Tweak.nl reviews

4.6
Alie
29-11-2023

Altijd te speken hebben mij altijd goed en snel geholpen

Thieu
13-11-2023

Snel internet en goede tv-ontvangst zonder problemen.

met aon-aansluiting.

wordt nu overgenomen door odido met pon-aansluiting.

(samen met de buren op 1 draadje). Jammer.

09-11-2023

Snel en ononderbroken glasvezel-internet.

Snelle reacties op vragen.

Geen 10 maar een 9 omdat ze te snel stoppen en ik dus moet overstappen naar een voor mij onbekende provider.

Jeannette
05-11-2023

Na aanvraag van een abonnement in mei complete stilte. Na 2 maand gebeld hoe het er voor stond. Uitleg gekregen. Daarna opnieuw complete stilte. Tot in oktober een factuur binnen kwam. Op de factuur stond ingangsdatum in juli. Heel vreemd, geen enkele communicatie. Ook een mail over de overgang naar Odido heb ik nooit ontvangen. Ok hoorde dit van andere Tweak gebruikers.

Eltjo
03-11-2023

Uitgebreid pakket voor een goede prijs. Altijd goed gevonden. Echter wordt odido en de pakketten hiervan passen niet bij mij.

Frits
31-10-2023

Zeer goed altijd verbonden

Berend
19-10-2023

Bij het eerste contact , telefonisch werd aangeboden om nieuwe ontvangers op te sturen , dit leek mij niet goed toe omdat ze alle drie de ontvangers geen signaal konden ontvangen, later werd wel aangegeven dat er toch een grote storing was in in Drenthe en Overijsel, toen was de communicatie wel goed via internet.

Edwin
17-10-2023

Vragen stellen aan de gebruiker of de test wel juist is uitgevoerd terwijl er een bekende storing is.

10-10-2023

Was een leuke en goede provider totdat ze de boel verkochten aan de grote odido.

Nu zoeken naar een andere

Albert jan
10-10-2023

11 maanden contract getekend voor aan sluiten van internet en nog steeds geen verbinding. Aansluiting zit al 11 maanden binnen en tweak wil nog steeds niet komen. Reden er is nog geen aansluiting in de wijk. Leugen beide buren hebben al internet van Ziggo glasvezel. Maar eigenaar efiber is (was) ook eigenaar van tweak. Maar ze laten je lekker in de stront zakken. Ben nu nog steeds bij kpn 35 jaar al en nog nooit slecht geweest . Alle eer van kpn.

Moet nu €70 betalen om dat ik nog een contract heb getekend bij tweak.Gemeen spel dus moet nu nog steeds al die maanden bij kpn blijven.

Wolf
07-10-2023

Ik ontvang een juichende mail dat Tweak en Odido samengaan, en dat we een speciale aanbieding voor upgraden van het afgesproken contract krijgen. Het is me niet duidelijk wat ik moet doen als ik niet wíl upgraden maar het huidige contract wil houden. Als ik verduidelijking vraag blijkt Tweak gewoon te moeten stoppen en vragen ze me een contract elders af te sluiten. Waar ik bij Tweak een 1Gig abonnement had, krijg ik bij Odido voor dat geld 100 Mb. Daar valt weinig om te juichen.

Han
04-10-2023

Ik krijg het idee dat het probleem, niet wordt opgelost.

Daarnaast word ik naar Canada digitaal doorgestuurd, die me dan vertellen dat ik bij Tweak moet zijn, die MIJ dan weer vertelle het op te zullen nemen met vanaf digitaal.

Kortom van het kastje naar de muur en geen vooruitgang

Dick
04-10-2023

Komen hun afspraken totaal niet na. extra factuur gestuurd voor kabel trekken terwijl dit inclusief was bij het binnenbrengen. Vervolgens diverse malen zelf gebeld en er werd van alles beloofd maar realiseren ho maar. Ik kan hier nog een heel verhaal van maken maar mijn tijd is ook geld dus mijn korte advies ga niet in zee met tweak

02-10-2023

Tweak meldt doodleuk dat ze éénzijdig mijn (nog net niet opgeleverde) contract hebben opgezegd en dat ik me bij Odido mag vervoegen. Duurder, geen vast IP adres en niet waar ik voor getekend heb. Ik wens dat zij zich aan het contract houden wat er afgesloten is. Wat een buitengewoon slecht verhaal is dit.

Niko
27-09-2023

Onderdeel van t mobile bij bestellen was dat niet vermeld nu geven ze aan ook die producten te willen leveren. De kluit belazeren noemen we dat. Ga ik niet mee accord. Ik wil datgene wat ik besteld heb. Voor minimaal de contactlengte.

26-09-2023

Zeer slecht bedrijf , totaal geen service .Geen enkel fatsoenlijk contact mogelijk

14-09-2023

Onbereikbaar, ook na meerdere pogingen.

DBurgh
12-09-2023

Budget glasvezelabonnement aanbieder.

Beloofde 1gbps wordt bijlange niet gehaald maar het eindresultaat [variërend van 60-400mbps] wint de concurrentie met adsl en kabel aanbieders tegen deze prijs [jaarcontract, eigen modem].

Ikzelf heb het laatste jaar een iets betere ervaring als met 100mbps adsl. En nee, de helpdesk kan daar ook niet veel mee.

Evenwel zouden ze bij Tweak de verwachtingen van de klant een beetje kunnen aanpassen aan het eindresultaat.

Nick
10-09-2023

Op zich een prima internet aanbieder voor een prima prijs. Helaas ging het bij het overstappen naar een iets goedkopere aanbieder mis. Tweak sloot ons bijna een maand voor de overgangsdatum af en nu hebben we al bijna een week geen internet.

Djn
04-09-2023

Je kan niet zelf de modem aansluiten en betaald dus al montagekosten. Wifi valt weg om de zoveel tijd en bereik is niet groot. En wil je je contract stopzetten moet je een grote afkoopsom betalen. Deze provider wil alleen maar geld verdienen en komt je niet tegemoet. Hier niet een abonnement nemen!