
On hold. Wachten. Geen levering. Geen refund.
Geld terug gekregen. De rest ontvangen.
Duurt erg lang voor de bestelling er is. Rest wordt niet opgestuurd. Artikel waarop het wachten was niet gekregen.
Verzendkosten. Klantenservice. Chat. Annuleren. Geld terug. Waardeloos.
Lang wachten op halve bestelling. Terugbetaling van geld duurt lang.
Geen terugbetaling.
Geen terugbetaling. Genegeerd. Geen antwoord. Geen ontvangen product.
Verstuurt met post.nl. Slecht ter been. Ze bellen niet. Brengen spullen bij een afhaalpunt waar ik niet kan komen. Moet het weer terug. Goed op de hoogte gehouden.
Artikelen geannuleerd na betaling. Prijsverhoging zonder reden. Artikelen niet toegevoegd. Late levering.
Vertraagde levering. Onvolledige restitutie. Gebrek aan reactie op e-mail.
Niet volledig gerestitueerd.
Niet het juiste product gekregen. Chatgesprek weg. Geen reactie op mails. Te veel betaald. Niet op tijd om mee te nemen. Baal hiervan. Vlot in huis.
Geen reactie. Niet geleverd. Geen geld terug.
Laatste bestelling duurde erg lang. Deellevering niet mogelijk. Niet op website aangegeven. Artikel welke niet geleverd kon worden annuleren. Alleen telefonisch mogelijk. Professioneel afgehandeld.
Onverwachte annulering. Geld teruggestort. Verzendkosten terugverkregen.
Niet nakomen van belofte. Vertraagde levering. Geld terug gekregen.
Geen overleg. Geen meedenken. Zelf besloten om te annuleren. Geen gehoor op berichten.
Vertraagde bestelling. Geen reactie op annulering. Niet retourneren van verzendkosten. Lastig telefonisch contact. Verbroken verbinding bij terugbelverzoek. Geen echte medewerker via chat. Geen reactie op e-mail.
Geen reactie op annulering. Geen geld retour ontvangen.
Treurig bedrijf. Moet gestopt worden. Niet vertrouwde webshop.
Geen levering. Onduidelijke mails. Order geannuleerd. Niet geïnteresseerd. Levering ontbreekt.
Levertermijn niet zoals gezegd. Moest een dag extra thuisblijven om het pakket te aanvaarden. Niet meer opsturen naar een afhaalpunt zoals vroeger.
Lange levertijd. Onjuiste annulering.
Producten annuleren.
Geannuleerd. Incomplete bestelling. Geen excuses.
Goed op de hoogte gehouden van bestelde producten. Vlotte terugbetaling van niet geleverde producten. Zeer voordelige prijzen. Kans om achteraf te betalen.
Verzendkosten niet terugbetaald. Slechte service.
Hoge verzendkosten. Beperkte annuleringsmogelijkheden. Overmatige nieuwsbriefstalking. Vertraging bij verzending.
Netjes terugstorten van teveel berekende kosten.
Geen terugbetaling. Slechte bedrijfsvoering. Gebrek aan klantenservice. Geen producten ontvangen. Geen geld terug. Gebrek aan opvolging. Vertraging in terugbetaling. Onbeantwoorde e-mails. Gebrek aan oprechtheid.
Onmogelijk uit te schrijven. Halstarrigheid. Negeren van afmeldingen. Dreigen met aangifte.
Verzendkosten kwijt. Triest. Geld retour van de capsules.
Vreemde bestelervaring. Ongewenst product toegevoegd aan factuur. Geen reactie op e-mail. Niet ontvangen product. Slechte klantenservice.
Snelle levering. Goed verzorgde levering. Op de hoogte gebracht van niet-leverbare artikel. Geld is teruggeboekt.
Geen spullen geleverd. Mijn geld terug krijg.
Ongevraagde nieuwsbrief. Moeilijk af te melden. Geen reactie op afmelden.
Terugbetaling ontvangen. Contact opgenomen. Bestelling geannuleerd.
Vertraagde levering. Niet bereikbaar. Annuleren van de bestelling. Niet kunnen aannemen.
Gebrek aan reactie. Gebrek aan informatie. Gebrek aan restitutie.
Geen update. Geen restitutie.
Contact gehad. Informatie gekregen. Geld terugkrijgen. Redelijk positief.
Geen bestelling ontvangen. Hun komen hun afspraken niet na. Ik wil graag mijn geld terug. Bestel nummer: 5000108406.