Lycamobile10 ervaringen

Ellen
27-03-2021

Prepaid sim online betaald , activeren niet mogelijk en geld niet terug

Begin maart simkaart besteld met prepaid internet bundel besteld en online betaald. Heb de simkaart ontvangen maar nooit kunnen activeren. Klantenservice 14 dagen geleden gebeld die heeft het doorgegeven naar andere afdeling maar tevergeefs.

Volgens hen krijgt iedereen een activatiecode en dan doet ie het. Punt is heb nooit de code via mail joch via sms ontvangen nu wacht ik sinds 9-3 op een activatiecode. Maar schiet niks op, klantenservice zegt ermee aan de gang te gaan maar komt geen respons. Doen ze slim, mensen prepaid laten betalen em lege simkaart versturen die nooit geactiveerd word wlvanuit lyca. Schabdalig!

Referentie: 03-10-2021_0_NLDFST_616
ORD0000116720

Sjaak
20-11-2020

Keuzesmenus in half gebrekkig nederlands en half vlaams

Keuzesmenus in half gebrekkig nederlands en half vlaams, opgenomen tijdens de rookpauze of zo. Lyca is tegenwoordig een engelse Ltd. zinkend schip

Ingeborg
Ingeborg
11-09-2020

Abominabele klantenservice

Verschrikkelijke slechte, slome en incompetente klantenservice. reactie op mails duurt een week, ze lezen je mails niet goed, onjuiste informatie, niet reageren, dingen overslaan.
Telefonisch: nummer soms weken onbereikbaar, als je contact hebt wordt de verbinding vaak verbroken, telfonistes zitten in een zaal met vele anderen te bellen, kunnen je soms niet verstaan, en als je het verhaal net half hebt uit gelegd wordt de verbinding verbroken of krijg je ineens een muziekje te horen.

Ea
21-08-2020

Klantenservice

Super slecht klantenservice! Helemaal niet vriendelijk!

Charles
16-07-2020

Niet Doen

Wat een verschrikking stuur beltegoed naar een kennis in het buitenland:nooit aangekomen. Klanten service was best vriendelijk maar daar heb ik niks aan, dus heb ik het maar zo gelaten.Vandaag een sim kaart en bundel gekocht volgens het nummer *136# heb ik 500 minuten maar als ik vervolgens iemsn probeer te bellen zeggen ze dat ik geen beltegoed heb.Om gek van worden.Nooit meer lyca

Bart
07-07-2020

Onprofessioneel bedrijf

Ze schrijven geld van je rekening af en vervolgens leveren ze geen dienst. Onbeschofte klantenservies.

Jake
Jake
31-01-2020

Slechtste ervaring tot nu toe

Ik had een bundel voor mijn vriendin besteld om eens te testen zo een 10 dagen terug. Simkaart prima snel binnen, activeren van bundel één grote ravage.

Na 2 dagen proberen klantenservice gebeld. Deze wist het probleem binnen 48 uur op te lossen werd mij verteld. Ik zou daar niks voor hoeven te doen. Na 48 uur nog maar eens gebeld en toen werd mij verteld probeer nog eens met de code te activeren.
Dit geprobeerd, geen succes. Mijn vriendin belt zelf even op en word geholpen door een man van turkse afkomst die schijnbaar ook in de buurt van Turkije was en vroeg of mijn vriendin daar heen kwam zodat ze af konden spreken.
Later nogmaals gebeld omdat ook deze man wederom alleen de stappen die op zijn scherm staan kon mededelen maar geen service kon verlenen. Deze man wist haar ook te vertellen dat het binnen 48 uur opgelost zou zijn.

Kortom mijn ervaring met Lycamobile? Niet professioneel en slechte service!

Wim
03-01-2020

Waardeloos SLECHTSTE

Had geen bereik. Klantenservice medewerker met grote mond en afspraken niet nagekomen. SLECHTSTE provider. NIET DOEN.

Trui
10-09-2019

Geen bereik en geen service

Op 31 juli heb ik Lyca Frankrijk een mail gestuurd, dat ik geen verbinding kon krijgen. Pas 9 aug kwam er een reactie. Dat is waardeloos, en niet meer zinvol om mij niet meteen te willen helpen, terwijl ik met een beltegoed van Lyca van 30,98 niet meer kon bellen of gebeld worden.

Ik heb plaatsvervangend een kaart van Orange.fr gekocht. Kosten: aanschaf sim kaart 9,90 en beltegoed 10,- samen 19,90.
Op 9 augustus kwam Lyca met een reactie, dat ik mijn instellingen op Lyca moest zetten. Maar natuurlijk stonden die goed, want daarvoor kon ik wel bellen. Later, toen het beltegoed van Orange op was, heb ik het opnieuw geprobeerd en had ik weer bereik. Het bleek dat mijn simkaart dan was bewogen of zo en er opnieuw ingezet moest worden. Later viel het netwerk van Lyca opnieuw uit, waardoor ik daar achter kwam.

Ik vind de service van Lyca waardeloos. Ze zijn onbereikbaar en helpen je niet.

Jason
13-04-2019

Waardeloze mobiele provider

Het voortraject is al belabberd.
Om een simkaart te bestellen met bundel moet je al een eeuwigheid wachten.
Dit duurt gemiddeld een week of 3.

Als je je bundel dan hebt ontvangen werkt het bellen op zich wel ok.
Afgezien dan dat je geen gratis 0800 nummers kunt bellen. Is geblokkeerd?!?!?
terwijl je wel 088 nummers kunt bellen?!?

Het internet is echter het meest belabberde.
De gemiddelde snelheid die je haalt is 0,009 Kb/s

Op optimaal 4g bereik.

Niet doen dan.

Klantenservice is waardeloos en weigert een klacht in behandeling te nemen.

Lycamobile overtreedt op 2 manieren de Telecomwet.

1. Men geeft geen minimum internetsnelheid aan.
2. men weigert klachten in behandeling te nemen en doet in het geheel niet aan klachtafhandeling.

Welk cijfer geef jij Lycamobile?