Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
Zeer slecht bedrijf. internet valt regelmatig uit. tv vaak stilstaand beeld. als je ze mailt en zegt dat ze niet leveren wat ze beloven kun je je contract niet beeindigen. reactie stap na een jaar maar over als je wil. Geen aanrader alleen maar elellende
Ik had vrij snel een email terug, maar de storing is nog niet verholpen, dat het geluid uitvalt en het beeld stil blijft staan gebeurde wel vaker,maar niet zo vaak als nu, het gebeurt bij mijn 2 televisies dus het moet ergens aan liggen, in het verleden heb ik er een monteur op dit moment valt hij ook weer weg.
Nog steeds na een jaar in een woord WAARDELOOS
Geen tel contact te krijgen geen oplossing per e-mail aangeboden gekregen helemaal niets… elke avond vast lopende tv. echt zo waardeloos
Kan niet wachten tot kpn hier glasvezel aan gaat bieden… we lIJden nog even door
Meerdere keren heb ik contact gehad, telefonisch en per mail, en mijn scheiding wordt niet administratief verwerkt.
De beste snelheid.
Bereikbaarheid van de support is altijd vrij vlot.
En de prijzen voor de diensten aangeboden zijn ook eerlijk.
Sinds begin juli 2021 aangesloten. Tot op de dag van vandaag ellende met TV kijken en een niet altijd stabiele lijn. Twintigtal mailberichten en dieverse telefoontjes en er wordt niets opgelost. Niet 1 keer een is men ter plekke komen kijken/meten. Voorheen met KPN de koper kabel was het beter dan u met 1 gigabit glasvezel.
Tweak is een geweldige internet provider die niet aan BS doet maar gewoon een goed product voor zichzelf laat spreken
12 jaar. Problemen op 1 hand te tellen. Prima service.
Abonnement afgesloten, kunne ze niet leveren?! niet genoeg capaciteit in het systeem van Tweak! maar wel een rekening sturen, terwijl er niet geleverd wordt? Dan bel je Tweak? nou weinig begrip en geen oplossing te vinden alleen vage antwoorden.
Contract opzeggen is niet mogelijk? Alleen dreigen dat we moeten betalen zonder een dienst van Tweak
Als je verteld dat je bij kpn Netflix en opnemen en terugkijken hebt en over wil naar tweak dan ook alles ook over gaat bij de informatie avond wordt alleen verzwegen dat Netflix dus niet via hun decoder kan en dat je dit op een anders manier moet doen.
Ben al bij Tweak vanaf het begin en heb een zeer goede ervaring met Tweak. Gebruik nu Tweak Internet Only Met mijn eigen router dit vind ik nog het beste van Tweak. Deze mogelijkheden heb ik nog niet gezien bij andere providers.
Ik heb al 3 jaar internet van Tweak, 1000 mbit, vanaf het begin geen enkel probleem gehad, misschien in al die jaren 1 dag eruit gelegen, voor de rest haal ik altijd de snelheid en ik kan het iedereen aanraden! Ik heb nog nooit contact gehad met de helpdesk want die heb ik nog nooit nodig gehad! In verhouding met andere aanbieders is Tweak goedkoop (ik betaal per jaar, dan krijg je extra korting!) en zeer stabiel!
Tweak geeft niet thuis. Heel veel geklaagd , een keer monteur langs geweest. Die beaamde dat de beloofde snelheid niet werd gehaald. Tot op heden niets aan gedaan.
Waardeloos bedrijf.
Ben er bijna vanaf nog 1 1/2 maand.
Op naar de volgende glasvezelaanbieder, glasnet.nl
Het internet is goed het beeld voor de tv is ook goed maar bij het terug kijken gaat het eens mis
Ik heb sinds 2 jaar glasvezel-internet via Tweak. Ik kan dit bedrijf echt aanbevelen. De aangeboden snelheid wordt altijd waargemaakt en heb eigenlijk nog nooit een storing meegemaakt.
De aanleg destijds was keurig voor elkaar, volgens planning en goed uitgevoerd door de monteur.
Met de helpdesk heb ik geen ervaring want die heb ik nog nooit nodig gehad.
Sinds mei 2021 glasvezel verbinding met Tweak als Provider met Canal Digital voor de televisie.
Internet (snelheid ook) is voor computergebruik is prima.
Echter vanaf het begin last van tv problemen in de vorm van voornamelijk stilstaande beelden.
Na 3 maanden over en weer gemaild te hebben. en diverse bekabeling, routers en tv kastje gewisseld te hebben is het probleem nog niet opgelost
Tweak pakt naar mijn mening de zaken niet goed op
Ik wordt hier een beetje simpel van
Wil alleen dat het opgelost is dat teveel gevraagd
PS voorheen ruim 20 jaar KPN (ADSL) als provider gehad, bijna geen storingen en klachten werden op de correcte manier opgelost.
Hebben sinds 3 dagen glasvezel van tweak en sindsdien is onze internetverbinding er alleen maar op achteruit gegaan! heeft alleen binnenshuis bereik, lage mbps, haperingen tijdens online gebruik, verbind slecht automatisch etc.
Slechte klantenservice, want als je wilt opzeggen bij ze komen ze met een bullshit-verhaal dat dat niet kan en dat je voor een jaar aan hun vastzit! zeggen dat je 2 weken bedenktijd hebt, ook bullshit! sturen geen gratis monteur, nee, je bent zelf de monteur en je moet het zelf maar uitzoeken! of, je betaald €60,- voorrijkosten! ziek gewoon!
Iedereen! blijf slechte recensies schrijven!
Ze verdienen goud geld aan ons!
Laat ze hun eigen graf maar graven!
Van 1 op 10, had ik het liefst een 0 gegeven!
Trap er niet in mensen!
Informatie en communicatie gaat digitaal! Jaren geleden toegezegd mee te doen, daarna bleef het stil tot dit jaar. Opeens alles in een stroomversnelling. Ik heb geen idee welk pakket (zenders etc.) ik straks krijg. Het telefoonabonnement wordt opeens overgezet en Ziggo wordt afgemeld? De eerste factuur is al betaald. Kortom: de communicatie naar de klant is ronduit slecht!
Na negen maanden nog steeds haperende TV en internet. Hoe is het mogelijk dat Tweak toegelaten wordt op de kabel; geen TV en internet, ze doen niets om problemen op te lossen, en het is niet mogelijk om het contract te beëindigen. Mensen, blijf ver uit de buurt van deze zwendelaars.
Ik heb al jaren Tweak glasvezel. De internet verbinding is stabiel en haalt meestal 80% van de beloofde 100 Mbit.
Helaas loopt de verbinding over het KPN netwerk dus geen Gigabit levering, dat zou ik wel graag willen.
Ooit ook TV van ze gehad maar dat was erg onstabiel dus dat maar weer opgezegd.
De bij het abonnement inbegrepen nieuwsgroepenserver is ook goed met een hoge retentie. De meeste providers leveren die dienst helaas niet meer bij hun abonnement.
Over het algemeen heb ik geen klachten over deze provider.