7.3

Tennis-point.nl
reviews

Ervaringen met de communicatie van Tennis-point.nl

De communicatie van Tennis-point.nl wordt wisselend ervaren door klanten. Er zijn zowel positieve als negatieve geluiden te horen over de bereikbaarheid en de communicatie zelf. Een deel van de klanten vindt de communicatie adequaat, terwijl anderen juist problemen ervaren met het bereiken van het bedrijf. De onbereikbaarheid en de algemene communicatieproblemen worden vaker genoemd dan de positieve ervaringen met de bereikbaarheid (25%).

Samengevatte reviews

934
2
15 augustus 2023

Klantenservice. Retour op eigen kosten. 30 dagen retourtermijn. Gebrek aan communicatie.

4
14 augustus 2023

Bezorging niet op tijd. Onvindbaar adres. Mogelijk personeelstekort.

8
11 augustus 2023

Relatief weinig geld. Goedkoper dan op andere plaatsen. Netjes op de hoogte gehouden.

2
02 augustus 2023

Klantendienst onbestaande. Niet telefonisch. Niet via mail. Niet via twitter. Niet via messenger. Geen idee of de producten daadwerkelijk geleverd worden. Klantenvriendelijkheid. Blijf hier weg.

2
26 juli 2023

Moeilijk om het bedrijf te benaderen.

4
22 juli 2023

Geen reactie op e-mails. Prijzen wisselen per dag. Slechte service.

2
21 juli 2023

Onbereikbaar. Reageren niet op mails. Onbetrouwbaar.

2
14 juli 2023

Onbetrouwbaar. Trage reactie. Geen bevestiging. Boefjes.

2
12 juli 2023

Vertraging bestelling. Gebrek aan communicatie. Gebrek aan compensatie.

2
23 juni 2023

Geen order ontvangen op aangegeven levertijd. Vertraging bij het versturen van een mail. Geen communicatie over vertraging.

2
22 juni 2023

Customer services nauwelijks bereikbaar. Werken in geen enkel opzicht mee.

2
21 juni 2023

Geen contact te krijgen. Service van lage kwaliteit. Geen vertrouwen meer.

2
17 juni 2023

Niet ontvangen na 1 week. Lang wachten. Onvoldoende communicatie.

4
14 juni 2023

Leveringsproblemen. Slecht verstaanbaar Engels. Gebrek aan proactief contact. Onjuiste advertentie over snelle levering.

6
12 juni 2023

Verkeerd exemplaar geleverd. Geen reactie op e-mail. Alleen Engelse telefonische helpdesk. Moeilijkheden met retourzendingen.

10
07 juni 2023

Snelle levering. Goede communicatie.

8
26 mei 2023

Komt wel later aan. Op tijd geleverd. Goed op de hoogte gehouden.

10
13 mei 2023

Goede uitleg.

2
03 mei 2023

Klantenservice onbereikbaar. Te late levering.

10
01 mei 2023

Snelle levering. Duidelijke communicatie per mail.

2
24 april 2023

Foutmelding bij retour bon maken. Geen reactie op e-mails.

2
17 april 2023

Niet geleverd. Geen reactie op e-mail.

4
30 maart 2023

Klantenservice. Engels te woord gestaan. Franstalige persoon. Niet geleverd. Vervoerder. Opdrachtgever. Annuleerd.

4
26 maart 2023

Vertraging in verzending. Geen update over verzending.

8
21 maart 2023

Vage tekst in de bevestigingsmiddelen. Niet klantvriendelijk. Argwaan opwekkend. Snelle levering. Regelmatige tussencommunicatie per mail.

8
07 maart 2023

Snelle correcte levering. Mooie website. Goedkope artikelen. Bereikbaarheid per telefoon. Adresgegevens. Winkellocaties.

10
28 februari 2023

Communicatie. Levering.

2
06 februari 2023

Slecht bereikbaar. Levering niet aangekomen.

2
27 januari 2023

Slechte klantenservice. Geen reactie op e-mails. Onmogelijk om iemand telefonisch te bereiken.

2
25 januari 2023

Slechte telefonische bereikbaarheid. Lang in de wacht. Onbehulpzaam personeel.

2
06 januari 2023

Foute levering. Gebrek aan excuses. Geen hulp bij probleemoplossing.

2
28 december 2022

Slecht te bereiken. Niet ontvangen. DHL. Niet geweest. Niet bereikbaar. Geen geld terug.

6
27 december 2022

Kantoor gesloten om 17:00. Bezorging oke.

6
21 december 2022

Retourafhandeling. Communicatie.

2
19 december 2022

Dubbele betaling. Lang wachten aan de telefoon. Communicatieprobleem door taalbarrière. Vertraagde terugbetaling. Verzoek om bewijs van dubbele betaling.

2
14 december 2022

Geen geld terug. Onbereikbaar per telefoon en e-mail.

4
07 december 2022

Geen tracking voor de slingerbag. Geen reactie op emails. Onbereikbare klantenservice. Mislukte korting op ballen. Geen bevestiging van levering van slingerbag. Snelle levering van tennisballen.

2
05 december 2022

Niet ontvangen. Geen reden. Geen terugkoppeling.

2
04 december 2022

Geen update over de bestelling.

2
30 november 2022

Slechte klantenservice. Geen reactie op e-mails. Geen telefonische bereikbaarheid.

2
21 november 2022

Vertraagde levering. Geen reactie op e-mail. Geen reactie op annulering.

6
18 november 2022

Terug gestuurd. Nog niets gehoord. Geld terug.

2
16 november 2022

Geen beweging in track en trace. Geen reactie op emails. Geen telefoonbeantwoording. Slechte klantenservice.

Veel bekeken sporten webshops

8.9
Betersport.nl
344 reviews
9.7