Tweak.nl reviews

Laatste 12 maanden202120202019

Recente Tweak.nl ervaringen

Piet
12-05-2022

Afhankelijk van de vraagstelling, ben ik tevreden over tweak, dan moet ik uitleggen dat ik het onderverdeel in drie delen.

1) ben ik blij met tweakdsl internet?

2) ben ik blij met tweakdsl support?

3) ben ik blij met tweakdsl kosten?

Ik kan dan pas zeggen, naar aanleiding van de bovenstaande zaken, dat ik tevreden ben over het internet gedeelte en dat ik jullie een zware -1 geef als het gaat om support. 1 medewerker, geen kennis, geen 2de lijn, geen hulp, snapt niets en weet niets.

Heb nog nooit in mijn 21 jarige it ervaring gesproken met een leverancier die zo ongelovelijk incompotent is. De level van support ten opzichte van kennis over de spullen die jullie zelf leveren is nihiel. Er is zelfs geen kennis op vraag stukken over configuraties. Alles afgedaan als doe maar per mail.

Ik geef jullie support dienst een 0

Ramon
10-05-2022

7 jaar heb ik internet gehad van Tweak.

Sinds kort overgestapt naar Ziggo en uiteraard moets ik mijn hardware terugsturen.

Dit heeft tot op de laatste dag probleemloze gewerkt. Nu krijg ik zojuist een factuur van 189, 00 voor dit modem. Geen uitleg niets, helemaal niets.

Uiteraard is het modem niet meer in topconditie, maar hij heeft hier 7 jaar gestaan.!

Hij is niet eens meer te koop.

Hoe durven ze dit te doen, gewoon misdadig.

7 jaar lang trouwe klant geweest, altijd netjes betaald en dan dit.

Pas op met dit bedrijf!

Rob
02-05-2022

In het begin veel problemen gehad. besloten dat ik toch weer terug naar Ziggo ga. Klant worden is geen probleem, opzeggen is drama en naar mijn mening niet volgens de regels. uiteindelijk wel gelukt

Danny
28-04-2022

Ga nooit in zee met deze organisatie. Wij hebben 1 jaar abonnement gehad met tv en internet. Tv via Canal Digitaal is gewoon erg slecht, mag geen tv kijken heten. Internet is ok als alles het doet. Nu alles netjes opgezegd na 1 jaar en zitten inmiddels vanaf 29 januari 2022 te wachten tot onze borg voor de apparatuur teruggestort wordt. We worden continue aan het lijntje gehouden met domme excuses met als doel dat mensen het opgeven om borg terug te vragen. Mensen, ga nooit in zee met deze organisatie. Je krijgt er vroeg of laat spijt van.

Bert
26-04-2022

Ik probeer al enige tijd een abonnement van een overleden persoon op te zeggen. Telefonisch zijn jullie niet bereikbaar en op mailtjes wordt niet gereageerd!

Hoe moet je dan een abonnement opzeggen?

Jos
20-04-2022

Internet kwaliteit en snelheid is goed, snel en betrouwbaar.

Service van Tweak is goed.

Ralph
08-04-2022

Klantenservice erg onbegripvol en communiceerd niet over geplande levering en ontkent verantwoordelijkheid over de communicatie.

Ik heb begrip voor hun afhankelijkheid van derde partijen, echter zijn zij bemiddelaar maar bemiddelen dus slecht.

Over de daadwerklijke internet ´dienst´ kan ik niet spreken. Enkel het voortraject. 14 dagen bedenktijd, verstreken uiteraard en op dag 30 vragen om helderheid voel ik me als muis in de val.

Mark
04-03-2022

Heel veel dingen beloven, en niks leveren, complete misleiding, 1000 mb is tot aan de voordeur, daarna is het puinhoop, modems die maar op 1 plaats geplaatst kunnen worden, vervolgens moet ik dan bij de meterkast gaan staan om te kunnen internetten.

Je betaald je lam voor een zooitje onzin.

Van Schadewijk
25-02-2022

Ga aub niet in zee met dit waardeloze bedrijf! zeer slechte provider voor tv en internet. Hebben 4 maanden de tijd nodig om een probleem op te lossen en dan blijkt het toch niet opgelost te zijn. Internet en wifi is waardeloos, waardoor de tv verbinding ook waardeloos is. Klantenservice is net zo dramatisch als de internet- en tv-verbinding. In het weekend is er zelfs geen klantenservice dus dan moet je het zelf maar uitzoeken. Ik snap achteraf waarom je de abonnementskosten van een heel jaar in één keer aan het begin moet betalen. Dan hebben ze dat binnen en de rest boeit ze niet meer. Ga aub niet voor tweak!

Antoon
20-02-2022

Wij hebben nog weinig ervaring met Tweak dus goede beoordeling is nog niet mogelijk. Wel wat opstart problemen met het abonnement afsluiten wat als negatief ervaren is.

Dus het begin is niet veelbelovend jammer genoeg wij zijn benieuwd hoe het straks verder gaat,

Jacob
20-02-2022

Derde nacht in 1 week geen internet en op zondagmorgen nog steeds niet! Waardeloos!

14-02-2022

Idin informatie incompleet

Knab staat er niet bij

niet aangegeven hoe het dan gaat

Maric
14-02-2022

In het begin wat problemen gehad maar nu gaat he prima

09-02-2022

Nog geen ervaring, moet nog komen, ik vindt wel de algemene voorwaarden verschrikkelijk eenzijdig, als klant kun je weinig inbrengen als er niet geleverd (kan) word(en). Het moet nog blijken of ze dit zo op kunnen stellen van rechtswegen, klant heeft ook een recht en Tweak heeft ook een plicht als je betaald heb voor bepaalde diensten, toch zeker als je vooruit betaald.

Marcel
04-02-2022

Nog altijd geen probleemloos technisch pakket

Eddy
28-01-2022

Wat een ontzettende slechte provider is dit.

Heb ruim 10 keer moeten bellen om een afspraak te maken voor installatie. Uiteindelijk na 4 weken zelf maar gedaan.

En toen! stond na een paar dagen plots de monteur op de stoep zonder afspraak.

Nadat we dus eindelijk aangesloten waren bleek de beloofde 1gbs snelheid bij lange na niet haalbaar.

Er word door de tweak servicedesk van alles belooft maar na 2 maand en vele telefoontjes nog steeds geen oplossing.

We hebben nu het abonnement ontbonden en glasvezel via kpn op volle 100% 1gbs snelheid. Voor ons nooit geen tweak meer!

Had liever 0 sterren gegeven, maar dat gaat helaas niet.

Breunis
26-01-2022

Ik heb een alles in 1 pakket gehad van tweak.

Erg slechte ervaringen. Wifi viel vaak in storing. Als je dan belde dan moest je zelf allemaal ingewikkelde acties ondernemen en dan was het nog maar de vraag of dit iets bijdroeg aan een definitieve oplossing. Klantenservice ronduit niet behulpzaam.

Televisie erg omslachtig menu en erg traag opstarten. Wederom vaak in storing.

In vergelijking. ik zit nu bij Fiber en daar werkt het allemaal een stuk beter.

Jowan
26-01-2022

Prettig gesprek met support gehad, goed geholpen.

Mark
22-01-2022

Daan
22-01-2022

Oude provider wad afgesloten en tweak monteur zou pas over 5 dagen komen. telefonisch zelf de aansluiting geregeld met een tweak medewerker. Alles werkt perfect

Meer Tweak.nl reviews