TopRC reviews

Ricardo
28-12-2020

Accu al kapot na 10 minuten en garantie tot de deur.

Smoesverhaal na storing oplader. Ik zou een nieuwe batterij moeten kopen, net nieuw uit de doos! Ik word afgescheept met iets wat ze dan wel vooraf duidelijk hadden moeten aangeven. Ik beschouw het als een smoes. Dus koop hier niet je spullen, geen service maar afscheperij.

Robbert
22-12-2020

Pas op! pas op! verschrikkelijk bedrijf!

Wanneer je aankoop is gedaan is er ook geen enkele service meer. het geld is binnen bij Ricky en de problemen die zich voor gaan doen met je "aankoop" is altijd de schuld van de klant! zie mijn ervaringen met dit verschrikkelijke bedrijf in onderstaand overzicht. u bent gewaarschuwd voor de mooie praatjes aan de voorkant en de (niet) afhandeling na de aankoop.

- Boot aangeschaft op 26 mei

- Bij ontvangst één maal met de boot gevaren

- Vanaf 10 juni tot 3 juli probleem met acculader. Deze heeft éénmaal gewerkt bij ontvangst van de boot uiteindelijk na veel mail/telefoon door toprc onder garantie upgrade uitgevoerd.

- Accu en accu oplader ontvangen op 6 juli maar boot vaart niet.

- 2 opties: weer opsturen en weken wachten of langs gaan.

- Donderdag 9 juli bezoek aan toprc Uden. Probleem de controller en ontvanger communiceren niet met elkaar. Ontvangertje werd uit een nieuwe boot gehaald en op dat moment deed de boot het weer

- Boot stuurt één kant op. Weer de boot opgestuurd. Deze zou met 2 weken weer terug zijn. (wordt ontkend door toprc maar is wel degelijk telefonisch bevestigd) 15-7 opgestuurd.

- 31-7 constatering vanuit toprc. De servo is kapot en dit kan alleen door de klant zijn veroorzaakt. (net als de defecte accuoplader, de ontvanger en de servo hebben wij daar niet aangezeten)

- 2 weken geen communicatie vanuit rc. Weer gebeld. Waren het vergeten. Boot ontvangen op 14-8

- 14-8 mail en filmpje naar toprc. Er zit een “tik” in op het moment van sturen.

- telefonische terugkoppeling vanuit toprc: waarschijnlijk de servo.

- Optie was boot weer opsturen of brengen.

- Mail van 18-8 aangegeven dat we bij een ander bedrijf zijn geweest en deze bevestigt dat het aan de servo ligt.

- Zowel telefonisch als per mail (korte samenvatting van het gesprek) dat de servo ongeveer met anderhalve week geleverd zou gaan worden.

- Tussen 18-8 en 29-10 diverse keren gebeld met de vraag waar de servo blijft.

- 29-10 maar weer eens een mail gestuurd. In deze mail wordt er in eerste instantie ontkend dat de servo opgestuurd zou gaan worden.

- 30 oktober zouden we terug gebeld worden. Mail ontvangen dat we “even” de reactie van de distributeur afwachten

- wederom geen reactie verder vanaf dat moment

- 16 november aangetekende als ook per post verstuurde brief laatste mogelijkheid het netjes met me op te lossen

- Geen reactie

- beweren zelfs de brieven niet ontvangen te hebben.

nog nooit te maken gehad met zo'n slecht bedrijf.

nogmaals pas op! als het geld binnen is daalt het serviceniveau tot onder het vriespunt!

er zijn voldoende bedrijven die het zelfde product leveren en het belang van hun klanten voorop stellen.

21-10-2020

Bouwdoos Airfrix

Begin juli een Airfrix bouwdoos besteld. Volgens bestel pagina "op voorraad dus snel geleverd ". Is dus een fabeltje en niet op voorraad. Niet op voorraad en ook niet leverbaar door Airfrix.UK. Airfrix.UK levert sinds begin september weer betreffende bouwdoos. Helaas bijna eind oktober maar van TopRC te Uden taal nog teken. Een alternatieve bouwdoos is ook niet leverbaar. Slechte webwinkel met vage bestel informatie welke niet klopt dus niet aan te raden om er iets te bestellen. Inmiddels bijna 4 maanden verder maar taal nog teken.

Remco
15-10-2020

Slechte service foute onderdelen

Onderdelen besteld zeer lange levertijden, geen info moet je zelf achteraan bellen mailen,

Vervolgens leveren ze een verkeerd artikel en in plaats van hun verantwoordelijkheid te nemen moet je ook dit maar weer zelf oplossen!

Nou dit was eens maar nooit meer!

14-09-2020

Nooit meer

Net een accu opgehaald die 6 weken terug al besteld was.wil je n nieuwe x maxx kopen hebben ze gewoon geen tijd.gaan de zaken zo goed .

Katrien
04-09-2020

Koop niet bij Top RC

Voor alle potentiële kopers die overwegen om een product aan te kopen bij top rc uit uden; doe dit niet!

Een poos geleden hebben we bij toprc een op afstand bestuurbare boot gekocht voor mijn zoon. De communicatie rondom aankoop en levering ging goed. Na ontvangst bleek de boot defect en voldeed deze niet aan de verwachting.

We hebben het product netjes in de verpakking gedaan en geretourneerd. Echter is top rc niet bereid een nieuw en goed functionerend product op te sturen, laat staan het aankoopbedrag terug te storten.

We kunnen tegen betaling de boot laten maken (?) door toprc en de verzendkosten zijn ook voor onze rekening.

We hebben eindeloos veel contact gezocht met het bedrijf, telefonisch, per e-mail en via aangetekende brieven. Hieraan wordt nauwelijks gehoor gegeven en als we een reactie ontvangen krijgen we te horen dat ze geen nieuw product opsturen, laat staan het aankoopbedrag terug storten.

De klantenservice is erg slecht, koop dus geen producten bij top rc (flop rc).

Aschwin
01-09-2020

U bent gewaarschuwd

Rode draad in de reviews van TopRC:

Positief: goed advies, nemen de tijd voor je, prettige showroom.

Negatief: passief in communicatie, slechte garantie afhandeling, verschrikkelijke aftersales.

En dit klopt. Ook mijn zoontje is slachtoffer geworden van deze club hobbyisten. Ze hebben veel verstand van hun RC-hobby maar hebben totaal niet begrepen wat klantenservice is en/of hoe je met klachten/garantie om moet gaan die tot een positieve ‘customer experience’ leiden.

In december 2019 werd als verjaardagscadeau een Arrma Granite 4x4 ter waarde van 249,00 Eur voor mijn zoontje gekocht. Na slechts enkele keren de auto te hebben gebruikt, vertoonde deze ‘uitval’ verschijnselen. Product terug naar de winkel, enkele maanden wachten, telkens zelf informeren naar de stand van zaken en uiteindelijk de mededeling van TopRC gekregen: “Ligt aan jullie zelf. Doen wij niks mee.”

Om mijn zoontje niet de dupe te laten worden van deze zeer onprofessionele en op pertinent onjuiste gronden gebaseerde opstelling van TopRC, onder protest een nieuw motorsetje aangeschaft ter waarde van 99,95 Eur.

Na inbouw bleek ook dit niet tot de gewenste en bedoelde werking van de auto te leiden. Vanuit het Westen van het land de reis naar Uden gemaakt om daar tot een oplossing te komen. "Moeilijk, lastig, lag weer aan ons maar laat de auto maar hier, dan zullen wij een nieuw setje bestellen en inbouwen."

Inmiddels is het september 2020 en na telkens zelf te hebben moeten informeren naar de stand van zaken (druk, COVID-19, leveranciers, etc.) werd ons deze week medegedeeld dat ‘nader onderzoek heeft uitgewezen dat dit toch niet onder de garantie valt' en -u raad het al- het wederom aan ons zelf lag. Weg 249,- en 99,95.

Mijn zoontje heeft nu dus nog steeds geen plezier kunnen beleven van zijn verjaardagscadeau en TopRC weigert om tot vervanging over te gaan en hem een normaal en goed functionerend product te leveren.

Lieve mensen, een gewaarschuwd mens telt voor twee. Besteed je zuurverdiende centjes alsjeblieft niet bij deze hobbyisten. Als je onverhoopt een beroep moet doen op hun klantenservice, aftersales of garantiebepalingen, geven zij namelijk niet thuis.

Lees de reviews er allemaal nogmaals maar eens goed op na. Hadden wij dat namelijk ook maar gedaan….

Connor
21-08-2020

2 maanden geleden iets besteld, nog steeds niet aangekomen

Ik vraag me of of het überhaupt ooit nog aan komt

Nathalie
27-07-2020

Fantastische verkoop, verschrikkelijke after sales

Fantastische winkel wanneer je iets nieuws wil kopen. Verder een verschrikkelijk bedrijf. Zijn alleen maar bezig met geld verdienen. Wanneer je een reparatie of klacht hebt of zij een fout hebben gemaakt wordt deze niet opgelost. Komen met verhalen over druk en vakantie tijd, hoeveel uren ze maken in de week maar denken niet in oplossingen. Reageren slecht of niet op mails als je belt zeggen ze dat ze het te druk hebben en zijn ook niet van plan terug te bellen. Mijn tip, ga naar Peter Toemen in Den Bosch! Koop hier niet. Eigenaren Roy en Rikky zijn arrogant en niet van plan vaste klanten te helpen/houden. Wij hebben hier voor zeer veel geld gespendeerd maar komen er nooit meer terug!

Niek
12-07-2020

Verkeerde artikel

Verkeerd artikel ontvangen.

na een paar mails op en neer is het helemaal stil geworden van hun kant,.

ik wil mijn bestelde en betaalde producten hebben

02-07-2020

Snelle levering

Gisteravond rond 22.00 uur diverse materialen besteld welke op voorraad zijn.

Vanmiddag al mail ontvangen dat materiaal verzonden is. TOP service!

Eerdere bestellingen die lang op zich lieten wachten werden netjes behandeld via de mail

Wanneer iets niet op voorraad is mag je er zeker in deze tijd vanuit gaan dat levertijd wat langer is. Meeste spul komt toch uit China of Taiwan.

Leroen
22-06-2020

Dik in orde!

Snel geleverd, goede prijs!

22-06-2020

Besteld en nog niets gekregen

Ik heb op 03/05/20 een auto besteld online en betaald ter waarden van 281€ met verzending

De auto is op 08/05/20 verzonden via DHL waar top RC een VIP account heeft sins 08/05/20 staat dit pakje in de post DHL zegt bpost het heeft

Ik heb daar een klacht neer gelegt en een dossier nr gekregen en die moet top RC door geven aan DHL voor dit probleem opgelost tot nu vandaag geen reacties van top RC voor het probleem op te lossen

Na de 2 laatste support bij top RC waar ik tot nu geen antwoord van top RC

Het is niet altijd slecht wand ik heb meerdere bestellingen gedaan waar buiten deze van 03/05/20

Tot nu aan gekomen zijn

Nardin
18-06-2020

Niks kopen daar !

Mijn drone 3 maand terug bij hun voor garantie heel lang moeten wachten bijna 3 maanden later krijg ik een kut berichtje dat het geen garantie geval is voor niks 3 maand gewacht ik geloofde gelijk niks van om letterlijk zat er dikke laag stof op me koffer van me drone nu zelf me drone opgestuurd en binnen 78 uur gemaak en terug gestuurd alles is gemaakt compleet de drone is vernieuwd! Gratis omdat het gewoon een garantie geval was pas op voor toprc zijn op OPLICHTERS!

Rene
15-06-2020

Serpent 710

Ik heb een Serpent 710 gekocht die nieuw werd aan geboden onder 2de hands, ik kreeg een zeer gebruikte HPI met kapotte achterwiel ophanging, ik heb daar over gebeld en moest een foto opsturen van dat ding, ze weten niet eens wat ze inpakken, onbeleefd behandeld aan de telefoon, ik kwam er niet tussen omdat de medewerker alleen maar in de verdediging was, koop hier nooit iets is mijn advies.

René

Wendy
23-05-2020

Fijne grote winkel, veel voorbeelden van rc auto's. Ook goed geholpen met een keuze maken. Maar voor onderdelen echt een schijt winkel. Valt niets onder garantie, onderbezetting van personeel. Als je al weken een trend ziet dat het druk is kan je daarop inspelen waardoor klanten niet lang hoeven te wachten. Telefonisch niet te bereiken en mochten ze opnemen, wordt je doorverwezen naar webshop en zoek het maar uit. Nu voor de 2de keer daar geweest en weer met verkeerde onderdeel naar huis gestuurd. Gelukkig is het voor ons maar een dik uur rijden en rijdt de auto op water. dus voor ons niet meer naar Uden

William
29-04-2020

Slecht bedrijf

Ik heb daar een vliegtuig besteld, die kreeg ik vrij snel in huis alleen vond ik het direct al raar hoe ze het hebben geleverd ze hebben namelijk het vliegtuig met doos en al in een vuilniszak gestopt en dat vastgemaakt met ductape, toen dacht ik nog van het zal wel maar zodra ik mijn eerste testvlucht maakte (wat niet goed afliep :) ) wou ik nieuwe propellors bestellen en direct ook andere onderdelen voor het geval dat ook kapot ging, nu ben ik al bijna een maand verder en heb ik nog steeds niks binnen gekregen. Ik wou ze mailen/bellen maar op beide reageren ze niet.

Waardeloos dus en ik hoop dat ik alles nog binnen krijg! Dus mijn tip bestel niet via deze site!

20-04-2020

Grote voorraad

Goede service en veel op voorraad

Harry
26-03-2020

Lange wachttijden op bestelde onderdelen

Onderdelen voor Traxxas TRX4 worden na meer dan dan 6 weken pas geleverd.

Reden Corona?

Ik bestel in de Corona tijd (maart 2020)

onderdelen TRX4 nu via Ebay in China en America van verschillende leveranciers, 6 verschillende onderdeeltjes voor vergelijkbare kosten bij TopRC en iedere keer binnen

10 dagen binnen gekregen!

17-03-2020

BESTEL NOOIT IETS BIJ DEZE WEBSHOP!

Webshops zoals TopRC dienen aangepakt te worden. Het is ronduit de kluit belazeren. Als er artikelen besteld worden dan bestellen zij het weer bij hun leverancier en dan kun jij er weken op wachten. Als het dan ooit geleverd gaat worden. Zo kan ik het ook!