Lycamobile reviews

1.0
31-01-2024

Alleen maar mongolen illies werken bij de klantenservice! Ze kunnen niks en helpen ook niet

Tarek
15-07-2023

Op 14 /07/2023 om 13;42 heb ik mijn locomobiel bel te goed opwaardeert . succes vol gewaardeerd

op 14 /07/2023 om 13;48 probeerde ik dit nummer te bellen 006104264*****

geen bel gehoord en geen second geprate de verbinden wordt onmiddellijke verbroken .

op 14 /07/2023 om 13;52 heb de klant service gebeld en klacht ingediende en hij kon wel zien dat ik alleen .4 cent heb op mijn bundel

15 /07/2023 krijgt wel te horen dat ik mijn bel saldo hebt gebruiken en bellen en interneten

dat vond ik onrechtvaardig . ik heb helemaal niets gedaan en mijn bel tegoed verdwenen zo dat is gewoon een diefstal van Lyca vind ik .

11-04-2023

Waardeloos, niet mee in zee gaan! Ik kocht een sim pakket bij Albert Heijn voor 5 euro. Daarvoor zou ik een simkaart krijgen en na 1 x opwaarderen in totaal 15 euro beltegoed en 1 gb mobiel internet. Hier kocht ik gelijk 10 euro bij. Eenmaal thuis sim kaart geïnstalleerd en 10 euro opgewaardeerd, bleek dat het nummer nog door iemand anders in gebruik was voor whatts app waardoor ik zijn berichten kreeg. Erg vervelend, maar kan gebeuren. Klantenservice gebeld, 50 minuten aan de telefoon met slecht verstaanbaar medewerker, maar ik kon een nieuwe sim kaart "gratis" halen bij een Turkse of Marokkaanse winkel. Maar die zit niet in ons dorp, dus na veel vragen stuurde hij mij een sim kaart op. Na 3 dagen netjes ontvangen, maar zonder de afgesproken 40 euro beltegoed. Ondertussen nu 4x voor gebeld, nog steeds niks, telkens de toezegging dat het binnen 24uur er op zou staan maar helaas. Telkens de zelfde smoes dat een collega een fout had gemaakt, en dat het nu echt goed zou komen.

18-01-2023

Ben nieuwe klant en wil gekocht tegoed opwaarderen. Dit lukt niet met het nummer dat ik heb. Ik vraag om te helpen aan helpdesk.

Medewerker praat slecht Nederlands.

Na tweemaal vragen gooit hij de Hoorn erop.

Slecht, slecht. Niet mee in zee gaan en andere provider zoeken

Lr
02-09-2022

Je wordt van de kast naar de muur ge duewt oplichters

Is

Lycamobile

Naima
22-03-2022

Als je de klantenservice belt, krijg je bijna altijd iemand met een duidelijke taalachterstand.

Hun oplossingen voor je problemen zijn vaak manipulatie om extra geld uit te geven. vervolgens krijg je dan te horen dat er überhaupt geen oplossing is.

Het bereik is enorm slecht.

Ze registreren nummers dubbel waardoor je dus gebeld kan worden door onbekende nummers.

Ze houden niet eens een database bij met alle gegevens. Je moet maar alles zelf bijhouden.

Enorm onprofessioneel en klantonvriendelijk en dan zijn ze verbaasd dat ze geen vriendelijke klanten aan de lijn krijgen.

Derya
11-03-2022

Klacht over een medewerker die Karim heeft tot 3 keer aan toe heeft hij de telefoon opgehangen

07-03-2022

Zeer slechte service als u belt. Wordt amper geholpen en voordat je zin probeer af te maken wordt al opgehangen. Ook bij te veel vragen stellen hangen ze op. Slechte keuze!

23-02-2022

Verschillende nadelen die ik als langdurig klant bij Lyca heb ervaren:

1. Je kan niet met 0800 nummers bellen. Dat betekent dat het onmogelijk is met sommige overheidsinstanties te bellen (zoals de Belastingdienst) of bedrijven.

2. Internet is prima binnen Nederland, maar zo gauw je de grens over gaat ontstaan er problemen. Roaming werkte niet in Spanje en Zuid Afrika. In de laatste verloor ik zelfs bijna mijn telefoonnummer, omdat het zogenaamd langer dan twee maanden "niet gebruikt werd", terwijl ik met geen mogelijkheid met het netwerk kon verbinden. Een maat van me had hetzelfde probleem toen hij in Mexico zat.

Dirk
08-08-2021

12 maanden Monthly Plan XS(120Euro) Weg!

Ik heb een 12 maanden Monthly Plan XS besteld, en tijdens het invullen van het online formulier, ervoor gekozen om mijn vorige nummer te behouden. Gelijk online betaald. Dat ging wel goed.

Ik kreeg een sim kaart die na een maand mijn oude nummer kreeg. Vanaf dat moment kon ik plotseling niet meer bellen en had geen data verbinding meer.

De helpdesk gebeld, en na veel pijn en moeite iemand aan de lijn gekregen die mij vertelde dat ik zelf ervoor gekozen had om de 12 maanden beltegoed die ik aangeschaft had, te overschrijven met niks, door mijn oude nummer op de sim kaart te zetten!

Nou. Als iemand dit begrijpt?!

Ik heb geen geld terug gekregen, ook geen beltegoed.

Los van het feit dat dit bedrijf een ongelooflijk slechte helpdesk heeft, is het hele pakket van aanbiedingen, hun website te verwarrend en vatbaar voor grote fouten.

Ik raad ten sterkste af om bij dit bedrijf een product aan te schaffen.

Bab
23-06-2021

Lycamobile haalt ervaringen weg op Trustpilot

Had een nare ervaring met Lycamobile, werd lastig gevallen door een (oud)nummer dat bij hun geregistreerd staat. Zij stuurde sexuele tekst en spam-belde ons. Lyca gebeld en zij zeggen dat de nieuwe eigenaar al het recht heeft om dit te doen.

Heb mijn ervaring gedeeld op trustpilot en lyca heeft deze weg gehaald omdat ik geen ''bewijs'' had. Dus bij deze plaats ik deze ervaring overal op andere plekken ;)

Ellen
27-03-2021

Prepaid sim online betaald , activeren niet mogelijk en geld niet terug

Begin maart simkaart besteld met prepaid internet bundel besteld en online betaald. Heb de simkaart ontvangen maar nooit kunnen activeren. Klantenservice 14 dagen geleden gebeld die heeft het doorgegeven naar andere afdeling maar tevergeefs.

Volgens hen krijgt iedereen een activatiecode en dan doet ie het. Punt is heb nooit de code via mail joch via sms ontvangen nu wacht ik sinds 9-3 op een activatiecode. Maar schiet niks op, klantenservice zegt ermee aan de gang te gaan maar komt geen respons. Doen ze slim, mensen prepaid laten betalen em lege simkaart versturen die nooit geactiveerd word wlvanuit lyca. Schabdalig!

Referentie: 03-10-2021_0_NLDFST_616

ORD0000116720

Sjaak
20-11-2020

Keuzesmenus in half gebrekkig nederlands en half vlaams

Keuzesmenus in half gebrekkig nederlands en half vlaams, opgenomen tijdens de rookpauze of zo. Lyca is tegenwoordig een engelse Ltd. zinkend schip

Ingeborg
11-09-2020

Abominabele klantenservice

Verschrikkelijke slechte, slome en incompetente klantenservice. reactie op mails duurt een week, ze lezen je mails niet goed, onjuiste informatie, niet reageren, dingen overslaan.

Telefonisch: nummer soms weken onbereikbaar, als je contact hebt wordt de verbinding vaak verbroken, telfonistes zitten in een zaal met vele anderen te bellen, kunnen je soms niet verstaan, en als je het verhaal net half hebt uit gelegd wordt de verbinding verbroken of krijg je ineens een muziekje te horen.

Ea
21-08-2020

Klantenservice

Super slecht klantenservice! Helemaal niet vriendelijk!

Charles
16-07-2020

Niet Doen

Wat een verschrikking stuur beltegoed naar een kennis in het buitenland:nooit aangekomen. Klanten service was best vriendelijk maar daar heb ik niks aan, dus heb ik het maar zo gelaten.Vandaag een sim kaart en bundel gekocht volgens het nummer *136# heb ik 500 minuten maar als ik vervolgens iemsn probeer te bellen zeggen ze dat ik geen beltegoed heb.Om gek van worden.Nooit meer lyca

07-07-2020

Onprofessioneel bedrijf

Ze schrijven geld van je rekening af en vervolgens leveren ze geen dienst. Onbeschofte klantenservies.

Jake
31-01-2020

Slechtste ervaring tot nu toe

Ik had een bundel voor mijn vriendin besteld om eens te testen zo een 10 dagen terug. Simkaart prima snel binnen, activeren van bundel één grote ravage.

Na 2 dagen proberen klantenservice gebeld. Deze wist het probleem binnen 48 uur op te lossen werd mij verteld. Ik zou daar niks voor hoeven te doen. Na 48 uur nog maar eens gebeld en toen werd mij verteld probeer nog eens met de code te activeren.

Dit geprobeerd, geen succes. Mijn vriendin belt zelf even op en word geholpen door een man van turkse afkomst die schijnbaar ook in de buurt van Turkije was en vroeg of mijn vriendin daar heen kwam zodat ze af konden spreken.

Later nogmaals gebeld omdat ook deze man wederom alleen de stappen die op zijn scherm staan kon mededelen maar geen service kon verlenen. Deze man wist haar ook te vertellen dat het binnen 48 uur opgelost zou zijn.

Kortom mijn ervaring met Lycamobile? Niet professioneel en slechte service!

03-01-2020

Waardeloos SLECHTSTE

Had geen bereik. Klantenservice medewerker met grote mond en afspraken niet nagekomen. SLECHTSTE provider. NIET DOEN.

Trui
10-09-2019

Geen bereik en geen service

Op 31 juli heb ik Lyca Frankrijk een mail gestuurd, dat ik geen verbinding kon krijgen. Pas 9 aug kwam er een reactie. Dat is waardeloos, en niet meer zinvol om mij niet meteen te willen helpen, terwijl ik met een beltegoed van Lyca van 30,98 niet meer kon bellen of gebeld worden.

Ik heb plaatsvervangend een kaart van Orange.fr gekocht. Kosten: aanschaf sim kaart 9,90 en beltegoed 10,- samen 19,90.

Op 9 augustus kwam Lyca met een reactie, dat ik mijn instellingen op Lyca moest zetten. Maar natuurlijk stonden die goed, want daarvoor kon ik wel bellen. Later, toen het beltegoed van Orange op was, heb ik het opnieuw geprobeerd en had ik weer bereik. Het bleek dat mijn simkaart dan was bewogen of zo en er opnieuw ingezet moest worden. Later viel het netwerk van Lyca opnieuw uit, waardoor ik daar achter kwam.

Ik vind de service van Lyca waardeloos. Ze zijn onbereikbaar en helpen je niet.

Meer Lycamobile reviews