Het retourbeleid van Tennis-point.nl leidt tot verdeelde meningen. Er zijn klanten die tevreden zijn met de retourmogelijkheden en de afhandeling van terugbetalingen, maar er zijn ook klanten die problemen ervaren met het retourbeleid. De negatieve ervaringen met het retourbeleid en terugbetalingen worden iets vaker genoemd dan de positieve (10%).
Klantenservice. Retour op eigen kosten. 30 dagen retourtermijn. Gebrek aan communicatie.
Klantenservice. Niet terugbetaald. Beroerd. Niet behulpzaam. Verontwaardigd. Boeven.
Snelle verzending. Duidelijke website. Retour sturen ging makkelijk. Goed verlopen.
Slechte klantenservice. Geen medewerking. Lang wachten op geld. Niet bestellen hier.
Ruilen niet mogelijk. Nogmaals verzendkosten betalen.
Vlotte terugbetaling.
Hoefde ik niets te retourneren.
Retourneren. Snelle levering.
Snelle terugbetaling. Goede klantenservice.
Hoop dat ik alsnog geld terug krijgt.
Slecht te bereiken. Niet ontvangen. DHL. Niet geweest. Niet bereikbaar. Geen geld terug.
Retourafhandeling. Communicatie.
Dubbele betaling. Lang wachten aan de telefoon. Communicatieprobleem door taalbarrière. Vertraagde terugbetaling. Verzoek om bewijs van dubbele betaling.
Geen geld terug. Onbereikbaar per telefoon en e-mail.
Nooit problemen gehad. Retour sturen gaat eenvoudig.
Terug gestuurd. Nog niets gehoord. Geld terug.