Fijn bedrijf, doen wat ze moeten doen goede snelle internetverbinding leveren die stabiel blijft.
Meedenkende medewerkers die met praktische oplossingen komen aan de telefoon. Jammer dat jullie gestopt zijn.
Ik hoop dat odido met name wat leert van jullie toon in de communicatie. Leuk dat een bedrijf wordt over genomen maar zorg dan dat huidige gebruikers hun contract mogen uitzitten onder de zelfde voorwaarde. En niet eenzigig opzeggen en dan mededelen "we gaan het aanpassen op een manier die voor ons makkelijker is."
Personen met een jaarabonnement, die niet naar ODIDO overstappen en dus gesommeerd worden om een andere provider te zoeken, voordat het signaal uitgeschakeld wordt (gemeld in meerdere berichten van Tweak vanaf augustus 2023, dat dit begin 2024 zal gebeuren), worden na hun overstap beschouwd als personen, die vrijwillige op eigen initiatief het contract hebben beëindigd met alle financiële gevolgen van dien. Een dikke "10" voor "internetkwalitiet" in het verleden wordt een vette "0" in "oud-klantbehandeling".
Na jaren lang tevreden bij Tweak gezeten te hebben zijn we overgestapt naar KPN i.v.m. de overgang naar ODIDO.
ook hier ( zoals hieronder ook al meerdere malen beschreven)
blijven bedragen afschrijven en zelfs na contact medewerker en advies bedrag te storneren incasseren ze opnieuw.
Wel emails met incasso, maar reageren niet op emails als je aangeeft dit in overleg met medewerker te hebben gedaan.
Jammer dat zo'n mooi bedrijf zo een puinhoop maakt.
De verbinding was altijd best goed , nu met het overgaan lijkt het wel mafia wel een jaar vooruit laten betalen maar verder geen info!
Ik zou zeggen pas op voor odido!
Altijd een geweldige verbinding en service gehad! Jammer dat het voorbij is!
Bagger bedrijf. Ellende begon al bij aansluiten en nu bij gedwongen overstap krijg je je voorschot van 7 maanden en borg niet terug! Oplichters dit onderdeel van Odido
Nog snel dik 400 euro van je rekening afschrijven en binnen 2 weken 'n email ontvangen dat ze over zijn gegaan naar Odido.
Nu dik 2 maanden geleden maar nog steeds m'n geld niet terug gekregen.
Sinds 4 december 2023 is mijn contract beëindigd i.v.m. de overstap naar Odido. Tweak krijgt het maar niet voor elkaar om hun financiële administratie op orde te krijgen. In december al meerdere telefoontjes er aan gewaagd en alles zou nu goed moeten zijn. Januari 2024 weer een nieuwe factuur en het circus begint opnieuw.
Erg slecht nu. Heb geen afstandbediening en jullie onbereikbaar. Graag olossing. Duurt te lan. Stuur hele zooi op voor ou en nieuw. Ik betaal en stuur spullen terug. Geen doen zou. Geen zenders. Hebvkids ja. En snel anders stap ik over.
Wij zijn boos en teleurgesteld in tweak. Wij hebben inmiddels al 8 dagen geen internet. Zakelijk kunnen wij nu niets. Regelmatig contact gehad. Het is doorgegeven aan Spie.
Men zegt dat ze er dan niets meer mee kunnen. Vreemd als het om zo'n groot bedrijf gaat. Wij zijn afhankelijk dat weten wij heel goed. Daarom proberen wij beleefd en professioneel te blijven. Maar als wij onze klanten op deze manier behandelen en laten wachten houden we er niet veel meer over.
Tweede kerstdag oké maar er is om 17.00 niemand bereikbaar. Dus een avond zonder internet/tv zijn vaak slecht bereikbaar.
Moeilijk contact te leggen ,pas na weken doorzeuren resultaat
Ik werd aangesloten op tweaker prefect lopende glasvezel verbinding alle jammer dat de nieuwe provider niet de zelfde modems gebruiken had zelf een fritz repeater 3000 gekocht die ik nu in de vuils bak kan gooien na een jaartje gebruik
Voor een lange tijd klant van tweak. Nu moest ik overstappen want tweak stop ermee. Vanwege een fout tussen odido en tweak, stop mijn glasvezel te werken, want de lijn ging over. Ik belde wel tweak en vertellen hun van de probleem. De antwoord was dat tweak hieraan niks kan doen. Ik betalen nog lekker door voor een service die ik niet kan gebruiken. Voor iedereen die moet "overstappen" let wel, problemen die jij ondervinden, ga tweak niks aan doen en jij betaal lekker door.
Ik had veel beter verwachten van tweak. Helaas.
Blijven bedragen afschrijven en zelfs na contact medewerker en advies bedrag te storneren incasseren ze opnieuw. Sturen wel emails met incasso, maar reageren niet op emails als je aangeeft dit in overleg met medewerker te hebben gedaan. Diverse afdelingen communiceren niet met elkaar!
Altijd te speken hebben mij altijd goed en snel geholpen
Snel internet en goede tv-ontvangst zonder problemen.
met aon-aansluiting.
wordt nu overgenomen door odido met pon-aansluiting.
(samen met de buren op 1 draadje). Jammer.
Snel en ononderbroken glasvezel-internet.
Snelle reacties op vragen.
Geen 10 maar een 9 omdat ze te snel stoppen en ik dus moet overstappen naar een voor mij onbekende provider.
Bert
Na aanvraag van een abonnement in mei complete stilte. Na 2 maand gebeld hoe het er voor stond. Uitleg gekregen. Daarna opnieuw complete stilte. Tot in oktober een factuur binnen kwam. Op de factuur stond ingangsdatum in juli. Heel vreemd, geen enkele communicatie. Ook een mail over de overgang naar Odido heb ik nooit ontvangen. Ok hoorde dit van andere Tweak gebruikers.
Uitgebreid pakket voor een goede prijs. Altijd goed gevonden. Echter wordt odido en de pakketten hiervan passen niet bij mij.