TopRC reviews

Rens
08-05-2018

Niet verzonden door slordig magazijn

Bij plaatsen van mijn bestelling opgelet dat alle onderdelen op voorraad waren zodat ze alles konden verzenden, omdat ik het snel nodig had. Nog bij de opmerking aangegeven dat wat er op voorraad is die onderdelen verzenden. Ik kreeg die middag geen bevestiging dat het verzonden was dus de volgende ochtend gebeld en bleek dat ze op 1 onderdeeltje wachten en niks hebben verzonden doordat ze het niet 2x willen verzenden. Als ze met contact hadden genomen had ik graag 2x verzendkosten betaalt. Terwijl er op de site staat dat alle onderdelen op voorraad zijn die ik nodig had. Erg slordig.

Jelle
06-10-2017

Misleidende product informatie

De foto's en titel van het product komt niet overheen met het daadwerkelijk geleverde product, dit voelde voor mij erg misleidend. Uiteindelijk contact opgenomen om ze te informeren dat ik de foto's en titels erg misleidend vind, dit werd uiteindelijk niet serieus genomen en waren niet bereid om het product kosteloos voor mij te laten retourneren. Slechte service en erg onprofessioneel ik zou hier nooit meer wat kopen.

07-09-2017

Prima service

Heb met TopRC totaal geen problemen gehad. Had een drone, Xiro V gekocht alleen toen ik alles uitpakte was de camera gebroken. Ik heb ze gebled en werd keurig geholpen. Ik kon alles terug sturen een paar dagen later had ik alles weer terug met een nieuwe camera erbij. Prima service en o ja de bestelling verliep ook prima binnen twee dagen had ik me drone binnen.

Frits
20-02-2017

Geen levering!

Begin oktober 2016 een order van DJI Mavic gedaan. Ondanks de langere leertijd door productie problemen hebben meerdere mensen in mijn omgeving hun Mavic ondertussen binnen. De lieven mensen van TopRC geven geen info! Ziet er zeer slecht uit!

Als je wil annuleren doen ze daar moeilijk over en niet aan mee!

06-02-2017

Na 4 maanden nog geen drone

In oktober bracht DJI de nieuwe drone Mavic Pro uit. Met een deze besteld bij TopRC. Dat bleek een grote vergissing. Natuurlijk had DJI een productie/leveringsprobleem, maar terwijl overal langzaam maar zeker meer drones uitgeleverd werden, bleef het bij TopRC stil. Wel 1500 euro vooraf incasseren, maar geen info willen geven over plaats in wachtrij en hoeveel ze ondertussen geleverd hebben. Lijkt iets weg te hebben van een scam. 4 maanden later hebben allerlei vrienden binnen 2 tot 4 weken hun drone ontvangen (besteldatum: dec en jan) maar TopRC leverd maar niet uit en geeft ook geen informatie. Mijn advies: bestel bij een andere partij!