De klantenservice van Tennis-point.nl krijgt zowel kritiek als lof. Klachten over de klantenservice komen vaker voor dan complimenten, en er zijn ook specifieke klachten over de afhandeling van klachten en de Engelse klantenservice. Problemen met de klantenservice worden door een klein percentage van de klanten ervaren (20%).
Goedkoop. Tevreden.
Snelle levering. Goede service. After sales.
Klantenservice. Retour op eigen kosten. 30 dagen retourtermijn. Gebrek aan communicatie.
Klantendienst onbestaande. Niet telefonisch. Niet via mail. Niet via twitter. Niet via messenger. Geen idee of de producten daadwerkelijk geleverd worden. Klantenvriendelijkheid. Blijf hier weg.
Geen reactie op e-mails. Prijzen wisselen per dag. Slechte service.
Klantenservice. Niet terugbetaald. Beroerd. Niet behulpzaam. Verontwaardigd. Boeven.
Bestelling niet terug te vinden. Vertraagde verzending. Slechtere service dan Tennisdirect.
Slechte klantenservice. Geen medewerking. Lang wachten op geld. Niet bestellen hier.
Customer services nauwelijks bereikbaar. Werken in geen enkel opzicht mee.
Geen contact te krijgen. Service van lage kwaliteit. Geen vertrouwen meer.
DHL een beetje slordig. Promote bevestiging. Levering.
Prijzen variëren. Prijsfluctuaties. Onvoorspelbare prijzen. Tevreden klant.
Verkeerd exemplaar geleverd. Geen reactie op e-mail. Alleen Engelse telefonische helpdesk. Moeilijkheden met retourzendingen.
Afhandeling. Snelle service. Perfecte controle op levering.
Slechte klantenservice. Geen compensatie voor defect product.
Waardeloos bedrijf. Diefstal. Schandalig. Niet helpen.
Foutmelding bij retour bon maken. Geen reactie op e-mails.
Snelle verzending. Top service.
Klantenservice. Engels te woord gestaan. Franstalige persoon. Niet geleverd. Vervoerder. Opdrachtgever. Annuleerd.
Snelle terugbetaling. Goede klantenservice.
Vage tekst in de bevestigingsmiddelen. Niet klantvriendelijk. Argwaan opwekkend. Snelle levering. Regelmatige tussencommunicatie per mail.
Top service. Snelle levering. Tevreden klant.
Goed ontvangen. Optijd ontvangen.
Geduldig.
Slechte klantenservice. Geen reactie op e-mails. Onmogelijk om iemand telefonisch te bereiken.
Slechte telefonische bereikbaarheid. Lang in de wacht. Onbehulpzaam personeel.
Foute levering. Gebrek aan excuses. Geen hulp bij probleemoplossing.
Snelle levering. Concurrerende prijs. Tevreden klant.
Dubbele betaling. Lang wachten aan de telefoon. Communicatieprobleem door taalbarrière. Vertraagde terugbetaling. Verzoek om bewijs van dubbele betaling.
Goede service. Komen afspraken na.
Slechte klantenservice. Geen reactie op e-mails. Geen telefonische bereikbaarheid.
Goede afhandeling. Geld op rekening overgemaakt binnen een week.
Geen beweging in track en trace. Geen reactie op emails. Geen telefoonbeantwoording. Slechte klantenservice.