De communicatie van Tennis-point.nl wordt wisselend ervaren door klanten. Er zijn zowel positieve als negatieve geluiden te horen over de bereikbaarheid en de communicatie zelf. Een deel van de klanten vindt de communicatie adequaat, terwijl anderen juist problemen ervaren met het bereiken van het bedrijf. De onbereikbaarheid en de algemene communicatieproblemen worden vaker genoemd dan de positieve ervaringen met de bereikbaarheid (25%).
Klantenservice. Retour op eigen kosten. 30 dagen retourtermijn. Gebrek aan communicatie.
Bezorging niet op tijd. Onvindbaar adres. Mogelijk personeelstekort.
Relatief weinig geld. Goedkoper dan op andere plaatsen. Netjes op de hoogte gehouden.
Klantendienst onbestaande. Niet telefonisch. Niet via mail. Niet via twitter. Niet via messenger. Geen idee of de producten daadwerkelijk geleverd worden. Klantenvriendelijkheid. Blijf hier weg.
Moeilijk om het bedrijf te benaderen.
Geen reactie op e-mails. Prijzen wisselen per dag. Slechte service.
Onbereikbaar. Reageren niet op mails. Onbetrouwbaar.
Onbetrouwbaar. Trage reactie. Geen bevestiging. Boefjes.
Vertraging bestelling. Gebrek aan communicatie. Gebrek aan compensatie.
Geen order ontvangen op aangegeven levertijd. Vertraging bij het versturen van een mail. Geen communicatie over vertraging.
Customer services nauwelijks bereikbaar. Werken in geen enkel opzicht mee.
Geen contact te krijgen. Service van lage kwaliteit. Geen vertrouwen meer.
Niet ontvangen na 1 week. Lang wachten. Onvoldoende communicatie.
Leveringsproblemen. Slecht verstaanbaar Engels. Gebrek aan proactief contact. Onjuiste advertentie over snelle levering.
Verkeerd exemplaar geleverd. Geen reactie op e-mail. Alleen Engelse telefonische helpdesk. Moeilijkheden met retourzendingen.
Snelle levering. Goede communicatie.
Komt wel later aan. Op tijd geleverd. Goed op de hoogte gehouden.
Goede uitleg.
Klantenservice onbereikbaar. Te late levering.
Snelle levering. Duidelijke communicatie per mail.
Foutmelding bij retour bon maken. Geen reactie op e-mails.
Niet geleverd. Geen reactie op e-mail.
Klantenservice. Engels te woord gestaan. Franstalige persoon. Niet geleverd. Vervoerder. Opdrachtgever. Annuleerd.
Vertraging in verzending. Geen update over verzending.
Vage tekst in de bevestigingsmiddelen. Niet klantvriendelijk. Argwaan opwekkend. Snelle levering. Regelmatige tussencommunicatie per mail.
Snelle correcte levering. Mooie website. Goedkope artikelen. Bereikbaarheid per telefoon. Adresgegevens. Winkellocaties.
Communicatie. Levering.
Slecht bereikbaar. Levering niet aangekomen.
Slechte klantenservice. Geen reactie op e-mails. Onmogelijk om iemand telefonisch te bereiken.
Slechte telefonische bereikbaarheid. Lang in de wacht. Onbehulpzaam personeel.
Foute levering. Gebrek aan excuses. Geen hulp bij probleemoplossing.
Slecht te bereiken. Niet ontvangen. DHL. Niet geweest. Niet bereikbaar. Geen geld terug.
Kantoor gesloten om 17:00. Bezorging oke.
Retourafhandeling. Communicatie.
Dubbele betaling. Lang wachten aan de telefoon. Communicatieprobleem door taalbarrière. Vertraagde terugbetaling. Verzoek om bewijs van dubbele betaling.
Geen geld terug. Onbereikbaar per telefoon en e-mail.
Geen tracking voor de slingerbag. Geen reactie op emails. Onbereikbare klantenservice. Mislukte korting op ballen. Geen bevestiging van levering van slingerbag. Snelle levering van tennisballen.
Niet ontvangen. Geen reden. Geen terugkoppeling.
Geen update over de bestelling.
Slechte klantenservice. Geen reactie op e-mails. Geen telefonische bereikbaarheid.
Vertraagde levering. Geen reactie op e-mail. Geen reactie op annulering.
Terug gestuurd. Nog niets gehoord. Geld terug.
Geen beweging in track en trace. Geen reactie op emails. Geen telefoonbeantwoording. Slechte klantenservice.