Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
Op 31 juli heb ik Lyca Frankrijk een mail gestuurd, dat ik geen verbinding kon krijgen. Pas 9 aug kwam er een reactie. Dat is waardeloos, en niet meer zinvol om mij niet meteen te willen helpen, terwijl ik met een beltegoed van Lyca van 30,98 niet meer kon bellen of gebeld worden.
Ik heb plaatsvervangend een kaart van Orange.fr gekocht. Kosten: aanschaf sim kaart 9,90 en beltegoed 10,- samen 19,90.
Op 9 augustus kwam Lyca met een reactie, dat ik mijn instellingen op Lyca moest zetten. Maar natuurlijk stonden die goed, want daarvoor kon ik wel bellen. Later, toen het beltegoed van Orange op was, heb ik het opnieuw geprobeerd en had ik weer bereik. Het bleek dat mijn simkaart dan was bewogen of zo en er opnieuw ingezet moest worden. Later viel het netwerk van Lyca opnieuw uit, waardoor ik daar achter kwam.
Ik vind de service van Lyca waardeloos. Ze zijn onbereikbaar en helpen je niet.
Het voortraject is al belabberd.
Om een simkaart te bestellen met bundel moet je al een eeuwigheid wachten.
Dit duurt gemiddeld een week of 3.
Als je je bundel dan hebt ontvangen werkt het bellen op zich wel ok.
Afgezien dan dat je geen gratis 0800 nummers kunt bellen. Is geblokkeerd?!?!?
terwijl je wel 088 nummers kunt bellen?!?
Het internet is echter het meest belabberde.
De gemiddelde snelheid die je haalt is 0,009 Kb/s
Op optimaal 4g bereik.
Niet doen dan.
Klantenservice is waardeloos en weigert een klacht in behandeling te nemen.
Lycamobile overtreedt op 2 manieren de Telecomwet.
1. Men geeft geen minimum internetsnelheid aan.
2. men weigert klachten in behandeling te nemen en doet in het geheel niet aan klachtafhandeling.