3.6van de 10

Tweak.nl200 ervaringen

Aanbevolen34
Neutraal17
Afgeraden149
Filter

reviews

Jz
12-04-2019

Een keer maar nooit weer

Waardeloos ,slecht te bereiken ,en doen helemaal niks met je klachten ,beloven gouden bergen ,internet is gewoon slecht.Zo gauw de betaling binnen is ,en dat doen ze automatisch ,haal je je geld terug dreigen ze direct met sancies. een jaar en weer terug naar de oude en vertrouwde ziggo

Pierre
11-04-2019

Lossen problemen niet op maar

1. Ik heb Tweak nu diverse malen duidelijk aangegeven waarom wij niet tevreden zijn over het afgesloten contract (dienst/apparatuur) dat niet naar behoren functioneert/geleverd wordt.
2. Tweak gaat niet in op de gemelde problemen en komt ook niet met oplossingen.
3. Tweak vraagt mij apparatuur terug te sturen en komt later met de mededeling dat ondanks dat de apparatuur terug gestuurd is ik er wel de rest van het jaar voor moet blijven betalen.
4. Vervolgens wil Tweak mij vasthouden aan een contract, dat door Tweak eenzijdig is gewijzigd, zonder mij te informeren en waar ik zeker niet mee ingestemd heb.

Gerjan
10-04-2019

DRAMA!

Op 8 maart bij mijn schoonouders was internet opgeleverd. Modem was geplaatst maar glasvezel kabel zat te strak tussen modem en aansluitpunt. Ik heb de kabel eruit gehaald en achter andere kabels langs weer aangesloten zodat deze wat soepeler was. Na die tijd lag internet eruit telefoon deed het niet meer.
Verbinding met de wijkkast was er wel, dat was in het modem te zien.

Gebeld met Tweak. Eerst de vraag waarom ik er aan had gezeten. Dus als zoiets is opgeleverd mag je er nooit meer aanzitten, want dan gaat het van zijn levensdagen niet meer werken.

Ze zouden een monteur van Glasvezel de Wolden aansturen. Deze is geweest maar kon verder ook niks.
Ik heb in een maand tijd bijna elke week 2x moeten bellen. Elke keer hetzelfde verhaal, we gaan iemand aansturen. En we hebben nog niks van GDW gehoord.

Ook maar eens met GDW gebeld, volgens hun hadden ze wel antwoord gegeven maar Tweak deed er niks mee.

Omdat we er zo klaar mee waren, een ultimatum gesteld: Bel me voor dinsdag 10:00 en kom met de oplossing. Zorg dat deze oplossing voor het weekend actief is. Anders stoppen we met het het hele verhaal.
Dinsdag niet gebeld (ze moeten nog bellen).

Ziggo gebeld om het telefoonnummer terug te porteren (er was al 3 weken geen telefoon meer).
Tot 2x toe is dit verzoek door Tweak afgekeurd omdat het nummer onder contract stond. Weer gebeld en gezegd dat ik niet eerder ophang totdat er een oplossing is. Uiteindelijk hebben ze nummer vrijgegeven.
Weer een porteringsverzoek ingediend bij Ziggo. Eindelijk na 3 dagen op 8 april was het telefoonnummmer weer terug. Heeft precies een maand geduurd.

Nu loopt de discussie nog dat het abonnement geannuleerd moet worden. Er is welgeteld 1 dag internet geweest. Daarna lag alles eruit.

Drama club, niet mee in zee gaan. Je kan net zo goed tegen de muur praten.

Arie
10-04-2019

Waardeloze help/servicedesk

Heb al internet van tweak, wilde ook tv . ben daar nu al 4 weken mee bezig maar heb nog steeds niks.
Ze zijn heel slecht bereikbaar en op mail word maar mondjesmaat gereageerd. 4 a 5 responstijd is echt onacceptabel tegenwoordig.
Als ze al reageren lezen ze je mail maar half en krijg je maar halve antwoorden.

Frans
09-04-2019

Bijna Prima ! Bijna tevreden !

Ben redelijk tevreden over de levering dwz er zit nog steeds een storing in het T.V. beeld zowel beneden als boven wordt het beeld regelmatig onderbroken door blokjes en zie je niets meer.
Ik hoop dat dat opgelost kan worden.

Grtjs F.Beuming Ruinerwold.

Bas
08-04-2019

Geen contact kunnen krijgen

Ik ben (vanaf januari 2019) in afwachting van het terugbetalen van mijn borg.
Paar keer is belooft om het geld terug te geven, maar nu baan 3 1/2 maand nog steeds niet! Zeer teleurstelled).

Jan Willem
06-04-2019

Pirma provider tot je je abonnement wijzigt

In januari verzocht mijn tweede aminobox op te zeggen.
Vervolgens blijkt dat de tv app niet meer werkt als ook gemaakte opnames niet meer functioneren. Toen dit was opgelost bleken de eerste 10 tv zenders niet meer live beschikbaar te zijn. Daar zijn ze nu al 3 weken mee bezig. Sinds maandag is nu ook de telefonie uitgevallen. Zaterdag nog steeds geen enkele reactie.

Inge
05-04-2019

Mijn leven was minder stressvol zonder internet van Tweak!

Na een vraagbundeling konden we kiezen tussen Trined en Tweak. Beiden geen goede recensies maar de goedkoopste gekozen. We hebben een abonnement en een glasvezelkastje maar internet heeft het ongeveer 2,5 uur gedaan en toen was het afgelopen. Wel kreeg ik een factuur van 395,- voor een jaarabo, dat dan weer wel. Nu heb ik al uren gebeld met de helpdesk, mijn leven was minder stressvol zonder internet want ik had nooit een internetaansluiting. Was ik toen ongelukkig? Eigenlijk niet. Maar na dreigingen dat het nu of nooit was voor glasvezel en er anders 695,- betaalde zou moeten worden in de toekomst toch maar overstag gegaan. Maar 2,5 uur internet voor 395,- is toch ook wel prijzig. Modem tig maal gereset, ook door de helpdesk. Er moet weer een monteur langs komen, dus we gaan het zien of het opgelost wordt. Vooralsnog ben ik niet blij!

Esco
04-04-2019

Contact niet mogelijk

Wil nieuwe klant worden. heb vooraf enkele vragen. Na drie dagen nog geen antwoord op mijn mail. Dus maar andere provider zoeken. Want als zo de service is.

Ridge
03-04-2019

Tweak betaald je borg niet terug

Helaas zoals bij meerdere (ex) klanten van Tweak.
Ze geven het gewoon niet terug.
Mijn lijn is opgeheven begin januari dit jaar alles op tijd terug gestuurd maar tot heden geen borg terug ontvangen.
Meerdere keren gemaild elke keer staat het klaar nu weer niks en nu gaan ze intern navragen sinds een dag of 5 geleden. Zal wel moeilijk zijn voor zo'n groot bedrijf om dit uit te zoeken pppffff
Wat verschrikkelijk onprofessioneel, ben blij dat ik daar weg ben. NOOIT meer TWEAK.

Arie
03-04-2019

Waardeloze support

Ik heb niet de illusie dat jullie dit wel lezen maar ik krijg geen antwoord op mijn mail. Ik heb in 1e instantie gebeld wat op zich al een ramp is voor je iemand te pakken krijgt en dan krijg je als antwoord dat dit via de mail moet. En dan gebeurt er niks meer, 1,5 week geleden laatste reactie van tweak. Was zo blij met glasvezel hier ben zo teleurgesteld in mijn keuze van provider. Als ik ik dit had geweten had ik nooit voor twaek gekozen, slechtste servce desk ever.

Bas
29-03-2019

Bereikbaarheid bij storing

Ik ben over het algemeen erg tevreden over TWEAK.
Echter nu ik een storing heb, en dus niet kan werken van huis uit, kan ik voor 09:00 niemand bereiken over de oorzaak en oplossing voor de storing.
Dit is een punt dat verbeterd kan worden.

Akkie
27-03-2019

Tweak betaalt borg niet terug!

Op 13 november 2018 werd een bedrag van 75,00 geïncasseerd. Omdat de aanvraag op 14 november 2018 werd opgeheven, werd mij per mail vertelt dat de borg van 50,00 euro teruggestort zou worden en alleen de administratiekosten van 25,00 euro zouden worden ingehouden.
In januari 2019 werd mij verteld dat er een foutje was gemaakt, maar dat de afdeling boekhouding nu de borg zou terug storten op mijn rekening.
In februari nog niets ontvangen en opnieuw gemaild Op 17-2 mail van Tweak met de mededeling, dat ik nog even geduld moest hebben want borg lag op de desbetreffende afdeling om verwerkt te worden.
Dus uiteindelijk maar eens bellen, vandaag en gisteren geprobeerd op 0900 nummer en dan lange wachtrij, kortom waardeloos allemaal!

Hans
20-03-2019

Goed internet maar de servicedesk mag terug naar school

Goed, stabiel en snel internet voor een nette prijs. 1 gigabit!

ik kreeg een keer van de Zyxeld router de vraag of ik een zelf signed certificaat wilde accepteren voor office.microsoft.com. Toen ik de helpdesk hier op aanspraak kreeg ik de suggestie dat ik dat moest accepteren door op OK te klikken. Serieus? Dacht het niet. ongeloofelijke .

Ik ben ook minder te spreken over de mij geleverde Zyxel model. Deze heeft een zeer trage beheersinterface waarop het instellen van b.v. port forwarding zeer verwarrend is. Daarnaast met meer dan 20 ip devices in huis blijkt het ding geheugen te lekken en moet af en toe herstart worden. Er zijn geen nieuwe firmware updates.

Tegewoordig wordne Fritzboxen uitgeleverd. Die ken ik nog van Xs4all. Deze zijn wel goed.

Marco
18-03-2019

Arrogantie ten top

Onbereikbaar. Misbruik machtigingen. Incasso voordat werkzaamheden zijn ingepland of gedaan.
Gelijk dreigmail met kosten opslagen nadat er is gestorneerd. bezint eer gij begint.

Johnny
16-03-2019

Telefoon

Heel vaak doet de telefoon het niet zeggen ze ook nog leuk als er wat is kun je bellen maar helaas telefoon doet het niet in van plaats dat ze een gratis nummer hebben wat je via mobiel kunt bellen maar helaas hebben ze daar niet jammer

Jan
14-03-2019

Tevreden klant

Snel internet beter dan alle providers die ik hiervoor had.mails worden beantwoord en de telefoon nog nooit langer gewacht dan 5 minuten. dus doen

Piet
12-03-2019

Super slecht

- Snelheid is zeer traag: geen 1000 Mbps maar 10 Mbps! = 1 % van beloofde snelheid!
- slecht beteik: geen bereik boven en buiten in tuin
Het ergste is de slechte service: 4 dagen geleden is nieuw modem geplaatst en 4 dagen nig steeds geen reacties op mijn ;vele) e-mails en telefonisch onbereikbaar, steeds lange wachtrijen
Kortom: veel slechter kan niet

Rich
12-03-2019

Helaas telefonisch 0900 8932543 niemand bereikbaar

Ik wllde heel graag een antwoord op een aantal vragen alvorens ik een glasvezel abonnement neem

Helaas kan ik via 0900 8932543 niemand bereiken, omdat er onderbezetting is

Nu ben ik genoodzaakt te wachten op mijn antwoorden via de mail

Bert
11-03-2019

Fouten in het contract en slechte klantenservice

Op een zondag via de website een Alles-in-één abonnement besteld.
Dezelfde dag een mail ontvangen om de bestelling te bevestigen.
Na het bevestigen van de bestelling een mail ontvangen met het contract en een beschrijving van de bedenktijd van 14 dagen.
Nog nooit zo blij geweest met deze bedenktijd!

Het contract klopt namelijk niet.
Hierin dient volgens de wet in beschreven te worden wat de minimale, maximale en normaliter beschikbare download-/uploadsnelheid is.
Deze gegevens ontbreken echter in het contract.
Hierdoor teken je er dus in feite voor dat Tweak zelfs bij een verbinding van 0 Mbit aan zijn verplichtingen voldoet.
Bij storingen of een zeer slechte verbinding heb je dus geen poot om op te staan.

Hiervan direct melding gedaan bij Tweak.
De volgende dag per mail en telefoon contact m.b.t. het maken van monteursafspraken.
Aangegeven dat ik graag een juist contract ontvang waarin de ontbrekende gegevens wel zijn opgenomen.
Ze gaan hier achteraan en komen er nog op terug.

De betaling wordt direct door Tweak in gang gezet.
Een reactie m.b.t. een juist contract blijft echter uit.
Zodra Tweak het geld niet op tijd ontvangt, zijn ze er als de kippen bij.
Zit de klant met een andere vraag, dan zijn ze in geen velden of wegen te bekennen en niet te bereiken.

Een absolute afraden!

Meer Tweak.nl reviews
Welk cijfer geef jij Tweak.nl?
12345
67
8910

AfradenAanraden