Wat wordt je slecht behandeld bij reaal.
Gelijk na overlijden de overlijdensakte ingestuurd plus de nodige info.
Nu kleine 3 maanden later geen uitbetaling.
Gelukkig kunnen wij het zelf bekostigen
Maar als de begravenis ondernemer er van wilt betalen kan hij heel lang op zijn geld wachten, of je kan aanmaning verwachten.
Verleden maand weer gebeld ze misten mijn e-mail, dus nog geen compleet dossier.
Dan zeggen dat ze weer 4 weken hebben om uit te betalen. Volgende week zijn ze je telefoonnummer kwijt weer 4 weken uitstel.
Wat vreselijk manier van werken.
Je hoofd staat wel ergens na. Ben het eens met review hier onder nooit hier afsluiten.
Mijn advies: sluit elders je verzekering af. Ik heb alleen maar gedoe gehad met Reaal, de initiële verwerking van mijn persoonsgegevens ging niet goed, ik heb mijn adres 3x moeten wijzigen voordat het overal goed stond en nu probeer ik al sinds 4 maanden mij te identificeren maar Reaal slaagt er niet in om mij de benodigde email te sturen. Ze slagen er natuurlijk wel in om mij brieven te sturen waar in dreigende toon staat dat ze geen dienstverlening bieden totdat ik geïdentificeerd ben (dus bijvoorbeeld ook geen uitkering uit deze verzekering of mutatie/opzegging ervan) en de premie mag ik ook lekker doorbetalen. Klantenservice personeel is aardig maar kan niet zien waar het probleem ligt, dus waarom ik geen email krijg, en krijgt het dus al maanden niet opgelost. Misschien is dit gewoon onderdeel van “geen dienstverlening” waar in de brief mee wordt gedreigd?
Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
ik ben al 3 maanden bezig om een overlijdens polis te krijgen van Proteq. ze sturen wel een offerte om een polis af te kopen die al premie vrij is ? ik hoop dat het dit jaar gaat lukken. Het is geen aanrader om een verzekering af te sluiten bij Proteq.!
Mijn broer en ik hebben een overlijdenspolis. 15 april de vraag of we de originele polis en id en rekening afschrift op wilden sturen. Dat gedaan. Nooit aangekomen. Wederom opgestuurd en aangetekend. Niet aangekomen! Zeggen ze. 16 mei (dus maand later) middels naar het door hen opgegeven mail adres verzonden. Nu, 21 mei, gebeld of het aangekomen is. Verkeerde mailadres! Ongelooflijk. Wanneer je betalen moet schakelen ze binnen een week een incasso bureau in. Moet je iets ontvangen dan duurt het maanden. En nog een grote smoel terug krijgen van de medewerkster. Een NUL zou ik willen geven maar dat kan niet. Zegt het voort, zegt het voort. NOOIT MET proteq (ze zijn een hoofdletter niet waard) IN ZEE GAAN!