Tweak.nl257 ervaringen

Joop
20-09-2019

Ga niet in zee met deze firma. Facturatie is puinhoop !

Waardeloze financiele dienstverlening, facturatie is een puinhoop met als gevolg debiteuren op de stoep met allerlei dreigementen terwijl de fout echt bij Tweak ligt.
Portering nummer na 3 klachten nog steeds niet gelukt dus onbereikbaar.
Ben er helemaal klaar mee.

Lars
17-09-2019

Bedroevende service

Bedroevende service via beide correspondentie mogelijkheden: telefoon en e-mail.

Telefonisch contact:
Meerdere malen (4-5 maal) telefonisch contact gehad met de 'service' desk van Tweak. Geen antwoord op mijn vragen gekregen. Toppunt hierbij is dat een medewerker aangaf dat het misschien beter was dat ik na 2 dagen nog maar eens terug moest bellen. Toen ik nogmaals aangaf dat het probleem, (miscommunicatie/contact tussen provider en glasvezelleverancier) opgelost zou kunnen worden door een simpel telefoontje kreeg ik te horen dat ik ook altijd nog kon opzeggen.

Contact via E-mail.
De 'service' via e-mail overtreft die van de telefoon desk. Het duurt 2-2.5 dagen om antwoord te krijgen op een e-mail. Ik heb in totaal 3-4 e-mails gestuurd en de reacties op mijn e-mails hebben nooit een antwoord gegeven op een enkele gestelde vraag. Hierdoor betwijfel ik of de ontvangen e-mails daadwerkelijk gelezen worden.

Op basis van bovenstaande ervaringen wilde ik Tweak een welverdiende 1 geven, echter was er één telefonisch medewerker die graag had willen helpen maar voor mijn gevoel hier door de hiërarchie en structuur van Tweak volkomen in werd belemmerd. Hierdoor is mijn eindoordeel een 2 geworden

Robert
16-09-2019

Slechtste bedrijf ter wereld

Jemig wat ben ik blij dat ik er van af ben.

vanaf het begin slechte tv ontvangst 100den keren mee gebeld maar men weigerde om het op te lossen.

vaak gevraagd geef dan een fatsoenlijk kastje voor de tv ontvanger maar nee dat deden ze niet.

na lang touwtrekken een vergoeding van schrik niet 17 euro gekregen. op papier dan nu nog even over maken. ruim 4 maanden ging hier over heen.

jaarabonnement al lang op gezegd want hier wil ik niet mee verder het constant afschuiven en de klant niet willen helpen zeer slecht dit.

maar toen moest het apparatuur nog retour netjes retour gestuurd. in hun eigen regels stond terug betaling van de borg 2 maanden na de laatste betaling. u raad het al dit werden er ook weer 4.

ik heb uren in de wachtrij gestaan wachtende 1 en dan weer wachtende 4 ja in 1 wachtbeurt. gewoon te slecht voor woorden. blij gewoon heel blij dat ik van deze balle zaak af ben en wil hier nooit meer terug @tweak nooit meer

Ben
10-09-2019

Tweak is waardeloos. Ben met glasvezel overgestapt naar Tweak. (internet en bellen) De TV is gelukkig bij Ziggo gebleven. Mijn zakelijke nummer is al weken niet bereikbaar. (wie betaalt de schade?) Heb ze nu 7/8 keer gebeld. Lang in de wachtrij. Diverse sukkels aan de telefoon gehad. Maar probleem is nog steeds niet opgelost. Heb er spijt van dat ik ben overgestapt. (Zo snel is dat glasvezel van Tweak ook niet) Ze zijn wel snel met incasseren van hun geld. Dat doen dezelfde dag nog als je bent aangesloten.

Richard
06-09-2019

Service

Jaren lang geen problemen, nu 1keer een probleem die snel en netjes is opgelost.

Maaike
03-09-2019

Meest slechte tv abonnement ever!

Nadat ik zeker niet te spreken ben over dat je de commerciele zenders niet kunt doorspoelen bij reclame is het meest vervelende dat je vaak hebt dat een programma hapert, om de 15 seconden staat het beeld 2 seconden stil waardoor je steeds deeltjes van het programma mist, heeel erg vervelend!

Klaas

Zeer slechte dienst verlening

Klacht 1 Op 3 mei heeft Tweak ons aangesloten op glasvezel.kortere tijd daarna is onze telefoon, internet en televisie aangesloten.Vanaf het begin konden we niet interlokaal bellen. Ondanks uren aan de telefoon, niet tijdig beantwoorden van mails is het niet opgelost. Na dreigementen, lukte het om terug te gaàn naar de KPN met de telefoon. Wij eisen € 30,- terug, deels omdat we wel abonnement-kosten over de volle maand juli hebben betaald en wegens niet genoten van interlokaal bellen in de gehele periode.
2e klacht: De tv uitzending via tweak wordt zeer verstoord door blokjes, trillingen in het beeld, verspringen van het beeld en soms het geheel wegvallen van de uitzending. Uiteindelijk is monteur Jan geweest om onze verbindingen te controleren: Deze waren perfect.Op 1 september was het vanaf 20.45 werkelijk weer bar en boos.
Gewenste Oplossing Klacht 1
Eindelijk ons de niet genoten telefoondiensten ad € 30.- vergoeden.
Klacht 2
Of ons vanaf nu garanderen voor ongestoord kijkgenot met een boetebeding voor elke dag dat de tv uitzending wordt verstoord van € 10.- per dag. Of onmiddellijk stoppen met het abonnement zonder boete of iets dergelijks, met terugbetaling van de borg.

Ag

Ontevreden over kwaliteit

Steeds vaker problemen, traag internet,slechte wifi en veel storingen op tv. Als het niet verbeterd dan zeggen we lidmaatschap op

Johannes

Nooit mee in zee gaan!

Aan het lijntje gehouden,, dat us het en niets anders. Inmiddels zijn we meerdere mails verder en nog heeft Tweak het bedrag van de borg en het teveel betaalde abonnementsgeld niet terugbetaald. Tweak geeft nu aan een wettelijke storneringstermijn van 60 dagen te hanteren. Complete onzin want de materialen zijn retourgezonden en we hebben altijd aan onze betalingsverplichtingen voldaan. Ook al zou het juridisch kloppen wat Tweak doet; moreel gezien slaan ze de plank volledig mis. Klantenservice reageert wel met de bekende knip en plak mails. Er wordt niet ingaan op onze argumenten maar steeds weer de wettelijke termijn herhaalt. Wat zijn wij blij van dit bedrijf af te zijn! Nu nog een paar honderd euro terug ontvangen. Te gek gewoon dat ze dit zo aanpakken.

31-08-2019

Geen zaken doen met dit bedrijf

Pertinente leugenaars. Inmiddels ongeveer 7 mails gestuurd sinds begin juli over een door Tweak terug te betalen bedrag inzake borg van een router en teveel betaald abonnementsgeld. Tweak geeft nu opeens aan nog een wettelijke storneringstermijn van 60 dagen in acht te nemen voordat dit uitbetaald kan worden. Volstrekte kolder, ik krijg de indruk dat dit bedrijf betalingsproblemen heeft. Klantenservice en administratie falen volledig.

Johan
28-08-2019

Prijsverhoging ADSL abonnement

Controleer je contract. Staat daarin dat je vaste prijs betaalt voor je abonnement, dan is het nog maar de vraag of Tweak dit zomaar mag doen. Loop eens binnen bij het Juridisch Loket of informeer eens bij de Consumentenbond voor advies.

Voor degenen die hun abonnement hebben opgezegd is het te laat. Bij Tweak kom je er niet meer in. Maar een klacht indienen bij de ACM kan altijd nog wel. Bij genoeg klachten worden die gebundeld en start de ACM een onderzoek. En als het niet deugt dan kan Tweak een hele stevige boete krijgen.

Teun

75% prijsverhoging is belacheliljk

Ik ben jarenlang trouwe dsl-klant in het buitengebied geweest, maar 75% prijsverhoging op een matig werkende dsl verbinding is voor mij de reden om per direct op te stappen. Voor hetzelfde geld heb ik nu een 10 x snellere verbinding! Het valt me heel erg tegen van TWEAK. Ik was klant vanaf het eerste uur.

Phons

Teveel geldzucht

Jarenlang Tweak gehad en er gewoon mee gewerkt, soms wat problemen, maar dat is niet abnormaal. Maar de prijsverhoging die ze op 26 augustus 2019 onder mijn neus hielden, is wat anders! Die komt neer op een verhoging van meer dan 75%. Banaal en geldzuchtig gedrag. Ik heb mijn e-mail dan ook per direct opgezegd, dwz 1 okt 2019.

Phons Bakx

Pieter
26-08-2019

Televisie prima, telefoon waardeloos kan geen telefoon krijgen

Ben nu 3 weken aangesloten op glasvezel. Mijn ontvangst voor de t.v. is soms slecht maar de meeste tijd goed.
de telefoon is een grote ellende. Nu na al die tijd nog steeds geen telefoon. Herhaaldelijk door gegeven mijn telefoonnummer en steeds wordt ik aangesloten met een ander nummer. Wat is er nu loos, ik weet het niet en uw personeel denk ik ook niet meer.
Blijf dus nog steeds hopen dat het goed komt en anders moet ik mijn abonnement opzeggen.

Torun
26-08-2019

Prijsverhoging van 10 euro. Schandalig !

Prijsverhoging van 10 euro. Schandalig!. Gelijk abonnement stop gezet.

Erik
24-08-2019

Geen helpdesk in het weekend.

Geen helpdesk in het weekend

Auke
22-08-2019

Tweak ik zou er niet aan beginnen

Het is een waardeloos bedrijf, als je vragen heb verwijzen ze continue naar de algemene voorwaarden, ze doen maar wat en hebben de boel niet voor elkaar, ze denken dat ze met de voorwaarden alles dekken maar dan moet je wel als bedrijf de klant hier duidelijk over informeren en zal je ergens een handtekening voor moeten zetten. Als je iets vraagt via de mail en zij vinden het goed en gaan het regelen, dan kunnen ze later niet verwijzen naar de algemene voorwaarden.

Hilco
Hilco
18-08-2019

Begin dr niet aan. Ergernis ten top.

Blokjesbeeld, Neemt soms maar een gedeelte op van wat je hebt ingesteld. Bij het terug kijken van een opgenomen film stopt de film er soms mee of doet het gewoon helemaal niet. Internet valt elke dag meerdere malen weg. Alles beter dan dit. Service en communicatie kennen ze niet. Doe mij Ziggo maar terug. Echt geen goed woord voor over.

Marc
09-08-2019

Als het niet werkt zijn ze niet thuis!

Ons internet werkt niet goed, en via WiFi is het al helemaal een drama. Tweak laat na veel klachten weten dat het aan een andere partij ligt en dat ze er niets aan kunnen doen. Maar dat is te makkelijk want we betalen aan Tweak voor een bepaalde dienst welke we gewoon niet krijgen. We zijn nu 4 maanden verder en nog steeds geen enkele zichtbare actie.
Advies: blijf waar je zit maar stap niet over naar Tweak.

LC
07-08-2019

Vriendelijk tegen klanten maar niet klantvriendelijk

Tussen 17 juli en 7 augustus 2019 hebben mijn vrouw en ik vijf keer eindeloos aan de telefoon gehangen in de wacht voordat we werden te woord gestaan. De medewerkers die we daarna eindelijk aan de lijn kregen waren best vriendelijk maar voordat de echte oplossing voor het plotseling uitvallen van de TV én de ontvangst via de desktop gerealiseerd was waren we drie weken verder.
Kortom: vriendelijke medewerkers maar buitengewoon klantonvriendelijke wachttijden en afhandelingstijden!

Meer Tweak.nl reviews
Welk cijfer geef jij Tweak.nl?