Zeer slechte service na een melding van het uitvallen van het internet. Tweak geeft meteen aan dat het aan hun ligt maar monteur komt pas na 4 dagen! Ondanks dat ik heb gemeld dat ik internet bedrijfsmatig nodig heb kunnen ze me niet tegemoet komen. Waardeloos!
Ook een claim kan ik niet indienen bij Tweak.
Deze review zal waarschijnlijk ook niet geplaatst worden neem ik aan.
Slechtste wat ik heb meegemaakt. Voorlopig geen tweak in huis!
Krielen
Ondanks aanmelding en de ontvangen bevestigingsmails van Tweak, geen aansluiting gerealiseerd door E-Fiber. Beide bedrijven gaven elkaar de schuld hiervan. Doot tussenkomst van de Gemeente alsnog een huisaansluiting gekregen. Vervolgens vraag je Tweak het signaal er op te zetten, wat na één maand nog altijd niet is gebeurt. Vervolgens ga je bellen en krijg je iemand aan de lijn krijgt die je verteld dat hij niet kan aangeven wanneer het signaal op de lijn staat. Kan een maand duren, half jaar, zeg het maar. Een soort van ingestudeerd antwoord wat ook een robot geeft. Waardeloos bedrijf en direct het contract opgezegd.
Klantenservice van lil m’n vestje
Bankrekening wijzigen onmogelijk
Abonnement opzeggen een groot drama
Communicatie gaat uiterst moeizaam. Omdat ik een anti-spam mailadres gebruik willen ze mijn mail niet in behandeling nemen. Gebruik gemaakt van mijn recht voor koop op afstand. Een onplezierig begin leidt niet tot een gelukkig huwelijk vermoed ik. Jammer dat het zo moet lopen.
We hebben 5 jaren kunnen genieten van probleemloze internet- bel en tv aansluitingen via tweak. De klantenservice heeft ons altijd zeer vriendelijk en adequaat voortgeholpen waar dat nodig was. M.a.w.: alleen lof voor tweak!
Abonnement aangevraagd op 5 december 2022, in het contract stond mijn postcode foutief ingevoerd. Direct op dezelfde dag een mail gestuurd of dit aangepast kon worden in mijn contract. Twee dagen later kreeg ik hier reactie op dat mijn nieuw contract z.s.m. opgestuurd word. Na 7 dagen nog steeds geen nieuw contract binnen, ik besloot ze zelf even te bellen en je kan het al raden mijn contract werd in 3 minuten opgestuurd (Kleine moeite dus). Na lang wachten kreeg ik een mail dat de monteur pas tijd heeft om 4 januari 2022 langs kon komen. Gebeld of het niet sneller kon, maar dat kon niet. Ze laten je een volle maand wachten voordat je eindelijk je internet hebt. BELACHELIJK.
KPN zijn bundel is goedkoper en levert binnen 7 dagen. Mijn keuze is snel gemaakt.
2 dagen geleden, 2 dagen geen beeld.
Vandaag i.i.g. vanaf 10.30 uur weer geen beeld. Zou aan het kastje liggen: nieuw kastje dan Tweak!
Medere keren geprobeerd de mail te verzenden maar leukste niet
Als ik hulp nodig heb, krijg ik dat altijd meteen en bevestigt met een email, met nogmaals een uitleg.
30 maanden niets horen en dan ineens een factuur, hoewel we nog geen glasvezelaansluiting apparaat hebben!
Komen niets na, geven altijd de schuld aan anderen.
TV programma's die je terug zou moeten kijken, kun je niet terug kijken. En wat doet Tweak, Helemaal niets, alleen verwijzen naar Canal Digital, terwijl je toch een contract hebt afgesloten bij tweak. Na diverse foutmeldingen zou je zeggen dat Tweak wel even zou bellen, helaas dat doen ze ook niet.
Erg onbetrouwbaar. Komen afspraken niet na. Zit al dagen zonder internet en tv vanwege een planning fout en zelfs op de dag dat ze wel zouden komen om aan te sluiten vertellen ze doodleuk dat de monteur toch niet gaat komen. Soms maak je als mens fouten en in dit geval was onze fout om over te stappen naar Tweaks. Dus wil je betrouwbaarheid, kies dan geen Tweaks.
Niet komen opdagen van de monteur! Vrij gehouden mijn opdracht aan een collega moeten geven nu gederfde inkomsten door Tweak
Ben nu ongeveer een jaar klant, kan me echt niet vinden in de andere reviews. Internet nog geen enkele storing gehad, eigen hardware regelen is top, werkt altijd. Gewoon geen gedoe, snel internet voor een strakke prijs. Als je hulp nodig hebt moet je naar een provider gaan die alles meelevert, Tweak is heel duidelijk dat ze de verbinding leveren en daarna is het je eigen verantwoordelijkheid.
614791
jammer, na een lange tijd in de wacht te hebben gestaan wist de helpdesk ook niet wat te doen
ik heb op jullie advies een Fritzbox 7590 modem gekocht.
volgend de monteur moet ik het glaskastje op de eerste LAN poort aansluiten. toen ging het mis.
ik wil terug naar de fabrieksinstelling, maar dat lukt niet, omdat in het traject een noodzakelijke stap (menu item) ontbreekt.
dus heeft het na een heleboel vloeken en schelden geen zin meer om over te stappen.
Communicatie slecht.
Maart 2020 aangegeven dat we glasvezel willen. In 19 oktober 2022 komt er eindelijk glasvezel om half 8 s avonds.
Maar onbekend wanneer we eindelijk glasvezel krijgen is het niet mogelijk om andere provider tijdig op te zeggen Waardoor men nu dubbele kosten hebben
Nadat blijkt (ondanks telefonische informatie van tweak zelf) dat altijd bekabeling naar de apparaten noodzakelijk is en ik dus graag mijn nog niet ingegane abonnement wil beeindigen wordt er niet meegedacht in een oplossing. Sterker nog ik had zelf meer onderzoek moeten doen en wordt er verwezen naar een artikel waarin tweak aangeeft niet aansprakelijk te zijn voor foutief gegeven informatie door de medewerkers. Een volledig internet only ad 410 euro en 25 administratiekosten (voor een monteur die niet is langsgeweest) wordt voor een jaar in rekening gebracht. Geen enkele coulance. Ongelofelijk maar waar en begrijp inmiddels de zeer slechte reviews over dit bedrijf
Sinds 21.07 (nu: 03.10) niets meer vernomen! Er is geen monteur langs geweest, er is geen enkel vervolg geweest sinds de bestelling en het toegezonden contract. De straat is opengebroken om glasvezel aan te leggen, maar er is geen kabel getrokken naar mijn huis?! Waarom hoor ik helemaal niets? Is het contract ontbonden?
Bij een storing al een maand lang van het kastje naar de muur gestuurd. 32 dagen achtereen 's avonds geen internet, en geen oplossing van Tweak in zicht.